Het Grote Voetbalshirt Topic [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 17 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Precies wat ik ook dacht op het eerste gezicht. Van die draken shirts die van die stoeren kerels dragen, en dan van die draken tattoos eronder :+

    Hopelijk niet, nee.
     
  2. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, ik had ook geen bevestigingsmail gehad van bornprosper, ook alleen van PayPal. Had daarom maar even gemaild naar bornprosper of de betaling wel was doorgekomen. Kreeg reactie terug dat het zo was en dat je geen bevestigingsmail krijgt.
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Kan wel kloppen, zelfde verhaal bij TFS. Daar betaal je en dan is het kwestie van afwachten totdat het shirt in de bus ligt. Ik vind het zelf altijd wel irri omdat een bevestigingsmail wat extra garantie bied dat alles goed is verlopen.
     
  4. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ach, bij bornprosper hoef je niet bang te zijn dat je je product niet krijgt, die gasten sturen je gelijk een nieuwe als je hem niet binnenkrijgt. 8)
     
  5. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Bijna, het is een slangenshirt, met ons logo: Il Biscione.

    [​IMG]

    Zo kansloos is het niet dus, er zit wel een gedachte achter ;)

    Maar of dit de echte shirts worden, ik weet het niet hoor.
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Waar had je die shirts gevonden? I highly doubt they're real, ze zien er echt amateuristisch uit. :p
     
  7. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Forum van voetbalzone en hier.
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Mag niet hopen voor je dat ze inderdaad echt zijn. Die slang mag dan wel een mooi symbool zijn maar het shirt vind ik toch nog verschrikkelijk. Maar ik ben dan ook meer van de simpele shirts.

    Net Ajax uit 08/09 van Ebay geplukt. Één seizoen wachten met de aanschaf scheelt toch wel, helemaal nu het uitshirt van komend seizoen licht geeft in het donker :emo: En die van het afgelopen seizoen leek te veel op die van Liverpool en die had ik al.
     
  9. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel grappig om dat eredivisie topic te lezen daar, met behulp van Google translate :+
     
  10. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand?
     
  11. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Zulke analfabeten zijn het toch niet op voetbalzone? :+
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Zijn beste leuke shirts. Dat "kartel" gedoe mogen ze weglaten. Vind het huidige thuis shirt echt nice, simpel maar strak. Dat 3e shirt ( wit met "rood kruis") is ook kicken, jammer dat ik die nergens kan bestellen :mad:

    De draak op het nieuwe uit-shirt zou wel gaaf zijn, maar dan mogen ze het toch wel wat sexier maken. I like!

    Alhoewel ... Ik denk dat het "kit-bashes" zijn. Gewoon een zelf gemaakt shirt... ben benieuwd.

    EDIT
    9FootballShirt heeft nu geen Payment meer :confused: Ik wil nog steeds een XL nieuwe Oranje thuis shirt bestellen. Op 9Footballshirt kiest hij automatisch de bedrukking. Op BornProsper krijg ik die keuze niet. Dan moet ik de oude letters erop laten stampen. Iemand enige alternatieven?
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2010
  13. simonslot

    simonslot Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Zonde zonde, XL stond gistere op sportknaller heb ik gezien op de mail, nu staat er weer maat M op. Mare hoezo bij BornProsper niet dan? Volgens mij heb ik daar van de week wel XL bij zien staan om te bestellen...
     
  14. simonslot

    simonslot Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat Shirt van Inter trwns best wel cewl, is tenminste weer is wat anders.. ja toch?
     
  15. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog een vraagje over Paypal. Ik heb een paypal-account aangemaakt. Hierop had ik nog geen geld gezet. Nu heb ik op bornprosper shirts besteld. Deze staat op paypal nu als pending until 20 mei 2010. Nu heb ik het zelfde bedrag laten overschrijven naar m'n paypal account. Dit duurt 4-6dagen. Wanneer dit op m'n paypal account staat, wordt de betaling dan automatisch gedaan?

    Of wat ik nadat ik de shirts had besteld, beter kunnen kiezen voor directe betaling?
     
  16. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom koppel je je paypal niet aan je rekening? wordt het geld automatisch afgeschreven
     
  17. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik, maar betekent dat dat het bedrag al automatisch van m'n rekening via paypal wordt afgeschreven? M'n paypal saldo is namelijk 0,0. Ik vind het niet erg duidelijk namelijk.
     
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Als het aan je giro is gekoppeld dan wordt het inderdaad automatisch van je rekening afgeschreven en blijft het Paypal saldo op 0 staan.
     
  19. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dan heb ik dus net voor niets hetzelfde bedrag nog eens van m'n rekening naar m'n paypal account over laten schrijven...
    Ik zie wel wat er gaat gebeuren, thanks iig.
     
  20. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gister besteld bij bornprosper, vandaag is het geld afgeschreven van mn Raborekening :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina