1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Red Dead Redemption [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 4 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ThijsR

    ThijsR Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop het.

    Ik heb dus deze besteld
    [​IMG]

    Maar die staat nu niet op die website
     
  2. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    ben benieuwd :)
     
  3. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Misschien is het wel een treehugger. Maar komop, je doet nu alsof GTA 4 niet ziek is, waar je soms een heel volk totaal uitroeit op de manier die JIJ leuk vind. Beetje raar dat je iemand anders dan ziek vindt dat die kinder-pixels als t ware wil afschieten.
     
  4. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Off-topic over de discussie van kinderen in RDR:
    Opzicht snap ik het wel, het zijn maar een paar pixels. Echter is het meer een taboo om een kind te doden dan een volwassene. Beide zijn erg, maar in het echt zal men sneller geschokt zijn als een kind dood gaat dan een ouder persoon. Het kind heeft nog een leven voor zich. RDR is een spel, maar het kan zijn dat je moraal het niet toelaat een kind te doden, ongeacht het spel.

    Daarnaast vind ik 'het zijn maar pixels' ook een ietwat slecht excuus. Zo kan je van alles er instoppen bijv. de mogelijkheid om een onschuldige vrouw tot het uiterste te mishandelen (ik ga niet in details). Hier kan je ook denken dat het 'gewoon' pixels zijn, maar zou jij dat leuk vinden om in een spel te doen?

    OT: Is het enige wat veranderd bij de moeilijkheidsgraden de manier van richten?
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2010
  5. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik hem m gister ook besteld!
    Heb er zin in!
    Wel examens komende 2 weken, hoop dat hij vrijdag binnenkomt.
    Dan heb ik in het weekend wel ff tijd om te spelen en kan ik daarna wel weer n paar dagen wachten.
     
  6. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Luister ik snap het ook niet wat de fun er aan is, maar ik ga t niemand kwalijk nemen aangezien ik zelf nogal sadistisch kan zijn in GTA bijvoorbeeld, maar in het echte leven zou ik echt voor geen goud iemand van kant maken. Da's gewoon onmenselijk. Maar realiteit en een computerspel kan je niet met elkaar vergelijken.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb gehoord dat er helaas niet over physics inzitten. Zoals bij veel games tegenwoordig (Alan Wake) dat vaten en tonnen, kisten etc gewoon omvallen als je er tegenaan loopt, schijnt dit niet te gebeuren in RDR. Apart, dat soort dingen zaten juist volop in GTA IV al. En het is dezelfde engine..hmmm, ah well.
    Tis jammer maar geen wereldramp ofzo.
     
  8. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb wel gelezen tijdens een stream van gisteren dat er IIG ''lasso-physics' inzitten, dus het is niet zo dat je lasso door een muur heen vliegt. Daarnaast weet ik niet of het komt omdat hij een missie deed, maar ik zag ook iemand een gat in een deur schieten.
     
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Gears of War 2 release niet meegemaakt bij de FRS? 8)
     
  10. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Rond die release deed ik heel andere dingen dan gamen :+
     
  11. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat was er dan met de release van GoW2?
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja precies, zoals in GTA IV ook mogelijk was. je kon toch houten deuren aan stukken schieten? Aangezien het dezelfde engine is, lijkt het mij raar dat je hout niet kan kapot schieten. Lieten ze zelfs niet zien tijdens die gameplay intoduction video dat cover kapot geschoten kan worden? Dus als je cover neemt achter houten hekjes en dergelijken dat het gemolt kan worden?
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809


    GGGGENIUS! _O_
     
  14. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    WATCH OUT HORSE!

    Haha awesome.
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Hij pakt een vrouw, bind haar vast, brengt haar naar een treinspoor en wacht tot de trein haar overrijd. :+
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dikke shit, maar wedden dat hier nog een reactie op komt van een of andere kerk of snert advocaat Thompson. :+
     
  18. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben blij dat er gore in deze game zit, maakt het realistischer. :9
     
  19. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het nu ook zo dat mensen uit elkaar spatten als ze getroffen worden door een explosie :9 ?

    Eigenlijk best een zieke gedachte, maar ik hou gewoon van gruwelijk doden in games :emo: Daar mag het immers, toch ? O-)
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Gore is heel nice, zolang het maar niet overdreven is, want dan is het al gauw heel nep en bederft het ook de 'realistische' sfeer zeg maar, vind ik.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina