De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 30]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 4 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Chelsea heeft de 100 goals ook bereikt, na de 6-0 staan ze op 101.

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Al hadden ze 10x zoveel punten. Feit blijft nog steeds dat ze nacompetitie moeten spelen. Verschil op de ranglijst is nog steeds 1-2 plaatsen.

3. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Ik had het ook over meneer de mos ;)

4. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Er moet iemand op die plek staan he. Dan is het niet automatisch zo dat ze persé eruit moeten omdat ze dit seizoen niet verder komen dan de 16de plek.

Maargoed, jij ziet dus liever een team de eredivisie in komen, waarvan je op voorhand al weet dat ze na 1 seizoen al eruit vliegen met 15 punten.

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee dat heb ik nooit gezegd. Ik reageer op het feit dat jij zegt dat het geen zin voor een dergelijk team heeft. Dan zou in jou ogen niemand uit de nacompetitie mogen promoveren. Als je de uitslagen en de wedstrijden gezien hebt is Sparta op het moment niet veel beter dan Helmond Sport. In mijn ogen zou het idd niet veel uitmaken.

Tevens vind ik dat een team dat jaren in je 2e divisie speelt best een kans mag hebben. Sparta heeft al jaren niks meer klaar gespeeld (op dat ene gelijkspel na dan \o/\o/\o/).

6. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Chelsea dus kampioen!

7. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Van Persie gescoord voor Arsenal.

8. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pffff 8-0 voor Chelsea, verdiend kampioen.

9. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Nouja, ik vind niet dat je een conclusie moet gaan trekken over 2 wedstrijdjes Sparta - Helmond. Sparta heeft alles te verliezen, en Helmond kan zonder druk spelen. Het is immers geen schande als ze van Sparta verliezen.

Had Ajax het niet ook heel moeilijk tegen een jupiler league clubje in de beker? Moeten we dan nu ook gaan concluderen dat Ajax ook niet in de eredivisie hoort? Het is gewoon moeilijk om tegen een kleinere club te spelen. Dat zag je vorig jaar ook met Roda tegen Cambuur. Op dat moment zei jij natuurlijk ook dat Roda geen haar beter is dan de gemiddelde jupiler league club, en kijk waar ze nu staan. Ik zeg niet dat Sparta nu opeens playoffs europees voetbal gaat halen, maar ik vind niet dat je een club na een minder seizoen meteen de jupiler league moet in wensen.

10. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Als je vorig jaar zag hoe dramatisch Roda speelde, en dit jaar het niveau bij Sparta, dan zijn ze echt niet beter dan de top van de jupilerleague. Ze hebben misschien beter materiaal. Echter de teams met de beste spelers winnen niet, maar de beste teams ;)

Ben het met je eens dat het lastig is tegen een 'kleine' tegenstander, maar als je veel betere spelers hebt en je bent beter moet je dat laten zien. Helmond speelde beter positiespel, kregen betere kansen en waren feller, ze hadden het gewoon verdient.

11. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Natuurlijk, ik zou het heel leuk voor Helmond Sport vinden, en je gunt het zo'n club ook wel. Maar als je realistisch bent moet je ook aan het niveau van de eredivisie denken. Helmond speelt nu goed tegen Sparta, maar dat is omdat ze super gemotiveerd zijn, en Sparta in principe alleen maar kan verliezen, maar houden ze dat een seizoen lang vol in de eredivisie? Het antwoord zullen we (helaas) niet weten.

12. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Chelsea 8-0 gewonnen en dus kampioen. Drogba heeft 3 keer gescoord en is hierdoor Suarez voorbij in het Gouden Schoen klassement toch?

En Tottenham, afgelopen week Champions League binnenhalen en dan nu verliezen van een dergadant :confused:

Laatst bewerkt: 9 mei 2010
  13. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ja maar hij staat nog altijd achter Messi die 1e staat.

1) Messi - 32 goals - 64 punten
    2) Drogba - 29 goals - 58 punten
    3 ) Di Natale - 28 goals - 56 punten
    4) Higuain - 27 goals - 54 punten
    5) Suarez - 35 goals - 52,5 punten

14. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Ah oke, maar ik vind die telling zo slecht eigenlijk. 35 goals, in welke competitie dan ook , is ontzettend veel maar het wordt niet beloond, helaas.

15. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Lekker, een Rotterdamse derby. Ga denk ik wel ff kijken of ik kaartjes voor het Excelsiorvak zondag kan krijgen. Feyenoord seizoenkaart is geldig als clubkaart voor Excelsior, dus wie weet. Hopelijk Excelsior in de Eredivisie :D

16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Messi met maar 3 goals minder in een veel sterkere competitie, lijkt me toch wat meer waard. Of zie je daar de logica niet van in? Of hij nou uiteindelijk tweede of vijfde wordt, dat maakt ook niet zo veel uit. Gaat om die eerste plek.

17. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet het in perspectief zien ;) .

2e plek: zilveren schoen
    3e plek: bronzen schoen

dus scheelt wel wat;)

18. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Ik vind het wel terecht, en het aantal van Messi dit seizoen is bovennatuurlijk, normaal wordt je met 26 treffers wel winnaar van de Gouden Schoen, dit seizoen wordt er op los gescoord.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wordt er slechter verdedigd?

20. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Daar kan je moeilijk over speculeren, misschien is het aanvalsspel juist gerichter en wordt er over meer schijfen getikt waardoor sommige tegenstanders compleet worden weggespeeld zonder dat ze echt slecht verdedigen;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina