Fitness en aanverwanten [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ashavan, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Geloof me, veel gasten doen dat gewoon niet. Vergeet niet dat een hoop van die bodybuilders ook aardig narcistische trekjes hebben en geen grammetje teveel willen aankomen.

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  3. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Die is inderdaad niet duur nee. Maar daar ben je/ik nu te laat mee, want ik heb al een pot whey delicious en All Day Protein besteld, dus dan komt dat de volgende keer wel. Maar hoeveel van dat spul moet ik nou eigenlijk per dag gebruiken?

En als er iemand geen sprintje kan trekken is het die vetzak hier bovenaan de pagina.

4. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    Narcistische trekjes hebben ze sowieso. Maar genoeg echt brede beesten (die ik ken dan, oke ik geef toe die komen niet echt in de buurt van die gast uit het filmpje) die eten op een zaterdagnacht gewoon mee bij de mac etc. Vaak gaan ze niet meer dan 1-2x in de 2 weken uit, maar als ze gaan dan zondigen ze alsof hun leven ervan afhangt.

Niet iedere bodybuilder leeft alleen voor zijn lichaam, er zijn ook nog wat tussen die leven om te leven. Maar oke om terug te komen op die gast uit het filmpje, hij zal vast niet veel zondigen, hij zal vast zijn sociaal leven opzij zetten zodat hij zijn eigen eetschema`s kan blijven volgen etc.

Oh kut hier gaat Ashavan op bashen, ik heb zojuist beweerd dat BB`ers geen sociaal leven hebben.

Want mij lijkt het onmogelijk om een strict schema te volgen en tegelijkertijd een normaal sociaal leven te hebben? Ik bedoel ik ga vaak zat een hele dag weg met vrienden ergens heen etc en dan gaan we langs de mac/pizzaria of iets dergelijks. Als je over dergelijke dingen moeilijk gaat doen dan ben je wat mij betreft te serieus bezig met je lichaam en te weinig bezig met het leven van het leven.

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Haha ik durf te wedden dat die gast uit dat filmpje gewoon niet zondigd, die is nog een aantal stapjes verder dan die de grote gasten uit de sportschool.

6. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Wat nou als je enorm veel plezier beleeft aan je sport i.p.v aan het eten van junkfood/chillen met vrienden? Wie ben jij dan om te zeggen dat zo iemand niet geniet van het leven? :+

Respecteer de manier hoe mensen hun leven willen invullen O-), althans zo denk ik erover.

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dan zal ik er ook wel te serieus mee bezig zijn :+

Als ik een hele dag wegga, ongeacht met wie, dan gaan de shakes gewoon mee. Al trek ik het prima om die avond dan een keertje te zondigen in de zin van een pizza of een patatje. Zolang ik die dag dan iig maar gewoon mijn eiwitten binnenkrijg.

Veel drinken doe ik sporadisch. Als je 1x per week flink zuipt is het gewoon erg moeilijk om vooruit te gaan. In het begin wil het nog wel, maar als je net dat stapje verder wilt is dat gewoon geen optie. Houdt niet in dat ik niet een paar keer per jaar lam thuis beland ;)

Ook de Jay Cutler uit het filmpje vreet af en toe ongezonde dingen trust me. Als hij net uit een wedstrijd komt gaan er ws wel de nodige pizza's in ed. Trekt het lichaam dan ook prima trouwens. Daarnaast heeft hij ook genoeg ' ondersteuning' elke keer om weer ripped op het podium te komen. Daar heeft een naturel bb-er meer moeite mee.

Het moet gewoon in balans met je eigen leven zijn wat Manial ook aangeeft. Zolang je anderen er geen kwaad mee doet en JE HET ZELF OOK LEUK VINDT is er niks aan de hand. Echter ik probeer het anderen ook weer niet teveel onder de neus te drukken. Iaw als ik op een verjaardag zit ga ik niet demonstratief tijdens taart eten mijn shake zitten drinken. Ik bedank gewoon voor de taart (ook niet altijd trouwens, ligt aan de periode) en drink mijn shake later in de keuken wel even op :)

8. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    Ja gelijk heb je hoor, wie ben ik om dat te zeggen.

Ik respecteer de manier waarop zij hun leven invullen ook wel, ik heb er juist heel veel respect voor dat zij de discipline kunnen volhouden om zo te blijven leven. En inderdaad ook wat je zegt misschien beleven zij wel heel veel plezier aan hun sport terwijl ik zit te chillen met maten.

Ik kan het me alleen zo moeilijk voorstellen. Ik geniet ook wel van mijn 3x in de week een uur krachttraining, maar zo`n levensstijl volhouden vergt zoveel tijd en moeite. Het loont zich overigens wel moet ik zeggen, toen ik een halfjaar/jaar geleden intensief bezig was met "bodybuilding" maakte ik veel betere gains.

9. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Myofusion van Gaspari

10. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Kwam deze gister tegen...

[yt]gVKjXuYzBjo[/yt]

Mijn god, wat heb ik gelachen.
    Wat een trieste lul zeg. :emo:

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  12. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Link doet het niet.

13. Ashavan

Ashavan Guest

dan heb je het fout. bijna elke BB'er die mee doen op het aller hoogste niveau gaan gewoon naar de mac en pizza hut van tijd tot tijd. Er zijn soms gewoon dagen dat ook zij alle kalorien niet binnen kunnen krijgen. En dan heb ik het nog niet eens over de eerste paar dagen na hun wedstrijden waarin ze bijna alleen maar junk food eten. Kijk maar naar een aantal films van Coleman, Cutler en de duitsers wolf en die andere.

@Meanzo
    En ja zeggen dat BB'ers en serieuze sporters geen sociaal leven hebben is 1 van de meest domme en meest voorkomende uitspraken die er zijn. Voetballers, hardlopers en meerdere atleten moeten ook strikt op hun voeding letten en worden ook begeleid door dietisten e.d. Zij hebben zeker ook geen sociaal leven volgens die statement? Je kan prima sociaal leven hebben zonder drank in het weekend. Sterker nog je geniet dan meer van het weekend en de concerten e.d. waar je heen gaat. Er zijn meer dan genoeg benefiet/promotie feestjes e.d. waar je heen gaat om sociale contacten te leggen. En in tegenstelling tot de mainstream sporten krijgen bodybuilders en strongman/powerlifters geen miljoenen euro's op hun rekening. Dus naast al het trainen en promotie werk moeten ze ook nog hun dagelijkse baan uitvoeren waar je wederom sociaal contact heb.

@Kevf
    Heb hetzelfde gedaan. Ik ga ook niet demonstratief zitten doen. Eet gewoon me maaltijden op de tijden dat het moet. Als er taart of gebak voorbij kwam zeg ik ook vaak genoeg nee. Maar na 1,5 jaar regelmatig junken moet ik weer cutten en strikter worden. Zit nu weer op het niveau een klein koekje bij de thee en tegen gebak zeg ik weer ouderwets nee bedankt. Over tijdje moet me discipline weer genoeg zijn om ook nee tegen het koekje te zeggen.

Morgen ga ik wokken met de familie dus lekker veel garnalen en zo eten. Volgende week naar een festival en zal gewoon me rijst/kip mee nemen in de tas. Die tas gaat toch al mee aangezien er vaak wel wat gekocht wordt op die festivals dus niks onnodigs of lastigs.

Die Synthol gast is gewoon zielig. alles is uit proportie. zijn borst lijkt meer op vrouwelijke tieten dan mannelijke pecs.

14. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Synthol is toch gewoon een soort olie dat je bij je spieren spuit en ze daardoor groeien? Lekker triest gevalletje wel. Die borstspieren zijn trouwens wel heel erg, net tennisballen.

Met die abs van Kevf is toch niks mis, of mis ik iets?

15. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    wat heeft ie gedaan met de voorkant van zn schouders?8)

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    niks mis in de zin van synthol oid. Het is voornamelijk erg droog staan icm genetische aanleg. Frank Zane (_O_) kon dit ook.

@ Ashavan: Wokken! De ideale combi uit eten gaan en bb-er zijn :cool:

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ooh okee had ik eerlijk gezegd absoluut niet verwacht bij BB'ers, dacht dat meer iets was voor die strongman gasten. My bad;)

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    die lui doen het ook echt niet in de wedstrijdvoorbereiding, ja misschien 1 a 2 dagen ervoor, maar dat heeft te maken met carb depletion etc.

maar check bijvoorbeeld Lee Priest als ie droog staat

als ie off season is:

off season eet ie echt wel eens ongezond :9

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    haha , is dat serieus 1 en dezelfde gast :eek:

Wat heeft hij trouwens een afschuwelijk lelijke huid als ie zo droog staat.

20. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Niet zo raar als je eerst 'dik' bent en dan weer helemaal droog. Je huid kan niet telkens vergroten en weer zo inkrimpen. Uiteindelijk krijg je dit lijkt me.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina