Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Afellay mag van mij thuisblijven, gewoon een misselijk/irritant mannetje en met mensen zoals Sneijder en Van der Vaart al op het middenveld is hij overbodig.

2. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom leest niemand mijn posts, hij is een controlerende middenvelder met creatieve acties en doet het prima dit seizoen. Menneke is hartstikke handig om er in de 70e minuut in te knallen! En Sneijder is een nog misselijker irritanten mannetje geworden sinds die in Milaan speelt, heerlijk hoe erg die gast gebashed wordt door Derkssen! :D

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hopelijk spelen we net als op het EK 2008. Wat een EK was dat zeg. Om wat herinneringen op te roepen:

Oh mijn god, kippelvel moment op 1:14. Geweldig commentaar.

Vriend van m'n broer staat trouwens in dit filmpje, echt grappig. 2:27 als ze de goal vieren zie je rechts een jongen met wit shirt en zwart jack. Hahaha.
    [yt]yIxyC6B4thw[/yt]

[yt]ZOCYchfnMoY[/yt]

Wat een heerlijke commentator zeg.

Laatst bewerkt: 11 mei 2010
  4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Maar Sneijder is geen gefrustreerd kutmannetje als het even wat minder gaat.

5. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Sneijder moet niet aankomen met het gedrag wat hij bij Inter vertoont, de halve wedstrijd zeiken tegen de scheidsrechter.

Edit: Als aanvulling wil ik zeggen dat hij erg slecht in de groep ligt met zijn flauwe grapjes en zijn starallures

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Om die ene keer (twee keer) dat hij een eleboog stoot gaf aan Enoh? Helemaal niet mee eens. Als controlerende middenvelder is het een erg goede, behendige voetballer met een snelle balbehandeling. Zeker iemand die leuk is voor op een WK.

Noujuist wel, alleen dan eigenlijk. Als je zo'n beetje alle wedstrijden van het Nederlandse Elftal ziet dan zou je wel beter weten hoor. Hij is echt vreselijk vaak op zijn team aan het ******en (is gewoon een normaal woord hoor, geen scheldwoord) als het even niet goed gaat, terwijl hij zelf dan ook niet lekker in zijn vel zit. Hij is vele malen erger als Afellay wanneer het eventjes slecht gaat, vind ik.

Mwah, iedereen zit altijd te zeuren bij de scheidsrechter om kaarten enzo. Opzich is het handig, maar kan ook slecht uitpakken. Voor mij geen reden om hem niet mee te nemen eigenlijk.

7. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Degene die ik er graag bij zou willen hebben is Bruma, vind het een ijzersterke verdediger, oké misschien onervaren en speelt niet al te vaak. Maar elke dag met de jongens trainen waar hij mee traint, vind ik zeker iemand om mee te nemen al is het op de bank.

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Vind ik ook, dit is trouwens wel een leuk stukje, vooral het dikgedrukte deel:

9. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Die gast heeft pas 2 wedstrijden meegespeeld als invaller bij Chelsea.

In dat geval zie ik liever Brouwers of Melchiot, die speler wekelijks in de zwaarste competities van Europa

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hahahaha. :lol:

11. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Hier ben ik het met je eens maar over affelay heb ik zeker mijn twijfels.

12. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Laten we hopen dat we het niveau van 1998 kunnen benaderen!
    We hebben genoeg individuen die met een actie de wedstrijd kunnen beslissen. Ook al speelt de rest slecht.

13. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Wat vinden jullie er eigenlijk van dat Seedorf niet meer wordt geselcteerd. Hij is oud maar hij speelt nog wekelijks en is ook nog belangrijk voor zijn team. Daar komt bij dat het een echte doorzetter is en misschien wel de meeste ervaring heeft van de spelers die opgeroepen kunnen worden

14. Miem

Miem Up The Boro

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben het er mee eens, vind dat je hem mee moet nemen precies wat je zegt hij is erg belangrijk voor Milan

Rooney vond hem de beste tegenstander die laat je toch niet thuis =(

15. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    En als Rooney zegt dat we Ricky vd Bergh mee moeten nemen doen we dat ook? :9 Haha die is flauw

Maar met de voorselectie zie ik ons nog geen wereldkampioen worden, het gaat vies tegen vallen vrees ik.....:'-(

16. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Met deze voorselectie kan het toch nooit tegen vallen, je verwacht al niks ;) nouja zo erg zal het ook niet worden, hoop ik

17. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik vind sowieso dat de uitverkiezing van Ooijer en Mendes da Silva lachwekkend is. Die Ooijer is keihard door de mand gevallen dit jaar en die Mendes da Silva heeft het niveau nooit aangekund. Er zijn er nog een paar (Van Bronckhorst natuurlijk veel minder dan in zijn toptijd en Matthijssen heb ik nooit wat gevonden) die ik liever niet zie in het Nederlands elftal maar die twee zouden voor mij al bij voorbaat kansloos zijn als ik Van Marwijk was.

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Robben, (een van de) meest belangrijke speler van Bayern.
    Sneijder, leider en dus (een van de) meest belangrijke speler van Internazionale.
    Van der Vaart, erg belangrijk geweest voor Real.
    Van Persie, topklasse bij Arsenal.
    Paar gewoon goede en een paar slechte.

Ooijer is inderdaad lachwekkend, Mendes da Silva al helemaal. Mathijssen is gewoon een sterke verdediger, niet echt goed maar ook niet bagger. Niets speciaals, maar 'goed genoeg'. Van Bronckhorst heeft in mijn ogen dit seizoen en in het EK 2008 noujuist laten zien dat hij wel wat kan (zie wedstrijd tegen Italie, 3-0, http://www.youtube.com/watch?v=yIxyC6B4thw).

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dubbele post, sorry. :|

20. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Dat niveau wat hij tegen Italië haalde, haalt hij never nooit meer. Hij heeft dit seizoen lopen prutsen en als ik zie hoe makkelijk hij zich liet uitspelen in Bekerfinale I dan beloofd dat nog wat. Konden we beter Pieters, klassie captain van jongoranje, mee kunnen nemen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina