[XOne] Metal Gear Rising: Revengeance

Discussie in 'Games' gestart door Pegas, 1 jun 2009.

  1. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, Snake is MGS imo.

    én MGS4 is _O_
     
  2. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vele goede dingen over MGS4 gehoord en ik wil echt heel graag een PS3 hebben. (MGS4 word dan ook, zeker weten, mijn eerste PS3 game) Alleen ik betwijfel of MGS4 deeltje 3 topt. :+ Beste game die ik ooit heb gespeeld.
     
  3. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij zelf deed het alles wat deel 3 deed, alleen dan nog veel beter.
    Het gaat verder op de gameplay van deel 3 en niet van deel 1 en 2.
    Dus met het camo gebeuren en geen radar meer.
    Tel daar een nog veel beter verhaal en natuurlijk graphics bij op en je hebt natuurlijk een veel beter deel dan deel 3.
     
  4. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Vond het verhaal en de gameplay van deel 1 toch wel het beste. Maar dat komt miss ook omdat dat de eerste keer dat ik zoiets speelde.

    Vond dat Camo en geen radar van deel 3 ook wel echt geweldig.
     
  5. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Misschien volgende maand wat meer info over deze game, op de cover van EGM magazine van volgende maand staat namelijk MGS: Rising vermeld.

    Ook is de kans zeer groot dat er op E3 sowieso wat meer bekend gemaakt wordt.
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hmm, ben een beetje gaan rond kijken op Metal Gear forums, en vond wat interessante informatie.

    De character die wij zien op de teaser ziet er uit als Raiden, zoals wij die kennen in Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots. Echter heeft de echte Raiden altijd blauwe ogen gehad, en deze personage in de teaser heeft bruine ogen. Je kunt het ver zoeken, maar men denkt dat je niet met Raiden speelt. Het klinkt eigenlijk best logisch. Let wel, alles is van vorig jaar.

    "The evidence seems to be pointing to Gray Fox, and not Raiden. I mean, even looking at those pictures you can see some facial similarities between them and the one featured on the site. Do you seriously think that they'd put Raiden in again, when they've already gotten him to finish wearing that Suit (at the end of MGS4) and made him a father? MGS4 was meant to tie everything together and end the Solid Snake saga.

    I really think that this is what Kojima want's everyone to think. Kojima loves to fool around with people. You can bet that he's put these two faces in the site to start discussion over the possibilities of them being both Big Boss and Raiden. It's marketing. He wants you to fall for his plans. What happened with MGS2? You thought you were going to be playing Snake the entire time, but ended with piss-boy Raiden. What was that from? Clever marketing.

    What about the whole storyline to MGS4. Kojima is an incredibly intelligent man, and I don't think he's going to waste his energy by backtracking to something he made clear he wanted to clean up. He spent so much time into the tying up all the loose ends within the storyline of MGS4, and he's going to waste that effort by scratching that and attempting to expand it further? That sounds like a really stupid plan for any director. Kojima should know better. Kojima DOES know better.

    So in conclusion, if that was indeed Raiden, it can't be a sequel because Raiden would have given up his hi-tech suit and gone on to be a father. It cannot definitely be a Prequel either because Raiden doesn't have Orange/Brown eyes, hasn't lost his left eye (in MGS4) and hasn't got all these holes or a barcode on his head. It would be hard to get rid of those screws and barcode on his head don't you think? Looks to me like those screw-things are essential to "his" character. So in otherwords, it can't be Raiden, whether a Sequel or a Prequel."


    Even in het kort, Raiden heeft dus altijd blauwe ogen gehad, geen bruine. Ook is Gray Fox (uit Metal Gear Solid PSX/Gamecube) zijn linker oog kwijtgeraakt, en had hij toen ook al een speciale 'suit' aan. (Exoskeleton?)
    [​IMG]
    [​IMG]

    Zo zou Gray Fox ook blond haar hebben.. dat heb ik nooit gezien maar er is dus een plaatje van een prototype? Gray Fox..
    [​IMG]

    Echt een hele grote discussie daar dus, wie weet speel je wel met Gray Fox, of blijft het gewoon Raiden. Hopelijk krijgen we meer duidelijkheid op de aankomende E3. Dit is zeker dé titel waarnaar ik het meest naar uit kijk.

    Ik kan het ook harstikke fout hebben hoor en dat we 100% gewoon met Raiden gaan spelen, maar ik vind dit soort discussies wel tof om te lezen. :+
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2010
  7. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Scherp, maar waarom horen we in de teaser trailer dan: "Raiden is back?" :+
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Nah, 't wordt toch Raiden. Zou wel vet zijn though, een game over Gray Fox.

    "While the story is still unknown, the game will feature Raiden as the main character. Concept art for the game featured Raiden standing atop what looks like Crying Wolf, resulting in rumors that the game will take place before or during Metal Gear Solid 4 and may explain how Sunny was saved from The Patriots. Originally, concept art featured Raiden with brown eyes rather than blue, which was his eye color in Metal Gear Solid 2 and Metal Gear Solid 4, but more recent concept art has corrected this error. Concept art also shows him wearing a slightly different robotic suit than he has in Metal Gear Solid 4."

    "In late January 2010, Metal Gear Solid: Piece Walker, a flash-based jigsaw puzzle game, was released. Players who completed the puzzle obtained a new concept art of Raiden that gives him his correct blue eye color as well as some other minor changes. " (Dit wist ik dus niet voordat ik het bericht boven mij plaatste)

    En deze art nog nooit gezien:
    [​IMG]

    Noh, ik wil echt Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots spelen, puur voor het verhaal. Heb net ff wat cutscenes bekeken, o.a. die van Crying Wolf. Ook daar komt een referance in voor met Sniper Wolf. Anyways, in die art die ik zojuist poste zie je dus Raiden staan op, wat het lijkt, Crying Wolf.


    Late edit:
    Het kan mogelijk zijn dat we met Gray Fox spelen in de nieuwe MGS. Hideo Kojima staat erom bekend om spelers voor de gek te houden, iets wat hij ook al deed bij Metal Gear Solid: Sons of Liberty, hij teaste telkens Snake via footage e.d. maar uiteindelijk was Raiden de hoofdrolspeler, terwijl iedereen dacht dat het om Snake ging.
    In Metal Gear Solid: Portable Ops komt hij ook in voor als ''The Perfect Soldier'', en heeft hij twee ogen. In Metal Gear Solid nog maar één.

    God, zoveel informatie en theorieën te vinden op internet, niet normaal!
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2010
  9. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Ik vond deel 4 echt vies tegenvallen. Had hem gekocht met de release samen met een ps3, maar vond de gameplay zo achterhaald. Deel 3 vond ik echt helemaal geweldig toendertijd, maarja hoe oud is die game al? En de gameplay was toendertijd goed. Enigste echt mooie aan mgs4 waren de graphicks, maarja denk dat dat nu ook niet meer zo super is.
     
  10. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    5-6 jaar :+

    En hij is tot op de dag van vandaag nogsteeds super goed, vind ik.
     
  11. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vond de gameplay van MGS4 echt geniaal. JE had zoveel meer vrijheid in bewegingen tov voorgaande delen(bv tijdens het kruipen, op je rug gaan liggen om vervolgens naar achter te kunnen schieten etc)

    Ikzelf denk dat het verhaal zich tussen deel 2 en 4 af zal spelen.
    Maken we mee hoe Raiden van het schoothondje van Foxhound(deel 2) naar die uber ninja, die ie in deel 4 is, transformeert/groeit of hoe je het noemen wilt.
     
  12. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb MGS4 niet gespeeld, maar de gameplay is zeker wel geniaal. De camera is echt perfect in de game. Bevalt het je niet om Snake's hele lichaam te zien? Dan ga je naar over-the-shoulder view. Bevalt dat je ook niet? First person. Je kon volgens mij ook kiezen of je links of rechts van Snake kon kijken.
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    [​IMG]
     
  14. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    De box art ziet er ziek hard uit! :eek:
     
  15. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er wel erg futuristisch uit alleen..
     
  16. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Ja, wordt heel futuristisch =(
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Inderdaad, en wat heeft hij gedood? Ziet er uit als iets aliens in z'n hand? Denk zelf niet dat de MGS serie die kant op zal gaan, maar we zullen zien!
     
  18. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Denk dat het eerder één of andere Android (hybride) is. Dat de game anders ging zijn konden we al verwachten door de "Lightning Bold Action". Nog een half weekje wachten tot we hopelijk duidelijkheid krijgen.
     
  19. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Lijkt wel een grote garnaal :D
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hoop dat het toch een beetje in de oude stijl blijft.
     

Deel Deze Pagina