Ok, de any's hebben het meeste met de opstelling van doen. Dus ik vindt dat deze zowiezo recht van spreken hebben, en als jullie beide zeggen dat jullie liefst een iets verdedigendere opstelling willen moeten we hier over kunnen praten, toch vindt ik dat we niet veel aan het systeem moeten veranderen. het moet voorin begrijpelijk blijven voor de aanvallende spelers (Vaak Katti, Triple en ik) ik zal eventjes een suggestie doen voor een nieuwe opstelling met hier en daar een toelichting
RVV--RCV---CV---LCV---LVV
------------CVM------------
-------RCM-----------------
-------------------LAM-----
--------------CA-----------
------------SP-------------
Dit lijkt voorin nog erg op wat we al hebben. met een SP (Hooibak) en daaromheen circulerend een CA(danny/triple) alleen is nu de CAM van katti een LAM geworden, omdat we bijna altijd aanvallen over links. ipv van een centraal aanvallende middenvelder dus een linker aanvallende middenvelder. In deze opstelling hoeft de LVV niet op te komen, omdat Katti (ook in onze huidige opstelling) veelal aan de linkerzeide te vinden is. de RVV moet echter wel opkomen, dit moet ook het poppetje van de ANY worden, zodat we daar een getraind en liefst iets sneller poppetje krijgen. de CVM zal als we tegen een counter de RVV assiteren met veredigen.
een idee?
Klik om te vergroten...