Denk dat het hier goed is, anders moet een mod maar verplaatsen (En dit regeltje weghalen)
www.youbloom.com
Stem op Andy - Silver Lightning (vriend van me, en nog goede muziek ook) en de andere 3 votes mag je lekker zelf kiezen. (Die eerste natuurlijk niet!) Als jullie allemaal stemmen en hij gaat door naar de volgende ronde, post ik hier de link naar meer muziek van hem, dus doe je best dit is waar het mij om gaat, wil graag dat die gast door gaat
Maak een account aan en je krijgt 4 stemmen. Als je stemt maak je kans op deze prijzen: http://www.youbloom.com/ybsc/prizes/ (500 euro voor elke qualifying ronde en 1000 euro voor de grand finale) lees de voorwaarden als je het niet vertrouwd, de kans dat je wint is 1 op heel veel, dus ga er niet van uit dat het makkelijk geld verdienen is, het is simpelweg een lokkertje om meer mensen te laten stemmen. als je wat wint, veel plezier ermee...
Ps: voor de eerste ronde is er tot zondag de tijd om te stemmen, daarna komt de tweede heat (Alleen de drie beste uit deze heats gaan door naar de kwartfinales)
Ps2: dit is geen reclame voor een of andere kutsite, geen spam, gewoon een leuke competitie voor beginnende muzikanten die graag hun muziek willen laten horen aan mensen die mogelijk geinteresseerd zijn. Ook is het geen youtube kwaliteit maar gewoon goede kwaliteit opname. Beslis zelf of je de muziek goed vindt maar als je zo solidair wilt zijn om op Andy te stemmen zou ik dat waarderen.
Laatst bewerkt: 7 mei 2010