Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
  2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Is dit geen vorm van spam? :+ Die site doet het bij mij trouwens volgens mij niet naar behoren (Firefox).

3. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Tsja:+

4. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Waarom sta ik bij die VI WK poule niet erbij? Heb hem wel bij subleagues staan enzo...

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ik denk dat iedereen wel verwacht had dat deze 3 (onder andere) zulle afvallen

6. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad :)

Berichtje op FCupdate:

In plaats van Engelaar zie ik liever Braafheid of Ooijer afvallen. Ooijer kon nooit meer zijn oude vorm bereiken en Braafheid heeft amper gespeeld dit seizoen. Daar komt natuurlijk ook bij dat we met Engelaar een grote neger op het veld hebben staan!

Laatst bewerkt: 15 mei 2010
  7. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Unibet krabbelt al terug wat Anita betreft: vanochtend kreeg je nog 4 x je inzet als Anita meegaat, een uurtje later was dat 3 x je inzet en inmiddels kan je er niet meer op inzetten (waarschijnlijk is er grootschalig geld op ingezet na de reactie van van Marwijk).

8. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    ''Wie één euro inzet op een wereldtitel voor Nederland, krijgt elf euro als de ploeg van coach Bert van Marwijk op 11 juli met de beker in de handen staat. Alleen Spanje, Brazilië, Engeland en Argentinië staan beter genoteerd bij het wedkantoor.''

Krijgen we meer kans dan Duitsland:eek:
    Overigens gaat Anita waarschijnlijk wel mee.

9. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Het gaat dus nu om de volgende groepjes:

Anita, Boulahrouz, Braafheid (valt één van af)
    Lens, Babel, Elia (vallen twee van af)
    Schaars, Engelaar (valt één van af)

De rest kan alvast bedenken wanneer ze nijlpaarden en leeuwen willen checken in Zuid-Afrika:cool:

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig voor hem en IMO terecht.

11. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Boulah heeft geen ritme nodig :thumbs: De Kannibaal moet gewoon elke wedstrijd spelen voor Oranje, geweldige speler IMO. Vooral na zijn optreden bij het EK 2008 en het drama rondom zijn familie, geweldig dat die toen toch speelde.

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Boulahrouz blijft een apart verhaal. Bij Oranje vind ik hem eigenlijk altijd wel een goeie, echt een speler die je op een man kan zetten. Een echte verdediger waar je als spits bang voor bent. Iets wat wij toch wel missen voor de rest in onze verdediging, Mathijsen is toch meer een 'slimmere' verdediger dan een brute kracht. Ooijer, ja die is eigenlijk niks en Heitinga is vooral voetballend goed(al is hij verdedigend ook stukken beter geworden dit seizoen). Maar Boulahrouz bij zijn clubs, lijkt weer een totaal ander verhaal te zijn dan bij Oranje. Hij speelt amper, en dat komt heus niet alleen door blessures. Hij zit ook vaak genoeg op de bank.

Dus ik weet het niet zo goed met hem, het is wel een handige speler om erbij te houden, denk ik. Denk dan ook dat Edson exit is.

Laatst bewerkt: 15 mei 2010
  13. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Braafheid en Boulahrouz hebben beiden geen ritme maar ik zou toch kiezen voor Boulahrouz. Is gewoon een pitbull in de verdediging waar je niet langs komt. Deels door verdedigende kwaliteiten, deels door zijn Marrokaans temperament? :+

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Doe mij dan maar Braafheid, Lens en Elia en Schaars.
    Zou me niet kunnen voorstellen dat Babel of Elia niet wordt geselecteerd hoor, eigenlijk.

15. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    elia en babel gaan allebei mee.
    Afvallers:
    -braafheid
    -affelay
    -schaars
    -lens

16. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Ja joh, waarom zouden we drie linkervleugels nodig hebben ? :')

17. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Lens, Schaars, Ooijer en Engelaar bitte.

18. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    oh laatmaar:+

19. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Geniaal op Nederland 3 nog, zo'n kerel probeert alle landen waar Nederland tegen moet in zwart daglicht te zetten, dan gaat die kerel naar Wijk bij Duurstede in een museum van Vikingen omdat Deense vikingen een paar eeuwigen geleden een Nederlands dorp plunderen en we ze daarvoor moeten gaan haten en terugpakken8)

20. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Affelay ... als afvaller?
    Menen sommige dat nou echt serieus? :emo:

Ik zie liever Engelaar verdwijnen dan Affelay. Engelaar heeft een draaicirkel van hier tot Tokio. Verschrikkelijk. Nooit gecharmeerd geweest van die gast.

Ooijer? Ja, die gast heeft me lang genoeg geïrriteerd op de televisie. Bouhlarouz all the way!

Schaars? Ja ... ok. Kan ik begrijpen.

Anita? Dat mannetje kan een weak-spot zijn. Is niet al te groot ( dacht ik? ) ... ben benieuwd. Als van Marwijk over hem te spreken is zie ik het wel zitten.

Vind van Marwijk tactisch toch veel-en-veel beter dan van Basten. Bert toont ook meer ballen. "Jij niet luisteren, jij niet spelen ..." i.p.v dat "Marco, I like you!" ... "Oh, jij mag spelen! Stoute jongen van me ... GRRROM!" :emo:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina