De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 30]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 4 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Leuke strip, geeft eigenlijk alles weer.
    Niemand hoeft zich aangesproken te voelen door kakkerlakken, Vertonghen is en blijft een Belg ;).

2. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Ben benieuwd hoe vertonghen en de knvb reageren als volgend jaar door het feyenoord stadion galmt:
    Vertonghen *vul in ziekte* lijer
    Of iets over z'n moeder ofzo :+

Want dat kan je nu wel verwachten natuurlijk. (tenzij die transferd lol)
    Zul je zien dat er dan weer stadionverboden uitgedeeld worden e.d. .... apart wereldje daar bij de KNVB.

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Dat vind ik dan weer een stap te ver. Vind niet dat dat ooit naar iemand geroepen mag worden.

4. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    Geloof mij, als niemand zou drinken tijdens/na de wedstrijd dan heb je ook een stuk minder last van mensen "die de behoefte hebben iets te slopen".

Ik herken het namelijk wel, als ik echt kneiterlam ben dan heb ik *hoe erg het ook is* soms gewoon de behoefte een verkeersbord eraf te slopen (of iets in die trend) en als souvenir mee te nemen naar huis.

Opzettelijk slopen gaat gepaard met lamme mensen, geloof mij nou maar. En tuurlijk zijn er ook mensen die zich gewoon prima kunnen inhouden (of helemaal geen behoefte hebben om te slopen) na een aantal (of een hele hoop) biertjes.

Maar het gros van de mensen dat sloopt is lam, en dat is niet kort door de bocht.

5. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    Het wordt gewoon tijd dat de supporters een verplichte IQ test ondergaan om die hersenloze schreeuwlelijkerds weg te filteren. Sommige mensen hebben echt scheve normen en waarden zeg, ongelooflijk. (Ik doel op alle supporters die dat rechtvaardig vinden om te schreeuwen)

6. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Zal je nog vies tegenvallen hoe hoog het IQ van bepaalde "hersenloze schreeuwelijkerds" is.

7. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Deze discussie van +/- 10 pagina's slaat echt nergens op8)
    Vertonghen wilt gewoon het Ajax publiek op zijn wenken bedienen en is een professional die zich laat gaan wanneer het seizoen eindelijk gespeeld is en de Feyenoord supporters wouden gewoon een finale waar ze nog lang over konden napraten en dat is vrij lastig als je met 1-4 verliest.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Vandaar ook die test..

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Kan je uit ervaring vertellen dat het tegendeel waar is.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Serieus? Ik heb wel altijd het idee dat wanneer er veel drank rond gaat de sfeer ook wat aggressiever is. De paar wedsctrijden die ik heb bijgewoond die waren drooggelelgd (in het stadion) had ik wel degelijk het idee dat de sfeer anders was..

Maar dat kan ook komen omdat ik toen zelf nuchter was.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Onzin, denk je echt dat we op dit trainingspartijtje zaten te wachten? We stonden al met 2-0 achter, maar dankzij de KNVB die besluit om het op een doordeweekse donderdag te houden plus heel Rotterdam droog te leggen...
    Er was niemand meer die er zin in had, vandaar de boycot.

12. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    Ook nog zin om het te onderbouwen?

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Toch steken mensen elkaar aan. Vaak is het 1 die begint er de rest volgt. Tevens helpen foute beslissingen van scheidsrechters ook vaak mee aan het gedrag.

Ben zelf ongeveer 6 jaar lid geweest van de HKN. Ben naar ieder station in Nederland op eigen vervoer geweest. Heb heel veel gezien (en af en toe natuurlijk meegedaan). en kan daarom zeggen dat het vaak niet zo zwart/wit is als dat iedereen denkt. Moet ook zeggen dat er ook heel veel mensen tussen zitten die geen oorzaak/gevolg scenario kent.

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    okee, nu klaar?

15. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Denk dat hij juist wil zeggen van "die gasten hebben zoooo een laag iq als je mensen met zoooo een laag iq weert heb je ook niet meer die "spreekkoren"" (aangezien hij het over filteren heeft). En daarmee onderschat hij denk ik het iq van deze "scheldende menigte".

lol @ hierboven
    "hoe mooi de klassieker gisteren was". hahahaha

Laatst bewerkt: 7 mei 2010
  16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Lees de laatste VI eens, daar zegt Vertonghen spijt te hebben van zijn uitspraken na Twente - Feyenoord.
    Excuses aanbieden is 1, maar blijkbaar leert Jan niet echt van zijn fouten.

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik ben het ook roerend eens met je opmerking dat de hoogte van het IQ van die scheldende menigte wel eens vies tegen zou kunnen vallen. (Van onderschatting kan echter nauwelijks sprake zijn vrees ik)

18. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Hoe lang gaan we nog door met deze discussie? In feite komt het - helaas voor mij dan - hier toch jaren op neer?

19. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ajax heeft meer supporters dan Feyenoord, PSV en AZ samen. Maar volgens mij niet een grotere groep ratdraaiers. Dus het ligt niet alleen daaraan.

haha.:p

Toch ook gewoon logisch dat er dan stadionverboden zouden komen... Feyenoord-supporters mogen dat niet tijdens een wedstrijd zeggen, maar na een wedstrijd wel. Vertonghen deed het ook gewoon na de wedstrijd.

Dan zouder er niet veel mensen meer mogen komen in de kuip denk ik...:p

Het droogleggen was het idee van de burgemeester en niet van de knvb.

Idd...:lol:

20. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    Des te sneuer het is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina