Graspop Metal Meeting 2010

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door PePzi NL, 27 feb 2010.

1. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Wow, die line-up van Ieper Hardcore Fest. Niet verkeerd zeg :eek: :D

EDIT: Zat bij de Winter Editie te kijken. Holy shit, de editie die nog moet komen is veel sicker.

Laatst bewerkt: 6 mei 2010
  2. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Vertel?

3. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Agnostic Front, Alarma Man, All Out War, Amen Ra, Annotations Of An Autopsy, Atlas Losing Grip, Aussitôt Mort, Bitter End, The Black Dahlia Murder, Bleed Into One, Bloody Phoenix, Breakdown, Carpathian, The Carrier, Cold Existence, Confronto, Converge, Cruel Hand, Despised Icon, Dying Fetus, Gaza, In Blood We Trust, Kvelertak, Kylesa, Madball, Miles Away, New Morality, The Now Denial, Origin, Paura, Purification, Rat City Riot, Reproach, Ruiner, SSS, Strength For A Reason en This Is A Standoff.

Maar goed, zullen we hier maar over GMM gaan praten en niet over andere festivals :p?

4. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Wtf, Billy Talent?? :lol:
    Ik vind Billy Talent wel goed, maar kom op, die horen echt niet op Graspop.

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Tja, Graspop is echt een mainstream festival wat dat betreft. ;) Bands worden steeds vaker op naam gekozen. Hoewel Soulfly dat wel weer ontkracht, LOL, wie kent Soulfly? 8) Een enkeling omdat die weet dat ze Roots spelen, en enige eigen nummer dat je dan kent is Jump the Fuck up. Wat een aanfluiting. :lol:
    Aan de andere kant, had KISS wel graag willen zien. :+

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Waarom denk je dat ze Roots spelen :) Ik vind het trouwens wel een toffe band, hoewel ze ook wel veel nummers hebben die niet geweldig zijn.

7. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    Kende Hell Yeah niet en ken Billy Talent ook niet echt, dus maakt mij niet zoveel uit :)

Ik had idd nog nooit van Soulfly gehoord xD En KISS is gewoon spectaculair om live te zien, die gasten maken er zó'n show van =D

8. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Anders lees je m'n post fatsoenlijk en haal je er uit dat ik schrijf dat mensen alleen Soulfly kennen omdat ze Roots spelen... van die ene andere band. :)

:+

9. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    Psst, is het heel erg als ik zeg dat ik Roots ook niet ken? :+

En @ Cookie: Ga jij naar Graspop?

10. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    [yt]9j8OF4cZnjg[/yt]

Van de CD...

Roots. :+

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Billy Talent op cd vind ik niet echt boeiend maar live zijn ze echt goed...Als je een beetje van punk houdt zou ik ze wel gaan checken

12. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Valt wel wat mee toch?

Soulfly is wel leuk live maar niet headliner waardig. Ik ga toch eigenlijk alleen maar voor finntroll heen. En de rest is mooi meegenomen.

13. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    Alleen voor Finntroll naar het hele festival? 8) Of ga je maar één dag?

14. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Festival van die grote is echt minder dan 10% bands die je graag wilt zien, 25% muziek die je gaat zien, de rest zit je ergens op het gras of ben je aan het vreten. :D Maar het is écht je geld waard. Ook al zijn er maar 3 bands die je graag wilt zien. Heb nu het geld er niet voor over, anders zou ik ook gewoon weer gegaan zijn.
    Oh, en neem absoluut een digitale camera mee. Je gaat nog zoveel onzin vastleggen. :+

15. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Nope, festivals zijn niet mijn ding :+

16. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
  17. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Even kijken wat voor keuzes ik zou moeten als ik zou gaan(wat ik dus niet doe)

Dag 1 alleen al 8)
    Billy Talent/Bleeding Through = Billy Talent
    Anvil/Deicide = Anvil
    Slayer/Devin Townsend = Slayer
    Stone Temple Pilots/Sepultura = Sepultura
    Motorhead/Nile = Nile

Dag 2
    Cannibal Corpse/Walls Of Jericho = Walls Of Jericho
    3 Inches Of Blood/Mastodon = Mastodon
    Immortal/Airbourne = Immortal

Dag 3
    Exodus/The Faceless = The Faceless
    Behemoth/A Day To Remember = A Day To Remember
    Amon Amarth/Devildriver = Amon Amarth

Oftewel, heel veel overlapping. En waarom ik dit typ als ik er toch niet heen ga, geen idee.

18. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Kleine offtopic: WoJ in Watt is nog altijd niet uitverkocht trouwens, mocht je die tof vinden. Ik zou dezelfde keuzes maken, op die van Nile na.

19. Willem

Leuk Bevonden:
    686

Kerel jij maakt echt zoveel verkeerde keuzes. :+

Stone Temple Pilots is echt een fantastische rock band, lekkere 'easy' muziek en live steengoed. Sepultura is ook goed, live ook lekker, maar doe jezelf een plezier en ga naar een heerlijke rocker.
    Motörhead laten schieten voor brute death Nile, tja, wat kan ik daar nou over zeggen? :eek:
    Oh, en sla Mastodon gewoon over. Live zijn ze matig en op een festival zijn ze gewoon kut. Die band heeft geen frontman, alles moet perfect in balans zijn, als de ene gitarist eens naar de andere mic loopt is het geluid meteen fucked up. Echt, die band is zo'n korte tijd onmogelijk goed af te stellen. Dus, doe jezelf wéér een plezier en ga naar 3 Inches of Blood, heerlijke muziek en een band die er een feestje van bouwt en zichzelf niet te serieus neemt. Mastodon daarentegen, suffe bedoeling op het podium, geen contact met het publiek en dan ook nog eens kutgeluid. Mastodon is één van mijn favoriete bands, maar zou ze live echt overslaan.
    Laat The Faceless ook gaan, omdat jij naar Motörhead gaat en niet naar Nile, kan je lekker thrashen en uit je plaat gaan op Exodus. :cool: Vorig jaar ook op Graspop gezien, geniaal! _O_
    En wtf, A Day to Remember? Ben je emo? :+ Ga nog ff helemaal kapot met black / death Behemoth, gaat door merg en been.

Tot zover. :+ Het mooie is, dat zelfs ik begrijp dat mijn commentaar niks gaat veranderen aan jouw gedrag. Haha. En terecht! Maar moest toch ff reageren.

20. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Meh, Stone Temple Pilots vind ik nou niet echt goed, ga ik toch echt liever naar Sepultura. Mötorhead/Nile maakt me eigenlijk ook niet heel veel uit omdat ik ze allebei wel goed vind. En nee, ik ben geen emo(ik luister wel emo muziek though)maar ik vind A Day To Remember gewoon vet en ik ga Behemoth al live zien. \o/

Maar goed zoals ik al zei ga ik er niet eens heen maar oke. :+

Deel Deze Pagina