Kerel jij maakt echt zoveel verkeerde keuzes.
Stone Temple Pilots is echt een fantastische rock band, lekkere 'easy' muziek en live steengoed. Sepultura is ook goed, live ook lekker, maar doe jezelf een plezier en ga naar een heerlijke rocker.
Motörhead laten schieten voor brute death Nile, tja, wat kan ik daar nou over zeggen?
Oh, en sla Mastodon gewoon over. Live zijn ze matig en op een festival zijn ze gewoon kut. Die band heeft geen frontman, alles moet perfect in balans zijn, als de ene gitarist eens naar de andere mic loopt is het geluid meteen fucked up. Echt, die band is zo'n korte tijd onmogelijk goed af te stellen. Dus, doe jezelf wéér een plezier en ga naar 3 Inches of Blood, heerlijke muziek en een band die er een feestje van bouwt en zichzelf niet te serieus neemt. Mastodon daarentegen, suffe bedoeling op het podium, geen contact met het publiek en dan ook nog eens kutgeluid. Mastodon is één van mijn favoriete bands, maar zou ze live echt overslaan.
Laat The Faceless ook gaan, omdat jij naar Motörhead gaat en niet naar Nile, kan je lekker thrashen en uit je plaat gaan op Exodus.
Vorig jaar ook op Graspop gezien, geniaal!
En wtf, A Day to Remember? Ben je emo?
Ga nog ff helemaal kapot met black / death Behemoth, gaat door merg en been.
Tot zover.
Het mooie is, dat zelfs ik begrijp dat mijn commentaar niks gaat veranderen aan jouw gedrag. Haha. En terecht! Maar moest toch ff reageren.
Klik om te vergroten...