De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 30]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 4 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Godsmack257

Godsmack257 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Feyenoord had als het zoals gewoon over 1 wedstrijd had gegaan best kans gehad de beker te winnen, zie bekerresultaten Feyenoord 09/10

Als Pantelic en Suarez vertrekken? Pantelic is wel op te vangen maar Suarez?
    Twente zou met nieuwe spelers tijd nodig hebben om een team neer te zetten maar Ajax niet? Zie assists/goals Suarez & Pantelic

Geen re-presentatieve clubs?
    En dat is Ajax wel? Zie Champions League voorrondes Ajax laatste jaren.

Goed dat je je mening onderbouwt met feiten. 8)

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Nja zeg nou zelf, Ajax gaat het echt wel beter doen dan Twente dat een keiharde leegloopt verwacht. Verder is Ajax momenteel ook voetballend sterker dan Twente, maar heeft Twente gewoon alle punten gepakt waardoor ze kampioen zijn geworden. Ik geef Ajax dan ook meer kans in de CL dan Twente, wat waarschijnlijk een AZ seizoen gaat krijgen.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Gefeliciteerd met de denneappel heren.

4. Godsmack257

Leuk Bevonden:
    0
    Als er een leegloop komt bij Twente. Dat valt nog te bezien.
    Er zijn momenteel weinig Europees clubs die veel geld hebben om te investeren in nieuwe spelers. Dat is ook de reden dat ik Suarez niet snel zie vertrekken (tenzij hij er op het WK 5 inschiet).

Competitie is nu gewoon klaar, begin volgend seizoen gewoon als NL voetbalfan gewoon hopen dat Ajax de voorronde een keer doorkomt zodat we weer een keer beetje punten kunnen scoren voor die coeffecientenlijst.

PSV, Feyenoord en AZ zie ik de groepsronde van de Europa League sowieso wel halen. Hopen dat de winnaar van de play-offs ook nog wat punten kan sprokkelen.

5. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Normaal hebben ze gewoon broeken als de kleuren van het shirt. Maar omdat Feyenoord met zwarte broeken speelde, speelde Ajax met witte broeken.

Ajax heeft juist de normaalste supporters en Feyenoord de vreemdste supporters....

Slecht spel en 4de plaats vind ik nou niet echt goed...:emo: Voor de toekomst ziet het er ook niet rooskleurig uit met spelders als Mulder, de Vrij etc....:p

Het was toch ook gewoon te verwachten dat Ajax binnen 20 minuten de 0-1 zou maken...

Wel weer stom van Suarez dat hij zijn shirt moet uittrekken...:mad:

6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    De wedstrijd sloeg helemaal nergens op. Feyenoord heeft geen moment de indruk gewekt mee te kunnen met het Ajaxniveau. Toch het seizoen afgesloten met een goed gevoel. We mogen trots zijn op wat onze helden er nog uit hebben gepeurd :thumbs:

7. Munnie

Munnie Guest

Doe mij maar de Feyenoord supporters.

8. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
  9. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Ongelooflijk, wat een stront opmerkingen zeg. 4de plaats is prima. Ik vind dat Been een goed seizoen achter de rug heeft, volgend jaar gewoon Europees Voetbal.

n mag ik vragen waarom Feyenoord supporters vreemd zijn?

10. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Joh, degene die het post bewijst juist het tegendeel ;)

11. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Wat dacht je van bijvoorbeeld je team aanmoedigen om te verliezen?

12. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Ohja, die 60 supporters zijn natuurlijk ook het hele legioen...

Ik vond het Legioen vandaag erg netjes, gewoon blijven aanmoedigen, ook al is er geen kans meer op de beker

13. Munnie

Munnie Guest

Beter dan die arrogante ajax supportertjes zoals jij kampioen te laten worden.

14. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Hoezo arrogant?

15. Munnie

Munnie Guest

Ik doel op die reacties van hem.

16. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij gingen de Feyenoord-supporters ook juichen toen Twente scoorde...

17. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hou toch eens op over die eeuwige discussie en gezeik over supporters, ga over het voetbal praten en niet randverschijnselen

18. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat je van josh wel kunt zeggen dat ie arrogant is ;)

Verder is het natuurlijk makkelijk scoren door te zeggen dat Feyenoord supporters vreemd zijn als ze hopen dat ze verliezen. De vraag is alleen wat er onder de Ajacieden zou heersen als het omgekeerd zou zijn. Ik durf mijn Diamondcard (*)) erom te verwedden dat het dan precies hetzelfde zou zijn.

19. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Snap niet dat er nog mensen zijn die serieus op Josh in gaan :emo:

20. Godsmack257

Leuk Bevonden:
    0
    Ajacieden arrogant? Nee joh. :p

En de 4e positie voor Feyenoord was met deze groep echt het max. haalbare.
    Been heeft nu wel bewezen goed met jonge spelers overweg te kunnen dus zit hij wat dat betreft op z'n plek. Nu team proberen 1 á 2 jaar bij elkaar te houden en we kunnen weer eens omhoog kijken. :thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina