Thanks, ik zag 'm staan. Ga 'm zo is rustig lezen. Ben benieuwd.
Vandaag ook nog even een paar wheelie pogingen gedaan, maar enige wat lukte was heel hard de begrenzer in
EDIT: Zo, gelezen, opzich wel een interessant stuk maar heb er weinig van opgestoken haha. Beetje de dingen die wel duidelijk zijn over alle motoren kwamen er in terug. De GS is de kilometer vreter, de KTM is de funfiets, de Duc is de combinatie maar verslaat de KTM enkel op pk's.
Dusss, nadeel van de KTM vind ik de beperkte windbescherming en bagagemogelijkheden, nadeel van de Duc de prijs. Ookal denk ik dat als ik de Duc zou nemen dat ik lekker de gewone versie met ABS neem. 2e hands
Trouwens 2K, je moet gewoon lekker een bandenpomp van michelin (bij Halfords bijv) kopen, kost een euro of 15 en is aardig nauwkeurig in het pompen. Is wel zo veilig, want je zal nog vaak genoeg moeten pompen. Ketting vetten moet je ook lekker zelf doen, gewoon een spuitbus kettingspray kopen van S2000. Om de week ff inspuiten. Spannen kan je ook wel zelf, moet je alleen het gereedschap voor hebben.
Laatst bewerkt: 13 mei 2010