De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 30]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 4 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Sowieso klopt die quote niet: want hij zingt helemaal niet kutkakkerlakken. Hij zegt: kaaaaa....kakkerlakken. :+

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ja, Samu destijds. _O_ Dat heeft de Madrilenen hard geraakt toen. :D

3. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Drie bekende gevallen in 15 jaar, dan hoort het er niet bij maar is het een incident.

Wedstrijd PSV tegen Ceara

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Als ze alle voorbeelden gingen noemen dan werd het meer een betoog dan een nieuwsbericht.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Och dat kun je die aangeschoten belg toch niet echt kwalijk nemen :+ Die denkt ook maar dat het er bij hoort

6. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    _O__O__O_

7. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    @ Kaasstengel: je doet je forumnaam in ieder geval veel eer aan. :lol:

8. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Lol!

Bah, Vukovic loopt weer te prutsen en haalt dom rood in een oefenwedstrijd ><

9. coen the stig

coen the stig Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mooie is dat mensen dan nog gaan zeggen ja maar omdat hij wat gedronken heeft bla bla bla...

ga ik me de volgende keer ook volzuipen voor de volgende feyenoord ajax en schreeuw ik ook alles wat verboden is. moet je ze dan is zien. dan staan ze allemaal bij de knvb en de media te huilen

10. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Zal wel meevallen, denk niet dat 1 supporter in een vol stadion voor zoveel commotie zal zorgen.

11. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    :emo:
    Ik zou bijna een paar mensen een ban geven om zichzelf in bescherming te nemen.

12. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Als 1 supporter begint volgen er meer lijkt mij=(

13. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Haha wat een reacties hier:lol:

Ik was gister vanaf een uur of half 10 in de Arena voor de huldiging, was nog best een aardig feesie! Vooraf wat standaard foute muziek om een beetje sfeer te maken. Aan de ingang werd nauwelijks gefouilleerd, dus er werden massaal fakkels meegenomen:cool: Enige minpunt van de avond was dat die wannabe burgermeester van een Asscher ook nog een speech kwam houden, hij werd ook gewoon uitgefloten. Momentje van Verthongen (en Emanuelson ook wel) was echt geniaal. Ik denk dat ie er wel een kleine schorsing voor zal krijgen, maar het moet bij een huldiging wel kunnen om zoiets te zingen. Voor de rest waren er ook geen zgn. "kwetsende spreekkoren". Ow een Suk was ook weer een baas! Publiek schreeuwde nog harder voor hem dan voor de rest van de spelers, je zag hem van 30 meter afstand nog een kleur krijgen, hij wist echt niet wat hem overkwam:D Was trouwens bij wel meer spelers zo, ze durfde nauwelijks naar voren te lopen met die beker. Een iemand was echt heel verlegen, ben alleen vergeten wie het was..
    Toen het feest afgelopen was ging het feestvieren net buiten de Arena nog vrolijk door! Alleen toen ik ging pissen zag ik dat er agenten aan het omkleden waren in zo`n ME uniform, toen toch maar naar huis gegaan..
    Uiteindelijk gezellige avond, sfeer en alcohol zaten er goed in:thumbs:

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    :lol:

Voor de rest, mensen blazen dit allemaal zo erg op. Ik lees allemaal dingen als (niet hier trouwens) 'dit komt de relatie tussen Feyenoord en Ajax niet ten goede'.. Alsof die relatie ooit ten goede komt, dat moet niet eens gebeuren trouwens. Die rivaliteit die moet gewoon blijven, want die is mooi. Het enige dat weg moet zijn die achterlijke supporters die met elkaar op de vuist willen en dingen zingen als 'Bommen op Rotterdam' of 'Hamas Hamas, joden aan het gas'.

15. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    _0/

16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Overigens kan er niks gedaan worden tegen Vertonghen , want iedereen suggereert maar dat hij het over Feyenoorders heeft maar wie weet is dat wel niet zo. Hij kan ook gewoon een grafhekel hebben aan die kutbeestjes en laat gewoon even zijn haat de vrije loop. Er is geen bewijs!

17. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Jammer zulke uitspraken. Het zijn figuren als hij die de gemiddelde achterlijke clubfan voeren met dit soort kreten.

18. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Net alsof de 'gemiddelde achterlijke clubfan' gevoerd dient te worden om die rol te vervullen. :lol:

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Tuurlijk wel...iedereen weet wat hij bedoeld. Waarom over beestjes praten als je de cup vast houdt...beetje triest dat je hem nu gaat verdedigen :x

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    :lol:mooi man

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina