De mobiele Telefoontjes thread [deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Rydan, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Iemand ervaring met de Samsung Galaxy Spica?

2. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Ja!

Topding. de service van samsung is wel vrij waardeloos qua firmware updates,gelukkig is de community wel zeer actief. nog wat vraagjes?

3. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Was toevallig vandaag bij een vriend die dat ding heeft. Schijnt dat ie hem moeilijk vaak moet opladen, soms wel twee keer binnen 24uur.

4. Jradman

Jradman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'em! :+

Opladen valt reuze mee. Als je de hele dag filmpjes kijkt/internet met wifi aan dan zal je het geen hele dag volhouden nee, maar bij 'normaal' gebruik gaat hij bij mij toch zeker 2/3 dagen mee!

Als je meer wilt weten hoor ik het wel.

5. Probailer2

Probailer2 Casual gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Niet geheel ontopic denk ik, maar weet er iemand een site waar je mobiele telefoons mee kan opsporen?
    Mijne is namelijk gestolen en had hem graag terug gehad

6. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Er is maar 1 organisatie die het kan opsporen en dat zijn de providers.
    KPN kan heel snel zien wanneer jouw gsm zich aanmeld op hun netwerk en welke simkaart in dat toestel zit.

Elke gsm zend niet alleen de simkaart gegevens naar de provider maar ook het IMEI nummer van de gsm.

7. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Daar had ik in het begin ook last van, nu ik Android 2.1 erop heb gezet, houdt ie het gemiddeld 4 daagjes vol.

8. Probailer2

Probailer2 Casual gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk geld dit ook in België

9. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Zit nu met de optie te spelen om in juli een nieuw contract af te sluiten en de HTC Legend als nieuw toestel te nemen. Eerste jaar 14,75 en tweede jaar 29,50 is nu een aanbieding geloof ik. Inclusief eindeloos online. Nog even goed kijken naar wat reviews.

Andere optie is de samsung star kopen. Een gedateerd toestel, maar een van de weinige betaalbare opties waarin ik eventueel mijn contract met internet kan gebruiken tot januari. Buiten de Star zou ik geen andere optie weten hiervoor.

Internet gebruikte ik eigenlijk niet zoveel meer, maar er zijn momenten waarop het zeker handig is (gps met name). Misschien is een betere optie om een abonnement zonder internet te nemen, maar dan heb ik nog 6 maanden een abonnement met internet en waarschijnlijk een toestel zonder en wellicht wil ik straks in januari alsnog internet op mijn mobiel....Is dat overigens mogelijk?

10. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Als je voor de Legend (of een andere Android foon) gaat zou ik zeker je internetbundel houden. Eigenlijk sowieso, zo verrekte handig.. En aangezien bijna alle toestellen gemaakt zijn om ook mee te internetten, en zodoende een hoop apps al automatisch verbinding maken met het net, ben je beter af met een bundeltje...

11. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Heb vandaag de Legend ontvangen van GSMWEB. Toestel kostte 95 euro en moet per maand 35 euro betalen ( Bel+SMS+Web 200 1 jaar ). Maar omdat er een actie is krijg je de eerste 6 maanden 50% korting.

De legend bevalt me zeer goed. Email, facebook etc. meteen ingesteld en werkt als een zonnetje. Internet is ook erg snel. Het scherm ziet er heel mooi uit en is superhelder. Ik heb even de Market bezocht en damn... Heeeeelllll veeeellll apps.

Dus als je vragen hebt kun je die gewoon aan mij stellen. :)

12. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Kan je beetje letten op je batterij verbruik? :+ Dat vind ik altijd wel belangrijk. Vaak zat gehad met mijn HTC Touch dat ik een keer vergeet op te laden en volgende dag niets aan mijn phone heb.

Als je je ergens aan ergert hoor ik het ook graag ;)

13. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Mijn LG Arena valt opeens heel vaak uit. Ook nadat ik de accu volledig heb opgeladen blijft die uitvallen.

Bekend probleem?

14. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Het enige waar ik me eigenlijk aan erger is de batterij. Vooral als je msn aanlaat is ie snel leeg. Vanochtend was ie helemaal opgeladen en nu hangt ie alweer aan de oplader.

15. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Dat zal mij nooit meer overkomen.
    Kan mijn iPhone opladen via de carkit en op het werk staat mijn oude klokradio met iPoddock.

16. Kwakmannie

Kwakmannie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf ook een LG Arena, ik heb dit niet.

Ik ga het toestel verkopen en kan er €100 voor krijgen.
    Met dit bedrag wou ik een tweede hands Nokia N900 of Nokia N97 mini kopen.
    Iemand suggesties?

17. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    haha relaxt. Ja dat heb je wel bij die iPhone's etc., accessoires in overvloed. Ga als ik kies om weer een abonnement te nemen ipv een toestel een dockingsystem/wekker nemen denk ik. voor zo'n 80 euro heb je een leuke, helaas zijn die portable dingen nog zo'n 30 euro duurder en dat heb ik er niet voor over. Op vakantie straks hebben we er toch al twee tot de beschikking :+

@ Lijpe mocro, das wel minder :mad: maar wat is veel? :+ Als ik op msn ga op mijn mobiel is het eigenlijk alleen om even snel wat te vragen of kort gesprek zo'n 10-15min in een trein oid. Overigens vond ik dat bij mijn touch wel hinderlijk, dat je altijd op de bovenste bar moest drukken om spelletjes enzo uit te zetten. Dan liet je voor de gein ff twee spelletjes zien en vergat je ze weg te drukken zat de processor of wat dat ook regelt weer overuren te maken (werd in procenten aangegeven, normaal was 60-70 en dan meteen 85 oid, heel irritant!).

Laatst bewerkt: 12 mei 2010
  18. Kwakmannie

Kwakmannie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek een nieuwe mobiel.
    Iemand die nog een leuke mobiel weet?
    Ik heb al een abonnement, dus ik zoek een los toestel.

19. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou voor een telefoon met Android gaan. X10, Milestone, HTC. Ligt eraan wat je wensen zijn. Maar Android is geweldig.

20. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Heb zelf een N900 heerlijk telefoontje, al moet je er wel tijd in stoppen wil je er veel uit kunnen halen. Heb nu bijvoorbeeld skype erop met video bellen, radio booster (geen cds meer nodig in de auto), SNES & GBA emu, 1 knop foto's oploaden, beste mobiele browser op het moment & daarnaast ook nog een Firefox browser (iets beter met filmpjes), en daarnaast nog veel meer.

Al zeg ik voor sommige dingen moet je wel veel leren, maar mogelijkheden zijn groot :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina