Het Grote Voetbalshirt Topic [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 17 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die van Bayern best wel mooi eigenlijk. Dat onderste plaatje is echt ziek, ook echt van een Zweedse club:+
     
  2. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de kwaliteit van de shirts bij bornprosper, 9footballshirt en die ander allemaal hetzelfde? Want het zijn toch allemaal replica's? Maar verschilt de kwaliteit onderling nog?
     
  3. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Verdomme! Wil net Nederland shirtje bestellen, ik account aangemaakt enz. Floept de mededeling in beeld dat ze bezig zijn met de site, en dat het een week kan duren voordat ik kan bestellen! Aargh! Hoop wel dat ik 'm voor het WK binnen heb...
     
  4. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Ik wil t uitshirt van Nederland kopen bij bornprosper.com. Ik kan kiezen tussen XL of M. Wat is het beste wat ik kan kiezen? Erg breed ben ik niet :9
     
  5. simonslot

    simonslot Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Thuis shirt vetter!

    Ik vind het oranje thuis shirt echt vet! :thumbs: Ik ga hem van de week bestellen op www.sportknaller.nl als mijn maat tenminste langs komt. Ze hebben daar een actie met verschillende maten ofzo, weet ik veel, scheelt aardig geld iig!
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Bij de Actie Sport is er een actie waarbij je een gratis Oranje shirt krijgt wanneer je een Brazilie shirt koopt. Of andersom, als je een Oranje shirt (uit/thuis) koopt dat je dan ook het Braziliaanse shirt (uit/thuis) erbij krijgt. Gewoon even 70 euro gratis erbij, best nice toch?
     
  7. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Klopt ik heb ook gebruik gemaakt van die actie, kwam er alleen thuis wel achter dat die Brazilie shirts niet de nieuwste zijn, maar de 08/09 shirts. Maakt me niet echt zo uit want het is wel gewoon een tof shirt en die nieuwe lijkt er best wel op eigenlijk, net een ander kraagje en er staan streepjes op de mouwen. Ik ga trouwens binnenkort even bij Soccer Center m'n NL shirt laten bedrukken, m'n eigen achternaam met nummer 10.
     
  8. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
  10. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Dacht dat je Tricker was. 8)
    Voor een antwoord op je vraag moet je maar even in dit topic kijken, die vraag wordt om de 4 pagina's o.i.d gevraagd.
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Het uitshirt van 2008 is daar ook maar 20 euro (25incl. verzenden). Vind het zelf wel een tof shirt en miste hem nog, dus maar even bestellen :)
     
  12. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    huh waar zie jij dat brzilie shirt voor €20?
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Had het over het uitshirt van Nederland.
     
  14. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb vanmiddag thuisshirt van het Nederlands elftal bestelt bij bornprosper.com en meteen betaald via PayPal. Nu log ik in op bornprosper en zie dat mijn bestelling nog steeds de status 'Waiting for payment' heeft. Heb wel al een bevestiging van PayPal dat er is betaald. Wordt alles handmatig gedaan bij bornprosper ofzo omdat de status nog niet is veranderd? Kan ik me wel voorstellen trouwens, site is niet echt professioneel gemaakt imo :9
     
  15. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Weet iemand nog waar ik het thuis shirt van Nederland 07/09 kan halen? Nepecht, officieel, maakt niet uit :) Vind die toch wat mooier dan het nieuwe.
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2010
  16. simonslot

    simonslot Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Een shirt voor 8 GBP kan nooit van manufacturer Nike zelf zijn iig. Dat bestaat gewoon niet!! :x Ik heb 'm vandaag mooi bij sportknaller.nl besteld voor 39,99 en dit is wel de echte! _O_
     
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Het officiele WK 2010 Nederlands elftal wedstrijdshirt! Maat M
    Nu! € 39,95 (+2,95)
    Alleen vandaag!

    http://www.sportknaller.nl/

    EDIT: Wow, nu al uitverkocht. Whaha.
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Die kan je echt OVERAL in de stad / steden nog halen voor €30,- of minder. Die moeten er nu ook uit. Wacht er alleen niet te lang mee ...

    EDIT
    Ik wil voor mijn vader ( 1.94 en 105 kilo ) een nieuw Nederlands Elftal shirt bestellen. Nu weet ik niet hoe de maten vallen van BornProsper of andere shirts. Moet ik een XL of L nemen?
     
  19. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Hmm, Nike, denk dan toch XL ;)
     
  20. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Wil iemand een XL thuisshirt kopen van het nationale team van Polen? Heb ik vorig jaar gekocht tijdens de schoolreis in Kraków

    [​IMG]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina