Ook even de Beta gespeeld nu, iets van 6 potjes.
Iedereen die nu nog gaat zeggen dat Reach grafisch mooier is dan Halo 3 is gewoon freakin' blind. En niet lullen dat het pas de Beta is, nee, this is it. (Bij de Halo 3 Beta werd het er ook niet mooier op.)
Het ziet er zelfs nog lelijker uit dan Halo 3. Geen mooie lichteffecten meer. Mooie glans op je Shotgun weg, op elk wapen. Hoe raar ziet het er btw uit als je slaat enzo? Het loopt niet heel vloeiend ofzo, vage blur eromheen. Grafisch not impressed. Maar dat hoeft ook verder niet voor mij, het ziet er goed genoeg uit.
Maar Bungie met z'n hele nieuw engine blabla. uhm, nee. Halo 3 ziet er gewoon mooier uit. Kleurvoller, glanzender, nja dat is dan nu de stijl van reach, dat mindere.
Omfg. Ik kan niet meer goed springen. Daar draaide gewoon Halo voor een deel om. Bunnyhoppen FTW. Nee, je jumpt minder hoog. Sucks. Echt big time.
Nieuwe wapens zijn maar mwah. Needle Rifle vind ik lame. Het voelt niet goed als je schiet. Er ziet weinig kracht achter. Zelfde als dat schietbomding van de covenants. Ik gebruik het allemaal niet.
BMR is leuk, maar zelfde bij de needle rifle, er zit geen kracht achter. Damn, ik wil gewoon iemand met 3 kogels door z'n knar peunen met m'n battle riffle. TUTUTUTU. DOEG. FACEDROP ACHTEROVER. Zalig. Maar de Battel Rifle is dus weg. Het wapen die ik gewoon al-tijd gebruik. Altijd. BMR gaat wel, maar ik mis hem nu al. Ja dan kan je zeggen dat ik dan maar Halo 3 moet gaan spelen, ok, heb je gelijk in, maar komop, Halo zonder Battle Rifle?
Granaten zijn ook poep. Het voelt niet lekker meer.
Nieuwe krachten zijn leuk, gebruik denk ik standaard sprint. Gewoon keihard op iemand af sprinten, 2x B drukken, boef dood, en je wint de hele match.
Jetpack is leuk maar niet handig, tenzij je bij allemaal noobs speelt die niet kunnen richten en denken HOO WTF HIJ VLIEGT OMHOOG NU KAN IK NIET MEER OP HEM SCHIETEN.
Die powerup onverslaanbaarheidding is ook geinig, maar ook niet handig..wacht simpelweg gewoon tot die gast klaar is met naar de grond kijken en shiet hem alsnog neer.
Kortom dat ding is gewoon het uitstellen van je dood.
Onzichtbaarheid..ja ook leuk, maar wat heb je er aan jongens. Echt.
Willen we niet gewoon weer die dingen terug op de map dat je dat dan kan worden? En een overshield? Waarom zou je het gebruiken als je iemand moet killen je toch wel moet schieten of iets moet doen zodat je toch zichtbaar wordt? Je ziet die pipo's alsnog lopen, ontzichtbaar of niet.
En waarom zie ik om de 5 seconden 101023010231212 rode stipjes op m'n radar? Hoort dat erbij ofzo? Wtf heb ik dan nog aan m'n radar. Ok nog steeds veel maar toch, het is wel storend.
Ja, ik heb nogal veel te zeiken. Maar die speciale abilities voegen voor mij weinig toe. Alleen sprinten is nuttig en dope.
Verder Bungie, deze dingen: ZOMG!! I WANT TO PLAY IT NOWW! DONT LET ME WAIT!!
(L) BUNGIE! YEEAAAAH!! kunne jullie wel weglaten.
Hoe doe je btw een assasination met je mes?
p.s.: gimme a bubble shield.
@ Cookie: die meeleeshit hou je altijd wel. Daar heb ik het inmiddels al lang bij opgegeven.
Laatst bewerkt: 4 mei 2010