De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 30]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 4 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ach vind hem ook niet zo bijzonder. Maar als je in de Finale staat wil je hem toch ook winnen lijkt me? Beter als geen prijs...

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ik zeg juist niet dat ze braaf zijn, anders had ik het niet zo knap gevonden dat ze zich hadden weten te beheersen. =(
    Als het brave knaapjes waren hoef ik niet elke wedstrijd opgelucht te zeggen dat er niets gebeurd is, of wel?

3. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Leuk stukkie tekst, moet gezegd worden.

Zelf ben ik Feyenoordfan en ik ben getrouwd met een voormalig Ajax clubcard houdster, compleet met smurfentattoo op haar bovenarm.

Ik heb hoogtepunten meegemaakt in De Kuip en 1 hoogtepunt in de Arena. Vriendin van m'n vriendin kon niet mee, vroeg ze mij mee om me uit te kunnen lachen. Spontaan wint Feyenoord:lol: Was nog leuk in dat vakkie. 10 jaar geleden weliswaar, maar toch ;)

Al met al vind ik het jammer dat er zo veel haat en nijd is. Doe normaal en drink een lekker biertje na afloop in plaats van elkaars koppen in te slaan en tegels te gooien vanaf een viaduct. Wtf ben je dan mee bezig?

4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Helemaal juist. Ben wel blij dat Ajax na drie jaar tenminste weer een prijsje heeft. Het is natuurlijk geen landskampioenschap, maar het is iets.

En kom op, wat maken jullie zich druk om Vertonghen? Moet erbij horen vind ik. Over Afellay hoor ik nu niemand, toen hij bij hun laatste kampioenschap constant liep te schreeuwen dat ''Amsterdam hun grote bek moet houden'', of dat bij elk ander kampioenschap zowel spelers als trainer ''Helemaal niets in Amsterdam'' zingen. Je moet het in perspectief kunnen plaatsen. Ik vraag me af hoeveel mensen hier het mooi zouden vinden als Babovic een liedje zou zingen over het schoppen van Neuzen....

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik vind er niks knaps aan dat ze zich weten te beheersen, dat zou de default setting moeten zijn.

Wil niet zeggen dat ik niet blij ben dat het gister zonder incident is verlopen maar complimenten geven omdat iemand normaal doet gaat me te ver :+

Vind t vooral relaxt voor de goeie feyenoordsupporters die over 1 kam werden geschoren met t tuig

6. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    Oorzaak--> Gevolg

7. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Volgens mij wil een groot deel dit ook wel, er zijn echter een altijd mensen bij die het willen verzieken. Die mensen heb je overal, een club als Feyenoord heeft echter een dusdanig grote achterban dat de groep ratdraaiers ook groter is.

Maar inderdaad wat is mooier dan een gevuld Arena of Kuip met fans van beide clubs die hun ploeg aanmoedigen zonder de boel te slopen.

8. LifeLongGamer

Leuk Bevonden:
    2
    Haha, nee das wel heel kort door de bocht man;)

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Afellay heeft zich moeten verontschuldigen voor dat gedrag, van Gobbel moet zijn uitspraken terugtrekken. Hoeze niemand maakt zich daar druk om? KNVB stond vooraan om deze spelers aan hun oren te trekken.
    Des te meer ben ik benieuwd wat ze met Vertonghen gaan doen.

Maarja, laat ik het maar negeren, tis gewoon een gast die een beetje probeert te scoren bij eigen aanhang. Hij zet zichzelf alleen maar voor lul bij Rik die net een betoog over respect heeft gehouden :lol:

10. LifeLongGamer

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, dat kan wel kloppen. Ik was bij de huldiging toen Feyenoord voor het laatst landskampioen werd. Jaja, de vorige eeuw ja.:D
    Denk je een leuk feestje mee te kunnen maken, wordt het prompt verstoord door een groepje volgesnoven crimineel vuilnis.

:b:

11. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    :emo::emo::emo::emo::emo::emo::emo:

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Daar heb je gelijk in. Maar voor mij kwam het meer over dat je vond dat Verthongen het niet mocht zeggen omdat de Feyenoord supporters zich eindelijk eens een keer gedragen hadden.

13. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Hahaha net nog even die huldiging zitten kijken en wat een baas is die Enoh. Prachtige uitvoering van MJ _O_.

Ohja, Suk was ook geniaal, wat een cultheld :p.

14. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Maar jongens moeten jullie niet ook nog ff commentaar hebben op het feit dat de ajax spelers met 2 grote Joodse vlaggen stonden tijdens de huldiging? :p

15. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
  16. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Haha prachtig he en dan wilde de KNVB/Ajax (??vul me hier aan??) van dat "joden" gedoe af hahaha

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Die Enoh, wat een held is dat toch! :D

Haha

18. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    flauw

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik zei het toch!

20. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Ik ben ook in extreem melige/flauwe/simpele stemming dus kon er wel om lachen :9 Nu ff wat Family Guy kijken, dus mij kan je straks wegdragen :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina