Het Grote Voetbalshirt Topic [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 17 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GeertKlijn

    GeertKlijn Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had denk ik nog geluk bij www.sportknaller.nl. Was bij mij eerst ook uitverkocht, maar ff ingeschreven voor de nieuwsbrief. Toen ik die kreeg direct besteld en nu heb ik uhmm voor 40 EUR binnen! Hij komt dus vaker terug! :thumbs:

    Duzz tnxzz voor de tip gasten! _O_
     
  2. Ka-zinho

    Ka-zinho Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil een Nederland WK-shirt 10/11 bestellen bij bornprosper.com (aangezien 9footballshirt nog steeds niet kan), maar nu vragen ze als ik mn naam en nummer heb ingevoerd ook naar: 'Numbering Style'.

    Wat moet ik hier invullen?? Ik kan namelijk niet kiezen uit Holland 10/11 of World Cup 2010 of iets dergelijks?

    Alvast bedankt!!
     
  3. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Shit :emo:

    Advertising voor sportknaller als een malle hier...
     
  4. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhu, ik denk dat onze grote vrienden Simon en Geert cheape PR-boys zijn.
     
  5. simonslot

    simonslot Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    HAHA!! :lol: Ik moet idd maar eens een mailtje sturen naar sportknaller om een percentage te eisen van ieder verkocht shirt via dit forum! :p Mare ik weet niet van wie jij de cheape PR man bent dan Reuj, want bornprosper.com wordt vaker genoemd denk ik en daar zeg je niks over anders... ;) verdacht!! :p
     
  6. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    pff 9footballshirt staat ook al weken met die betaalmelding
    bornprosper ziet er zo gaar uit dat ik daar liever niet bestel 8)
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Het shirt van Aktie Sport is al binnen [noparse](uitshirt 2008)[/noparse], het label van 70 euro zat er nog aan, goede service en inderdaad een tof shirt :) Uiteindelijk toch goed dat ik hem destijds niet had gekocht.
     
  8. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil voor mij en een vriend op bornprosper het thuis shirt van nederland bestellen. Nu willen we beiden onze eigen naam erop met ander nummer. Als ik het shirt kies en dan bij naam/nummer, mijn naam + nummer zet en dan add naar cart is goed. Wil ik daarna die van hem er ook bij zetten, komt in m'n winkelwagen wel te staan holland home m size (2 x) maar bij bedrukking alleen de mijne en ook maar 1 keer in de winkelwagen.

    Doe ik het geheel anders, shirt 2x bestellen. En dan via het menu naar numbering, krijg ik ze wel beide apart in de winkelwagen. Vraag me af hoe jullie dit doen?
    Moet ik shirts bestellen en die bedrukking laten voor wat het is, en deze 2 maal los vanuit numbering selecteren?

    Bij voorbaat dank!
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zijn gewoon betrouwbaar hoor. Heb er al zoveel shirts gekocht.
     
  10. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    oke, kan iemand me dan vertellen hoe groot maat M is bij Bornprosper?
    er staat 44" Medium

    bij 9footballshirt staat dit
    M - Chest 39-41 x length 28 inches.

    :confused:
    (afmeting van een ontvangen shirt zou nog chiller zijn natuurlijk :) )
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb een M die goed viel, heb ook een M die groter viel. Dus het is per shirt verschillend. :+
     
  12. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    maar ik heb eigenlijk S nodig }:] (iedergeval van Tommy Hilfiger heb ik alles in S :9 )

    maar bestel er anders wel 1 zonder bedrukking, als het niks is gooi ik het wel op marktplaats :9
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb het originele thuisshirt van Nederlands Elftal gekocht in M. En zelfs die verschilt met de M van het originele thuisshirt van het vorige WK.
     
  14. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg je eigenlijk van Bornprosper een bevestigingsmail van je bestelling? of doen ze daar niet aan? :9

    heb alleen een mail van Paypal, €16,98 EUR, niet duur :)
     
  15. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Hmm... Dit zouden de komende uit- en thuistenues van Inter zijn:

    [​IMG]

    Thuisshirt is mooi, behalve die gare karteltjes. Uitshirt vind ik fantastisch met onze slang er op.

    Juve ook maar even dan:

    [​IMG]
     
  16. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind de karteltjes maar vaag maar beiden uitshirts toch wel mooi en die van inter is wel erg bijzonder :thumbs:
     
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Dat uitshirt van Internazionale lijkt echt verschrikkelijk lelijk op het eerste zicht, nu valt het wel mee. De horizontale 'streep' zou iets diagonaler (deze richting -> / ) moeten zijn, dan was ie mooier. Dit vindt ik wel jammer, mja.

    Juve is kei saai uit shirt.

    Zien er allemaal IMO zeeeeeer amateuristisch uit hoor. Weet je zeker dat deze echt zijn?

    Karteltjes vind ik bij allemaal nogal lelijk eigenlijk, normale strepen is beter.
     
  18. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat uitshirt van Juve is verschrikkelijk, maar ik moet zeggen dat ik maar weinig uitshirts van de Turijnse Boys erg mooi vond. Het thuisshirt is het tegenovergestelde :).

    Het uitshirt van Inter is inderdaad erg stoer.
     
  19. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Die kartelrandjes kloppen volgens mij niet...
     
  20. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    whahah dat uitshirt van inter is echt verschrikkelijk, doet me denken aan van die shirts met draken .. kansloos 8)

    die kartels kan toch niet? spuuglelijk
    ik wil nog wel een inter shirt, maar wel gewoon met strepen :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina