Stemmen op nieuwe artiesten en geld verdienen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ji E Toy, 6 mei 2010.

1. Ji E Toy

Ji E Toy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat het hier goed is, anders moet een mod maar verplaatsen (En dit regeltje weghalen)

www.youbloom.com
    Stem op Andy - Silver Lightning (vriend van me, en nog goede muziek ook) en de andere 3 votes mag je lekker zelf kiezen. (Die eerste natuurlijk niet!O-)) Als jullie allemaal stemmen en hij gaat door naar de volgende ronde, post ik hier de link naar meer muziek van hem, dus doe je best;) dit is waar het mij om gaat, wil graag dat die gast door gaat

Maak een account aan en je krijgt 4 stemmen. Als je stemt maak je kans op deze prijzen: http://www.youbloom.com/ybsc/prizes/ (500 euro voor elke qualifying ronde en 1000 euro voor de grand finale) lees de voorwaarden als je het niet vertrouwd, de kans dat je wint is 1 op heel veel, dus ga er niet van uit dat het makkelijk geld verdienen is, het is simpelweg een lokkertje om meer mensen te laten stemmen. als je wat wint, veel plezier ermee...

Ps: voor de eerste ronde is er tot zondag de tijd om te stemmen, daarna komt de tweede heat (Alleen de drie beste uit deze heats gaan door naar de kwartfinales)

Ps2: dit is geen reclame voor een of andere kutsite, geen spam, gewoon een leuke competitie voor beginnende muzikanten die graag hun muziek willen laten horen aan mensen die mogelijk geinteresseerd zijn. Ook is het geen youtube kwaliteit maar gewoon goede kwaliteit opname. Beslis zelf of je de muziek goed vindt maar als je zo solidair wilt zijn om op Andy te stemmen zou ik dat waarderen.

Laatst bewerkt: 7 mei 2010
  2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Dit werkt echt!
    Ikzelf heb hier al 1247,82€ mee gewonnen!
    Het is geen nepverhaaltje!

*instert standaard MSN kettingmailtje*

3. Ji E Toy

Ji E Toy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee hoe je er precies iets mee kunt winnen, maar dacht, die xbwers zijn altijd wel te pushen voor een voting als je er iets mee kunt winnenO-)

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    yeah right... dit is gewoon je reinste onzin.

5. Ji E Toy

Ji E Toy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even serieus: Heb je het gechecked, en de muziek geluisterd?

6. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Die site ziet er iets te nep uit om daadwerkelijk geld weg te geven. Was een site zoals "Geenstijl" had ik het wel gelooft. Dit lijkt mij meer een 10 minuten template waar zoveel mogelijk traffic wordt gegenereerd om centjes binnen te halen.

7. Ji E Toy

Ji E Toy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik blijf terugvallen op het argument dat je de muziek moet luisteren:{

8. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Heb je ook écht bewijs?

9. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er idd erg amateuristisch en ff snel uit. Vooral die al die standaart google ads aan de zijkant. En fijn dan je muziek kan luisteren maar wat heeft dat er mee te maken?

Achja misschien heb ik het fout:)

10. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Mensen, ff kappen met zeiken. Dit is gewoon een legale site.

De titel van dit topic is gewoon fout. Stemmers maken ook kans op een prijsje idd, maar daar gaat het niet om. Het gaat om de nieuwe artiesten.

11. Ji E Toy

Ji E Toy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, dat is wel waar eigenlijk... ZOu je de titel willen veranderen? O-) Naar: "Nieuwe artiesten, eindelijk beter dan youtube kwaliteit"

12. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Oke dan man, zojuist gestemd op Andy.

Heb even geluisterd, ik weet niet of die zin van je motiveert...:x;)

Deel Deze Pagina