M'n cijfers zijn bekend;
Nederlands 5.9
Engels 8.3
Geschiedenis 7.3
Economie 6.7
Wiskunde A 3.7
Aardrijkskunde 6.6
M&O 6.1
Vrees het meest voor Nederlands, M&O (SE's waren meestal 1 dag van te voren beetje aankutten en met wat geluk een 6je halen) en Aardrijkskunde. Nederlands ben ik gewoon niet goed in samenvattingen en Aardrijkskunde moet je imo gewoon geluk hebben met de toets. Ene keer haal ik met gemak een 6.5 en de andere keer waarin ik echt wat moeite heb gedaan haal ik een 3.8
. Wiskunde heb ik gekeken naar de hoofdstukken die je moet leren en ik ben ervan overtuigd dat ik de helft wel aankan (grootste probleem is dat je voor wiskunde echt moet oefenen, iets wat ik nooit doe). Kansrekenen is het grootste probleem. Vandaag er even goed voor gaan zitten en beginnen met Economie, vanaf morgen hele week bezig zijn met Nederlands en Wiskunde. Ik kan me niet echt focussen op M&O omdat het echt letterlijk over een maand is.
Heeft iemand hier een samenvatting voor Aardrijkskunde (HAVO)? Ik heb dat samengevat boekje van school gekregen maar vind dat nogal ingewikkeld, alles is er gewoon schematisch opgedumpt zonder een samenhangend verhaal. Ik vind het makkelijker leren zoals in m'n boek waarin alles word verteld met een 'verhaal'.
Owja, m'n soort van planning:
9 mei t/m 16 mei: Oefenen Nederlands + Wiskunde, eventueel andere vakken
18 mei t/m 20 mei: Leren voor Geschiedenis
21 mei t/m 26 mei: Leren voor Eco + Ak, eventueel oefenen Engels
27 mei t/m 20 mei: Leren voor M&O
En ik weet dat sommige dagen elkaar overlappen, bijvoorbeeld 25 mei heb ik Eco en 26 mei Ak maar die heb ik er samen tussengezet.
Klik om te vergroten...