De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 30]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 4 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ach dit moet kunnen, dit hoort bij Rivaliteit. Opzich vind ik het wel mooi want dit laat zien dat Vertonghen wel echt een Ajax hart heeft, itt veel andere spelers.

Ik ben overigens tegen spreekkoren zoals 'Bommen op Rotterdam' enzo, dat vind ik ronduit onsmakelijk.

Vind trouwens met name die blik van Jol prachtig, die denkt ook van oefff.. niet handig:+

Laatst bewerkt: 7 mei 2010
  2. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, ik vind de rivaliteit ook leuk en zulke dingen moeten kunnen. Maar Zeist is het daar niet mee eens en supporters worden erop afgerekend. Dan zou een prof het ook niet moeten doen.

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Nee gast, zoek het maar lekker uit en lees het nog eens terug als je de puberteit bent gepasseerd en wat wijzer bent.

4. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Hier ben ik het mee eens, andersom zou ik het ook geweldig vinden als een Feyenoorder dit zou doen(emotie, hart voor de club ed.)

Helaas is de KNVB inderdaad anders van mening, wat natuurlijk belachelijk is, natuurlijk zijn er grenzen("bommen om rotterdam","Hamas hamas") maar zo'n verzetje moet toch kunnen?

EDIT: trouwens nog een :thumbs: voor het thuispubliek. zelfs na de 0-2 bleven ze gewoon doorzingen!:)

5. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Alleen het uitfluiten van Luinge kan ik nog steeds niet begrijpen, wat heeft die man verkeerd gedaan?

Na een minuut of 2 ging het uitfluiten gelukkig over in applause, maar ik snapte het daarvoor echt niet.

6. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Wat vertongen doet kan opzich niet. Maar als den haag een keer wat wint (ja die tijd komt vast nog is ;)) Dan zou ik het ook wel mooi vinden als er wat over amsterdam of rotterdam door een speler word gezongen. Dan is het wel een held :).

Spreekkoren zijn altijd wel vermakelijk. Tuurlijk kan hamas hamas niet maar ik kan me er niet aan irriteren!

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Vind het niet kunnen van Vertonghen, maar goed.

8. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik vind dat het wel op het randje is, de kop van Jol maakt wel veel goed trouwens _O_

9. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Hmm, de kop van Jol niet gezien, toch nog nog n keer dat filmpje bekijken.
    Iedereen vind het niet kunnen, maar wss heeft Jan al een paar biertjes op enzo. :+ Jan heeft idd een echt Ajax hart. _O_

10. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Elke speler van een andere club zou hierdoor een schorsing krijgen. Maar... spelers van Ajax niet want de KNVB krijgt een harde piem0l van Ajax en doet er alles aan om het Ajax makkelijk te maken

11. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Haha, maak jezelf lekker belachelijk. _0/

12. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind het echt geweldig van Vertonghen!_O_

Maar waarom zou je hier nou een schorsing voor moeten krijgen?!:emo:
    Het is toch niet tijdens een wedstrijd... En als nog, zo erge tekst is het niet eens...

13. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    De voetbalsupporters moeten zich gedragen tijdens de wedstrijd en de spelers al helemaal, die behoren het goede voorbeeld te geven. Als dit gezongen zou worden gisteren of bij finale 1 zou de wedstrijd stil gelegd worden of geschorst. Feyenoord-Supporters hebben zich gisteren voorbeeldig gedragen en ik denk niet dat ik de supporters van Feyenoord ooit zo braaf heb gezien tijdens een klassieker en Vertongen gaat het dan weer verpesten terwijl hij naarjuist het goede voorbeeld moet geven.

14. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Nog een keer: haha, maak jezelf lekker belachelijk. _0/

Dit staat los van het feit of voetbalsupporters zich moeten gedragen TIJDENS de wedstrijd. Dat staat namelijk buiten kijf.
    Daarnaast gaat het hier om een huldiging (lees: feestje) in de Arena, voor nota bene de eigen supporters. De wedstrijd is al gespeeld en Ajax heeft al gewonnen en Jan heeft een paar biertjes op. Lekker boeiend!

15. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Man man... Er zit wel een groot verschil tussen dergelijke zaken zingen onder een wedstrijd of erna bij een viering. Als de beker naar Feyenoord was gegaan dan lieten ze het ook niet alleen bij "helemaal niets in Amsterdam". Lekker boeie, hoort erbij en je kan het ook opblazen.

16. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zeg net, het was niet tijdens een wedstrijd...

En al die feyenoord-supporters weer met: 'we hebben ons voorbeeldig gedragen'.:emo: Lijkt me gewoon de normaalste zaak van de wereld en niet iets om trots op te zijn. Maar ja, bij Feyenoord hebben ze ook niks anders om trots op te zijn.:p

Edit: Van der Wiel onderweg aangehouden door politie.:p
    Maar of hij nou te veel heeft gedronken ofzo weet ik niet.

17. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    In mijn visie maakt dat niet uit, ook buiten wedstrijden hebben voetballers een voorbeeldfunctie en moeten ze zich daarna gedragen.

18. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Doe nou niet, krijgen we dat gezeik weer. Ik vind het trouwens ook niet super speciaal dat er niets gebeurd is aangezien ze niets hadden om tegenaan te schreeuwen. Wel complimenten dat ze nog bleven zingen na de 0-2, ondanks de lange stiltes tussendoor maar dat kan je ze niet kwalijk nemen.

Vond die repo van GS wel mooi:
    http://www.geenstijl.tv/2010/05/halfnaakte_meisjes_feyenoord_h.html

Dat alcoholverbod was ook zo krom. Hele rij met kroegen moest dicht maar 5 meter verder waren ze wel weer open, doe het goed of doe het niet. Rotterdam is heel vreemd bezig de laatste tijd sinds die strandrellen.

19. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad ik snap niet waar Aboutaleb mee bezig is. Door de betutteling is de drang om je te misdragen naarjuist groter lijkt mij.

Gisteren bij EditieNL gingen ze proberen om ergens drank te halen in het centrum en iedereen hield zich daar netjes aan. Ondertussen zaten alle supporters in een hotel of thuis zichzelf te bezatten...Linkje Wel heerlijk die gasten met 'Red Label' :lol:

20. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Voetbalzone :emo:

En nogmaals een voorbeeld dat het er gewoon bij hoort:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina