[Discussie] Bestaat er Buitenaards leven? [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 3 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hoe bedoel je? Denk je dat het een fotosoep is?
     
  2. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, ik denk het wel, tegenwoordig kan iedereen wel een beetje wat in elkaar flansen. Die hele afbeelding lijkt ook te "zweven" op de achtergrond.

    Edit: bovendien is de schaduw ook iets te zwart en aanwezig.

    Desalniettemin kan ik smullen van dit soort filmpjes, fake of niet:thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2010
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Heb je de link van het plaatje in de spoiler gechecked? :) De foto komt rechtstreeks van de NASA.gov site.

    Dus dan beschuldig je NASA van fotosoepen. :+
     
  4. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee, link niet gezien inderdaad :)

    Toch, ik geloof er geen snars van. In mijn ogen "voeren" ze ons gewoon met onduidelijke filmpjes en nog onduidelijkere theorieen.
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2010
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Waarom zou dit fotosoep zijn?
    Het lijkt mij gewoon een steen, maar misschien ben ik daar te down-to-earth voor (ha woordspeling 8))
     
  6. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Stel je niet aan!.

    Heb de eerste nu gekeken, goede serie. Ook mijn complimenten voor dit topic. Erg interessant allemaal.

    Zelf begon mijn interesse voor alles mbt aliëns etc met the X-files, één van mijn favo series. Ik heb dan ook alle 9 seizoenen. Het is weliswaar fictie maar er zit vaak aliën stuff in geweefd waarvan een gedeelte weer echt waar zou zijn.
     
  7. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    De foto van NASA mag dan wel echt zijn de foto in het filmpje is aangeprutst. Waar eerst een normale steen stond is nu ingekleurd met metaalachtige kleurtjes.
     
  8. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Net gekeken. Wel boeiend, maar op 'n gegeven moment wel héél erg ver gezocht met die energiestralen en satellieten om energie over de wereld te verspreiden :lol:
     
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik vond die UFO bouwtekeningen uit het oude India wel erg vet.
     
  10. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Jezus Christus, zit naar die UFO: The Greatest Story Ever Denied docu te kijken, maar de stemmen zijn bijna NIET te horen door die TYFUSmuziek op de achtergrond :mad:
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Had je die dan nog niet eerder gezien? :eek: Shame on you! :+

    Ik zat me ook te ergeren aan het geluid, maar niet echt door de muziek. Het liep op een gegeven moment niet synchroon meer. :mad: Heel irritant.
     
  12. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ja, volgens mij had ik 'm al weleens gezien, maar wel een tijdje terug denk ik. Ik kende sowieso bijna alle beelden al los. Niet echt een denderende docu. Meer een samenvatting van wat makkelijk voorhanden te krijgen internetmateriaal :+

    Heb je nog meer Dulle? Ik vind die Coast To Coast uitzendingen wel gaaf, alleen die heb ik ook al zo'n beetje gehoord, en die Ancient Aliens dingen heb ik ook al twintig keer gezien in verschillende vormen.
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Een goede introductie docu dus. :cool: Ik denk dat het een van mijn eerste docu's was waar ik echt voor ben gaan zitten, ipv het na 5 minuten af te zetten, dus misschien dat ie vandaar de meeste indruk heeft achtergelaten.

    Ik denk niet dat ik verder nog veel anders heb. =( De interessantste heb ik hier allemaal al eens gepost. En als ik het niet gepost had vond ik er misschien niet zo veel aan. :p

    Even dit lijstje erbij pakken (zul je allemaal al gezien hebben)
    Secret Space moet ik nu ook opeens aan denken. De maker ziet overal complotten, maar ik vond em wel vermakelijk. (Illuminati etc komen er ook veel in voor dacht ik)

    Sowieso zijn de meeste docu's van History Channel meestal wel leuk om eens te bekijken. Ze pakken het tenminste nog redelijk serieus aan.

    **Disclaimer: Meningen over de kwaliteit van deze docu's kunnen per persoon verschillen!**


    Als me nog iets invalt zal ik het hier wel posten. ;) (ik dacht ook nog aan Moon Rising, maar die vond ik persoonlijk wat minder)
     
  14. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Stel dat de mensen van The Disclosure Project allemaal de waarheid vertellen, dan snap ik het dilemma mbt. het vrijgeven van deze informatie aan de ene kant eigenlijk wel. Men zal, indien het echt waar is en 't niet één grote scam is, vrijwel de gehele geschiedenis van de mens moeten herschrijven. De moderne mens heeft er namelijk altijd rekening mee gehouden dat alles letterlijk down to Earth is en als het daadwerkelijk mogelijk is voor andere beschavingen om onze planeet te bezoeken, dan is dit in het verleden hoogstwaarschijnlijk ook gebeurd en dan zal men wel alles door een nieuwe bril moeten bekijken.

    Het zou namelijk veel vragen beantwoorden, ook mbt. religie (zonder bevestiging is het natuurlijk enkel gissen, zie Ancient Aliens, maar mocht het waar zijn dan zou het op zijn minst iig wel begrijpelijk zijn) maar aan de andere kant zal 't ook ontzettend veel nieuwe vragen oproepen. Als UFO's daadwerkelijk bestaan en het waar is dat ze graag in het water van de oceanen en meren van de Aarde vertoeven, dan kun je je ook gaan afvragen of dit niet de bron van alle mythes over o.a. gigantische zeeslangen (er wordt vaak door verschillende mensen, vooral ex-werknemers van de Marine enz, gerept over 'sigaarvormige UFO's')kan zijn.
    En dit is natuurlijk ook weer een big if... maar we hebben er altijd rekening mee gehouden dat dergelijke verhalen ontsprongen zijn uit de fantasie van de mens van toentertijd maar dat houdt enkel nog stand wanneer er echt geen buitenaardse aanwezigheid op Aarde is.

    Het zou ook wat zijn als er helemaal geen buitenaards leven in ons zonnestelsel te vinden is maar dat al die UFO waarnemingen gewoon gebaseerd zijn op Nazi-technologie :+ Dan zijn Area-51, S-4 en etc. enkel geheime basissen waar de nieuwste vliegtechnologie te vinden is, en de VS hoeft geen desinformatie te verspreiden want dit doen de believers zelf al.
    Maar ja, wat dan te denken van de zogenaamde Foo Fighters (nee, niet de band) en The Battle of LA uit '43, om maar even twee voorbeelden te noemen die het bovenstaande weer tegenspreken.

    En dan heb je ook nog al die hooggeplaatste figuren die met dergelijke beweringen naar buiten komen, da's gewoon politieke zelfmoord. Waarom zouden ze?

    Er moet gewoon dringend openheid komen mbt. dergelijke zaken zodat al dit gedoe voor eens en voor altijd de wereld uitgeholpen kan worden. En dan weten we ook meteen of het daadwerkelijk louter wishfull thinking is geweest. Maar aan de andere kant... er zijn teveel zaakjes die een luchtje hebben...

    Hier nog wat voer voor speculatie:

    [​IMG]

    :+

    En je kunt je ook afvragen waarom een voormalige Canadese Minister van Defensie dit soort indianenverhalen de wereld instuurt. Waarom zo een dergelijk persoon zulke onzin gaan lopen verkondigen? Niet om geld te verdienen iig want heeft 'ie hoogstwaarschijnlijk al genoeg en ook niet omdat ie plotseling krankjorum is geworden, dan zou je je namelijk ook sterk kunnen afvragen of NASA wel bekwaam is om te doen wat ze naar eigen zeggen doen. Er zijn namelijk minstens 10 ex-astronauten van de welbekende NASA-missies die beweren dat ze dingen hebben gezien die de NASA altijd ontkend heeft. En het lijkt me sterk dat NASA van al die miljoenen potentiële ruimtereizigers juist net de gekken er uit pikt die later aan psychoses gaan lijden. Da's ook weer een 'waarom'.

    [yt]RGyFWyNuF3s[/yt]

    En wat te denken van Phil Schneider, naar eigen zeggen een ingenieur die heeft meegewerkt aan de aanleg van ondergrondse netwerken. Een aantal maanden na diverse toespraken is 'ie dood in zijn appartement aangetroffen met een pianosnaar om z'n nek gewikkeld.

    Philip Schneider (April 23, 1947 - January 1996) claimed to be an ex-government structural engineer involved in building deep underground military bases in the United States.
    Schneider claims he possessed a level 3 security clearance, "Rhyolite 38", and that he was one of only three people to survive a violent battle in which 66 humans died (44 of which were American and 22 from other countries), which he claimed occurred in 1979 between "Grey aliens" and U.S. military forces at the Dulce underground base. During this "battle", Schneider lost some of his fingers on his left hand and had his stomach torn open from an alien attack.[1]
    He died in 1996 from an apparent suicide, though the circumstances of is death remain suspicious and many people[who?] believe that he was murdered.


    Moonbase?
    [yt]R6QNzH4x1rY[/yt]

    Godverdomme, dit is nou al de derde fucking keer dat ik opnieuw moet inloggen terwijl ik allang ingelogd was waardoor ik weer een stuk lap kwijt ben.

    Kwam er op neer dat je dit soort zaken niet meteen hoeft te geloven en dit zeker ook niet moet doen, maar als het waar is dan kunnen we onze hele perceptie en onze vastgestelde regels mbt. het leven en 't Heelal overboord gooien. Mocht het waar zijn dan is openheid dus niet enkel gewenst om bepaalde verhalen en mythes te bevestigen maar we kunnen dan ook vrijwel alles gaan herschrijven. De impact zal ongekend groot zijn, de grootste en heftigste paradigm shift ooit, mochten al deze verhalen van zogenaamde 'whistleblower's' waar zijn. Daarom, disclosure. En anders gewoon ter bevestiging dat The Disclosure Project en alles eromheen één grote hoax is.

    @ DulleNL

    Ancient Aliens is een hele serie en da's het derde deel.

    Is Secret Space trouwens niet die ene docu van: "The real reason why we never went back to the Moon is because it's crawling with Aliens!" Zeker een vermakelijke docu :+
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2010
  15. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Mjah, ik denk inmiddels dat de voornaamste reden zou kunnen zijn voor het niet openbaar maken van de kennis hieromtrent dat ze dan moeten bekennen al jaren de mensen voor te hebben gelogen.

    Overigens, landen als Brazilië, Argentinië, Mexico, Engeland, Frankrijk, België hebben hun gegevens wel vrijgegeven. Is daar überhaupt iets boeiends uit voortgekomen? Waar vind je die stapel info?

    Edit: Hier die van de UK al gevonden: http://www.nationalarchives.gov.uk/records/looking-for-subject/ufos.htm?WT.lp=rg-3064
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2010
  16. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat zal vast ook één van de redenen zijn. Maar dat zal ze wel vergeven worden, bovendien zijn de meesten die toentertijd verantwoordelijk zouden zijn geweest voor een cover-up (de beginjaren) al lang met pensioen of dood.

    Des te langer ze er nu mee wachten, des te verdachter het wordt. En da's ook weer extra munitie voor de lieden van o.a. The Disclosure Project. De Amerikaanse overheid houdt nu zelf dergelijke projecten in leven door niets vrij te geven.

    Als ze niets te verbergen hebben dan moeten ze het gewoon vrijgeven en er niet zo moeilijk over doen. Dan is het ook meteen duidelijk wat we aan dergelijke verhalen hebben en hoe betrouwbaar ze zijn. Het is een win-win situatie als er niets interessants in die documenten te vinden en het zal voor eens en altijd duidelijk zijn of er daadwerkelijk louter op niet bestaande geesten gejaagd wordt.

    Waarom geheimzinnig doen als je niets te verbergen hebt.
    Zie ik het nou goed dat je daarvoor moet betalen? :/ Er moet toch wel ergens een site zijn waar de belangrijkste hoofdzaken van de vrijgeven files opgesomd staan, lijkt me zo.

    Effe het net afspeuren.
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2010
  17. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ja, het is niet in ieder geval niet vrij in te zien zag ik drie minuten later inderdaad.
     
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Iemand deze al gezien?

    [yt]lVesaxxfmaY[/yt]
     
  19. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Hier nog wat conspiracyvoer van de hoogste plank:

    http://www.scribd.com/doc/5014360/S...ology-Recovery-and-Disposal-April-1954-part-1

    Wat Majestic-12 naar verluidt inhoudt:

    http://en.wikipedia.org/wiki/Majestic_12

    Edit:
    Ik kom net een interessant verslag getiteld The Roswell Report: Case Closed van niemand minder dan de US Air Force tegen: http://www.af.mil/information/roswell/index.asp

    Hier het hele verslag in .pdf-formaat: http://contrails.iit.edu/History/Roswell/roswell.pdf Vanavond maar eens doorlezen.

    ----

    President Eisenhower briefed on ET presence says former New Hampshire legislator

    Henry W. McElroy, Jr, retiring State Representative to New Hampshire, declared this week that former U.S. President Eisenhower was briefed about the presence of extraterrestrial intelligent beings on Earth. McElroy also said that the document he viewed while at the State Legislature made referrence to the opportunity for Eisenhower to meet the alien visitors.
    This new revelation could result in timely support for the August 2010 election on the Denver ballot initiative to create an Extraterrestrial Affairs Commission. The proposed commission would collect credible evidence and whistle-blower testimony regarding UFOs and visitors to Earth of extraterrestrial origin. It would then share such evidence with the public through the Denver city government web site at no cost to the city budget. The aim of the commission is to brief the public with information previously viewed only by a privileged few.

    Following is the video and transcript of his speech made on May 8, 2010, at Fort Monroe, Virginia.

    [yt]mrK2YgfjnHo[/yt]

    Transcript:

    "Hello, I'm speaking with you from Fort Monroe, Virginia. We're also known as The Gateway to Freedom.

    We sit right next to a little town called Phoebus, Virginia. Interestingly, they call themselves The Gateway to the New World.

    Phoebus sits inside of Hampton, Virginia whose motto is First from the Sea, First to the Stars.

    My name is Henry McElroy, Jr. a retiring, former State Representative from New Hampshire. Thank you for your attention to this brief message concerning the world's interaction with both earth-based, and off-world astronauts.

    The reason I am making this announcement is in the hopes of encouraging better perspective to all who explore the universe. Therefore, as a result, making a more valuable contribution to humanity, for the benefit of all faiths, all races and all nations.

    Another reason I am here today is because I believe in the foundational wisdom of our nation, which was laid down by our founding fathers and because we know that highly advanced knowledge and information can assist human beings in solving various problems both in current times, and in our future.

    When I was in the New Hampshire State Legislature, I served on the State Federal Relations and Veterans Affairs committee. It was, apparently, important that as a Representative of the Sovereign People who had elected me to this Honorable Office, that I be updated on a large number of topics related to the affairs of our People, and our Nation. As I understood it, some of those ongoing topics had been examined and categorized as Federal, State, Local development, and security matters. These documents related to various topics some of which spanned decades of our nation's history. One of those recurring topics is the reason I am addressing you this evening.

    I would like to submit to our nation my personal testimony of one document related to one of these ongoing topics which I saw while in office, serving on the State Federal Relations and Veterans Affairs Committee.

    The document I saw was an official brief to President Eisenhower. To the best of my memory this brief was pervaded with a sense of hope, and it informed President Eisenhower of the continued presence of extraterrestrial beings here in the United States of America.

    The brief seemed to indicate that a meeting between the President and some of these visitors could be arranged as appropriate if desired.

    The tone of the brief indicated to me that there was no need for concern, since these visitors were in no way, causing any harm, or had any intentions, whatsoever, of causing any disruption then, or in the future.

    While I can't verify the times or places or that any meeting or meetings occurred directly between Eisenhower and these visitors----because of his optimism in his farewell address in 1961, I personally believe that Eisenhower did, indeed, meet with these extraterrestrial, off world astronauts.

    I hope my personal testimony will aid the nation in its quest for continued enlightenment. I am honored to follow in the footsteps of those who have come forward with their personal testimonies - those who deserve the admiration of the American people for sharing their accounts publicly, in an effort to elevate our knowledge to a higher understanding of our existence.

    People such as:

    Former Astronauts John Glenn, Edgar Mitchell, Gordon Cooper, and Buzz Aldrin

    Former Presidents Ronald Reagan and Jimmy Carter

    Captain Bill Uhouse of the United States Marine Corps

    Lt. Col John Williams of the United States Air Force

    Co Phillip Corso Sr. of the United States Army

    Commander Graham Bethune of the United States Navy

    Along with:

    David Hamilton of the Department of Energy, Donna Hare of NASA, and James Kopf of the National Security Agency

    I would also like to thank the countries of France, Brazil, Britain, Russia, Italy, Denmark, Sweden, Norway, New Zealand, our neighbor to the North - Canada, Uruguay, and Australia, for also opening their files to the citizens of their countries, and allowing them access to information that is so very important to the evolution of humanity.

    I thank you for allowing me this opportunity to have a small part in doing the same, by sharing the information I have given you today.

    Thank you very much and I'd like to thank our communications crew for helping us make this happen today.

    And, I'd also like to authorize distribution of this video for anyone who wants to use it for educational purposes.

    Thank you."
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2010
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Eindelijk eens begonnen met mijn RSS feed door te spitten, maar helaas niet veel leuks tegengekomen wat interessant / nieuw was. Steeds weer dezelfde Mars foto's... Tsja, deze waren nieuwe, dus post ik ze maar:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    Ik maak geen claims over deze foto's, ik post ze alleen maar omdat ik ze niet gezien had. \o/


    ...dezelfde blurry YT filmpjes, dezelfde 'DE WERELD GAAT ERAAN!' theorieën, dezelfde oude Docu's enz.... Ook wel goede topics over 'Ancient Aliens' maar daar hebben we de History Channel docu's voor. Ik denk dat mensen liever filmpjes kijken dan een lap tekst lezen. :+

    2 dingetjes dan maar;

    Trailert voor komende docu:
    [yt]aaUvxhUmZQ8[/yt]
    Hopelijk heeft deze keer wat nieuw materiaal. Wordt vermoeiend om eigenlijk steeds maar dezelfde docu's te bekijken. ;)

    Deze blijven ook altijd leuk om te zien:
    [yt]17jymDn0W6U[/yt]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina