Nederhop [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 18 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Hahah gezellig 8)
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Prima cd die van Fresku zeg, echt veel gave songs. Ik heb vergeleken met US rap, weinig met nederhop, maar sommigen kan ik echt wel waarderen. Vooral Raymster's tweede album vond ik heel erg goed, en ik vond dat Appa ook heel wat dope tracks heeft.

    Onlangs kwam ik erachter dat genoeg tracks van The Opposites ook goed zijn, ik dacht altijd dat het van die nummers waren, waar ze bekend mee zijn geworden, die singles. En die vond ik dus echt kut.Maar dat bleek helemaal niet zo te zijn. Anyway....ik heb echt veel met diepgaande tracks, dus welke NL rap moet iknog meer checken?
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2010
  3. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Misschien Zwarte Schapen, maar daar zitten ook andere soort nummers bij maar meeste met een boodschap :)
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Zolang er een goeien beat opzit, ben ik al heel blij, nummers met een boodschap kan ik echt waarderen.
     
  5. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12

    Ik vind het mooie liedjes :)


     
  6. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Zolang je Opgezwolle niet hebt gecheckt, hoef je de rest ook niet te horen.. Op het moment dat je dat hebt gehoord, maar dan ook goed, dan luister je opeens heel anders naar Nederhop. Althans, dat was bij mij zo.. Al ging ik van THC naar Opgezwolle.. xD
     
  7. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ofniet, 1ste keer dat ik eigen wereld luisterde vergeet ik nooit meer. De beats, de flows, de teksten... Ik vind Opgezwolle niet de beste van Nederland maar de beste van de wereld. Die arme Amerikanen weten niet wat ze missen.

    Dankzij Opgezwolle ben ik ook naar Nederhop gaan luisteren, zonder hun zou ik hier niet eens posten.
     
  8. JeePee

    JeePee Guest

    Hoe zit het eigenlijk met Delic? Gaat hij ooit nog wat produceren? Die man is toch allang weer terug van wereldreis? Ik mis zijn beats echt namelijk. Elke keer als ik weer zo'n oude Opgezwolle plaat opzet denk ik van 'damn... dat niveau wordt nu echt niet meer gehaald'. Ook Fakkelbrigade vind ik maar dufjes nu.
     
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Delic is tegenwoordig kunstschilder, verwacht niet dat ie ooit nog een beat dropt.

    A.R.T is ook niet slecht hoor. Check eens 'Tijgers en Draken' of 'Hindernissen', op de nieuwe plaat van Sticks komt ie zeker hard.
     
  10. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is alweer bezig met een nieuw project hoor ;)

    Is geen pure hiphop geloof ik, wat het wel is weet ik ook niet.. Weet alleen dat hij wel met een groep muzikanten in een studio bezig is.
     
  11. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft laatst schilderijen verkocht en met de opbrengst ging hij weer aparatuur aanschaffen. Heb er ook een keertje met Rico over gesproken, die zei dat Delic het op een gegeven moment een beetje gehad had met hiphop. En liever aan film muziek of zo werkt.

    En ik ben het dus met iedereen eens, Opgezwolle is tijdloos en zonder twijfel (iig voor mij) de top van de nederlandse hiphop.
     
  12. jepzel

    jepzel YEAH BUDDY!

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Diggy Dex zou toch een nieuw album uitgeven in April?

    Het is ondertussen al Mei, iemand die er meer van weet?
     
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Die nieuwe Stickert-track is dope! :D
     
  14. JeePee

    JeePee Guest

    Klinkt goed inderdaad :) Mooie rustige plaat.
     
  15. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik de Twitter berichten van Dex, Jiggy en consorten mag geloven is het album nu ongeveer afgerond en ligt het bij de mastering. Morgen primeurt zijn nieuwe clip op TMF, en verder weet ik nog verdomd weinig over een album wat eigenlijk echt gruwelijk hard uitgebuit zou moeten worden.. Gezien het feit dat hij nu commercieel op z'n hoogtepunt is.. Maar goed, we'll see.
     
  16. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik kan niet wachten op hinderlijker van Negativ :eek:
     
  17. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Negativ stond laatst een clip op te nemen waar ik woon. Vond het maar wack.
     
  18. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    :9

    Ik vind hem wel echt chill, weet je hoe da liedje heet waar hij clip van om nam?:eek:
     
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    van Puna.nl

    Staan een aantal tracks die ik nog niet kende. Staan echt veel goede tracks op, een must voor elke nederhop luisteraar.
     
  20. ill nino

    ill nino me, myself and I

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Nino heeft vast nooit illmatic geluisterd:+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina