Halo: Reach [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 28 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Wegrennen werkt echt meesterlijk idd. Je wordt onverwachts in de rug geschoten en trekt dan een sprintje. Heerlijk. In Halo 3 ging je als een malloot springen.
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.487
    Leuk Bevonden:
    5.091
    So true! Daarom heb ik nu ook standaard sprint aan, vind het gewone lopen nu ook tergend langzaam 8)
     
  3. stilwater2

    stilwater2 Saw player

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik weet niet of ik deze ga kopen want
    bij halo 3 kwam ik al niet verder bij level 3 op easy voor achievement
    anders begong ik bij normaal.

    Halo 3 ODST had ik wel uitgespeeld op normaal.
    Die vond ik ook niet moeilijk.
     
  4. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Waarom kan je niet je statistieken bij elkaar zien?
    Of is t een soort van, arena is ranked en die ander social?
     
  5. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Bedoel je dat je de halo 3 campaign niet op easy uit kon spelen? Misschien is gamen toch niet echt jouw ding :+
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Toch wel een aardig spel, in ieder geval stukken beter dan Halo 3. Alleen vond ik bij Halo 3 de bèta ook vele malen toffer dan het volledige spel... Wel jammer dat er elk potje zo ziekelijk veel kills worden gestolen (Dulle, Neon :mad:). Ik heb nu 400 kills en 140 assists...

    Pluspunten (imo):
    DMR <3
    De balans is wel aardig, op een enkel wapen na.
    Jetpacks werken goed en zijn degelijk afgesteld.
    Het speelt lekkerder dan Halo 3. Zelf ben ik ook blij dat dat bunnyhoppen eindelijk pleite is.
    Unlocken van armor is ook wel een leuke extra.
    Weer een uitgebreide lijst met stats op bungie.net.

    Minpunten:
    Shottie is vééls te sterk.
    Hamer heeft een te groot bereik.
    CTF op Swordbase werkt nog niet echt lekker, het is te makkelijk om de vlag te halen. De aanvaller mikt een paar granaten naar binnen en je pakt de vlag.
    Melee is weer een enorme faal. In Halo 2 werkte het, in Halo 3 is het gepatched en was er niets meer van over en ook in Reach is het irritant dat de timing nog altijd niet klopt en helemaal dat je allebei continu neergaat.
    Hetzelfde geldt wanneer je SWAT speelt, ook dan heb je regelmatig dat je beide tegelijkertijd wordt gekilled.
    Nog te weinig maps.
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.487
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Nee precies, als dat je al niet lukt kun je maar beter ophouden 8)
     
  8. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet hoe mensen dat kunnen zeggen, je spawned maar met 1 nade, wat mij echt veel te weinig is. In h1 had je 4 hail mary granaten en die waren een stuk sterker dan de reach granaten. Ik heb dat liever, dan 1 kut nade.
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.487
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Soms spawn je met 2 nades, en met een speciaal soort class (nu nog niet beschikbaar) spawn je met 3 nades. En nades zijn echt niet kut hoor ;)
     
  10. stilwater2

    stilwater2 Saw player

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    23
    Jep wat ik ook dee kwam niet verder
    en toen ik em weer ging spellen moest ik bij level 2 weer begingen
    terwel ik em op automaties save had gezet.

    En toen had ik er geen zin meer in.
    Had em ook maar geleend van ienmand.
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.696
    Leuk Bevonden:
    17.905
    Ook even de Beta gespeeld nu, iets van 6 potjes.

    Iedereen die nu nog gaat zeggen dat Reach grafisch mooier is dan Halo 3 is gewoon freakin' blind. En niet lullen dat het pas de Beta is, nee, this is it. (Bij de Halo 3 Beta werd het er ook niet mooier op.)
    Het ziet er zelfs nog lelijker uit dan Halo 3. Geen mooie lichteffecten meer. Mooie glans op je Shotgun weg, op elk wapen. Hoe raar ziet het er btw uit als je slaat enzo? Het loopt niet heel vloeiend ofzo, vage blur eromheen. Grafisch not impressed. Maar dat hoeft ook verder niet voor mij, het ziet er goed genoeg uit.
    Maar Bungie met z'n hele nieuw engine blabla. uhm, nee. Halo 3 ziet er gewoon mooier uit. Kleurvoller, glanzender, nja dat is dan nu de stijl van reach, dat mindere.

    Omfg. Ik kan niet meer goed springen. Daar draaide gewoon Halo voor een deel om. Bunnyhoppen FTW. Nee, je jumpt minder hoog. Sucks. Echt big time.

    Nieuwe wapens zijn maar mwah. Needle Rifle vind ik lame. Het voelt niet goed als je schiet. Er ziet weinig kracht achter. Zelfde als dat schietbomding van de covenants. Ik gebruik het allemaal niet.
    BMR is leuk, maar zelfde bij de needle rifle, er zit geen kracht achter. Damn, ik wil gewoon iemand met 3 kogels door z'n knar peunen met m'n battle riffle. TUTUTUTU. DOEG. FACEDROP ACHTEROVER. Zalig. Maar de Battel Rifle is dus weg. Het wapen die ik gewoon al-tijd gebruik. Altijd. BMR gaat wel, maar ik mis hem nu al. Ja dan kan je zeggen dat ik dan maar Halo 3 moet gaan spelen, ok, heb je gelijk in, maar komop, Halo zonder Battle Rifle?

    Granaten zijn ook poep. Het voelt niet lekker meer.

    Nieuwe krachten zijn leuk, gebruik denk ik standaard sprint. Gewoon keihard op iemand af sprinten, 2x B drukken, boef dood, en je wint de hele match.
    Jetpack is leuk maar niet handig, tenzij je bij allemaal noobs speelt die niet kunnen richten en denken HOO WTF HIJ VLIEGT OMHOOG NU KAN IK NIET MEER OP HEM SCHIETEN.

    Die powerup onverslaanbaarheidding is ook geinig, maar ook niet handig..wacht simpelweg gewoon tot die gast klaar is met naar de grond kijken en shiet hem alsnog neer.
    Kortom dat ding is gewoon het uitstellen van je dood.

    Onzichtbaarheid..ja ook leuk, maar wat heb je er aan jongens. Echt.
    Willen we niet gewoon weer die dingen terug op de map dat je dat dan kan worden? En een overshield? Waarom zou je het gebruiken als je iemand moet killen je toch wel moet schieten of iets moet doen zodat je toch zichtbaar wordt? Je ziet die pipo's alsnog lopen, ontzichtbaar of niet.
    En waarom zie ik om de 5 seconden 101023010231212 rode stipjes op m'n radar? Hoort dat erbij ofzo? Wtf heb ik dan nog aan m'n radar. Ok nog steeds veel maar toch, het is wel storend.

    Ja, ik heb nogal veel te zeiken. Maar die speciale abilities voegen voor mij weinig toe. Alleen sprinten is nuttig en dope.

    Verder Bungie, deze dingen: ZOMG!! I WANT TO PLAY IT NOWW! DONT LET ME WAIT!!
    (L) BUNGIE! YEEAAAAH!! kunne jullie wel weglaten. :+

    Hoe doe je btw een assasination met je mes?
    p.s.: gimme a bubble shield. :+

    @ Cookie: die meeleeshit hou je altijd wel. Daar heb ik het inmiddels al lang bij opgegeven. :+
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2010
  12. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Serieus gast, niemand geeft om jou halo 3 standaard van halo. Enige wat ik jou hier zie doen is whinen.

    @Jorrie, dan ga ik zeker voor die granatenclass.
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.696
    Leuk Bevonden:
    17.905
    Dat klopt, maar vind jij die abilities dan wat toevoegen?
    En Cookie, hoezo vond je de Beta van Halo 3 beter dan het hele spel? Dat had ik namelijk ook. :+
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2010
  14. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zeg ik niet, maar nu doe jij alsof halo3 alles was. Verder ga ik er niet over in, elke halo weer zijn er gasten die niks gewend zijn en gaan zeuren dat die halo die hun toevallig net hebben ontdekt de beste is. Eerst met h1 naar h2. Daar val ik zelf ook onder, wat ik zelf niet raar vind natuurlijk. Toen met H2 naar h3, en nu weer. Slaat nergens op, en wil jij zeggen dat een bubbleshield wel iets toevoegde? Ik denk namelijk van niet.
     
  15. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Grappig dat jij mensen 3 shotte terwijl het minimum bij MLG 4 was en in normaal Slayer volgens mij 5. Oja het is trouwens DMR inplaats van DMR



    Anyway ik vind de BETA erg tof, alleen de bloom op de wapens hoeft van mij niet. Ook grotere mags voor pistol en en DMR zou fijn zijn.
     
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Om eerlijk te zijn kan ik dit niet echt uitleggen. De balans klopte wat meer en in het volledige spel zijn er een aantal zaken bijgekomen die gewoon een stuk minder werkte en ook de maps van de bèta waren, imo, gelijk de leukste van het hele spel. Dus wat Halo 3 bracht voor mij waren enkel wat irritante extra wapens en saaie bagger maps en dat i.c.m. een belabberde balans. Dus daarom heb ik de bèta net zo vaak gespeeld als het volledige spel, waarschijnlijk nog wel vaker. Alleen de campaign van Halo 3 heb ik regelmatig gespeeld en dat zal in Reach wel hetzelfde zijn.
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.696
    Leuk Bevonden:
    17.905
    Weetikveel hoe het precies was? Je begrijpt toch wel wat ik bedoel?
    En waar heb je het over met je DMR?

    Groot pluspunt is wel de muziek. Die Reach theme is echt masterlijk bruut.
    Is die al ergens te downloaden?
    @ Cookie. Ben het met je eens. Waren gelijk de leukste gamemodes en maps in 1. Het was te bruut.
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.487
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Juist 8)
     
  19. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik spawn altijd met 2 nades!

    En waar ligt die grantelancher op die buiten level :p
     
  20. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de WC. ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina