Echt heel erg schrikken, ik ben net 6 minuten wakker, hoor het nieuw half door de radio en hoorde iets over ''het is geen terroristische aanslag'', dus ik ga op NU.nl kijken wat er is en dan lees je dit.. Het dodental aan Nederlanders is op 62 bevestigd.
De maatschappij bestaat pas sinds 2001 en het blijkt ook dat de kaartjes ~€350 kostten, terwijl ze bij KLM en British Airways etc minstens het dubbele kosten. Behoorlijke budget vlucht dus.
9-jarige Nederlands jongetje heeft het als enige overleefd. En het gaat met hem prima, toch vaag dat soort dingen.
Heel sneu voor dat kind, hij schijnt het goed te maken in het ziekenhuis, hij is unbreakable.. Dan moet je het hele leven met de gedachte leven dat hij wonderbaarlijk genoeg niet dood is..
Heftig nieuwsbericht. Verbaas me dat er überhaupt iemand levend dat vliegtuig uit is gekomen, hebben jullie de foto`s gezien? Helemaal niks van over!
Op nederland 1 zie je videobeelden. Je ziet alleen nog de achterkant van het vliegtuig, voor de rest stof etc.
Lol waarom een special thread? Toevallig omdat er Nederlanders inzitten. Gewoon een mankement of zoiets. Waarom gelijk weer denken dat het een aanslag is. Storten we vaker vliegtuigen neer.
Pff vreselijk. Dat lijkt me echt verschrikkelijk, als je in dat vliegtuig zit en het vliegtuig crashed kij hard naar beneden.
Weet jij nu nog niet hoe de ASEL in elkaar steekt?... Wel hysterisch posten als er een ventje het publiek inrent met dodenherdenking maar 61 doden niet nieuwswaardig vinden voor een aparte thread, het is zelfs extra nieuws op Ned1. Die explosie is trouwens ook nog niet bevestigd.
Arabische media melden dat er een explosie afging en toen het vliegtuig neer storten. Het is een gerucht ... nog niet bevestigd.