Haha wat een reacties hier
Ik was gister vanaf een uur of half 10 in de Arena voor de huldiging, was nog best een aardig feesie! Vooraf wat standaard foute muziek om een beetje sfeer te maken. Aan de ingang werd nauwelijks gefouilleerd, dus er werden massaal fakkels meegenomen
Enige minpunt van de avond was dat die wannabe burgermeester van een Asscher ook nog een speech kwam houden, hij werd ook gewoon uitgefloten. Momentje van Verthongen (en Emanuelson ook wel) was echt geniaal. Ik denk dat ie er wel een kleine schorsing voor zal krijgen, maar het moet bij een huldiging wel kunnen om zoiets te zingen. Voor de rest waren er ook geen zgn. "kwetsende spreekkoren". Ow een Suk was ook weer een baas! Publiek schreeuwde nog harder voor hem dan voor de rest van de spelers, je zag hem van 30 meter afstand nog een kleur krijgen, hij wist echt niet wat hem overkwam
Was trouwens bij wel meer spelers zo, ze durfde nauwelijks naar voren te lopen met die beker. Een iemand was echt heel verlegen, ben alleen vergeten wie het was..
Toen het feest afgelopen was ging het feestvieren net buiten de Arena nog vrolijk door! Alleen toen ik ging pissen zag ik dat er agenten aan het omkleden waren in zo`n ME uniform, toen toch maar naar huis gegaan..
Uiteindelijk gezellige avond, sfeer en alcohol zaten er goed in
Klik om te vergroten...