Ah nice, die Sunseeker van hem, zijn tweede omdat hij de vorige kapot gevaren heeft. Die gozer is echt zo vet.
Wow, inderdaad, dat hij rookt. Niet helemaal de bedoeling als topsporter. Maar, contract met Red Bull, heb je het dan over rallyrijden of Formule 1?
Wat is die kerel die petjes uitdeelt toch een baas. Zie hem echt al vijf jaar niks anders doen, haha.
Super gereden verder door Webber en Kubica. En echt een lompe actie van Trulli Verder -voor Monaco begrippen- wel een aardige race.
Ben benieuwd of Schumi nog bestraft wordt als ie Alonso inderdaad heeft ingehaald voor de finish / onder sc situatie.
Regels zijn: Je mag NA de streep (niet de finishlijn, maar die streep bij de pit-ingang) inhalen. En: Als de SC in de laatste ronde naar binnen gaat dien je achter elkaar over de finish te rijden. Dus... het zal mij benieuwen. Wel een mooie actie als het legit is Ik hoop trouwens dat Kimi mee gaat vieren met Reb Bull vanavond en dat we morgen mooie foto's te zien krijgen
Jammer dat Kubica z'n 2e plek verloor bij de start, hij was beter dan Vettel. Maar toch nog een mooi podium Hoop eigenlijk niet dat ie naar Ferrari gaat, ben gewoon niet zo van dat team. Als ie met Renault kan groeien, kan ie ook gewoon daar blijven. Wel irritant weer dat als er reclame kwam dat er weer wat gebeurde: - Button viel uit - Barrichello viel uit - Putdeksel los - Boardradio Vettel, die we helaas ook niet meer gehoord hebben.
Ik kijk eigenlijk altijd het grootste gedeelte op Sporza, saai commentaar maar geen reclame en dergelijke. Verder hoop ik eigenlijk gewoon dat Alonso zesde wordt en heb daar ook wel vertrouwen in. Ook wel een leuke race trouwens! Vooral Alonso de eerste paar rondjes en mooi om te zien hoe snel die wagens over dat circuit schieten.