Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Anita haalt de gemiddelde lengte van de Ajax-selectie met anderhalve meter omlaag ongeveer.:cool:

Ik weet het nog niet met Anita. Ik moet wel zeggen dat ik vooral in de tweede seizoenshelft meer gecharmeerd van hem ben geworden dan voorheen. Het is een giftig mannetje op het veld. Hij moet het niet van zijn fysiek hebben, daarom is hij een enorm kuitenbijtertje. Heel irritant voor rechtsbuitens. Ook zijn snelheid is een plus. Hij is in ieder geval verdedigend veel beter dan een Emanuelson.

Alleen hij is erg grillig en heeft altijd wel een paar slordigheidfoutjes in zijn spel zitten. En zijn fysiek kan tegen echte topspitsen wel een probleem worden vrees ik.

EDIT/ Startpost geüpdate en klaar gemaakt voor de selecties

2. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ballack gaat niet naar het wk, hij heeft beide enkelbanden gescheurd en mag 2 maanden niet voetballen:eek:

\o/:thumbs::D_0/*):):\o/

3. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Jep, helemaal gelijk.
    Zolang onze Oranje Selectie maar gewoon 100% fit en sterk blijft.

4. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    |:-|:-|:-

Ik vind Ballack echt een geweldige speler en de overtreding van Boateng afgelopen zaterdag was echt nasty op Ballack :{

5. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    ... t'is een Duitser. Kom op.

Nederland - Duitsland?
    Rivaliteit?
    Ah-hah?
    Get it?

Mooi :+

6. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm nee, die rivaliteit tussen Nederland en Duitsland leeft totaal niet bij mij. Ik vind Portugal een veel irritanten en kutter land. Ik vind Duitsland naarjuist een leuk land en ik stond bij het EK2008 te juichen voor Duitsland nadat Nederland eruit lag.:thumbs:

7. Vinelli

Vinelli Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    had die krant dat stuk over triesman niet beter kunnen laten gaan? engelse krant met engelse mensen...dan verwacht je toch dat je achter je land staat (in dit geval bij het organiseren van het wk 2018 )

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik ben blij dat jij er niet was in '40-45' :+

9. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    net alsof jij er was :'-(
    Van je buren wil je altijd wel winnen, dus rivaliteit is er wel .. maar geen haat

10. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Waarom heeft iedereen het over de kleine lengte van Anita? Dani Alves is ook mini, maar hij is absoluut (imo) één van de beste backs ter wereld.

11. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik vind Ballack een smerige vent en een overgewaardeerde voetballer, maar een blessure gun ik hem niet. Desondanks kan het een voordeel zijn voor het Nederlands elftal, al heb ik hem dus niet zo hoog zitten.

12. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Alves maar een overrated voetballer. Al moet ik toekennen dat ik niet veel van Barcelona zie, maar als ik Barcelona zie is hij vaak een van de mindere van het elftal.

13. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Snap nog steeds niet waarom Emanuelson er niet bij zit... =(

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik ben ook niet weg van Alves, hij heeft een prima traptechniek maar voor de rest vind ik hem verdedigend maar matig.

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik wel, Emanuelson heeft het hele seizoen linksmid/linksbuiten gespeeld en op die 2 posities heeft het NL elftal gewoon veel betere alternatieven.

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Het is een goede middenvelder, vind hem zelf helemaal niet zo irritant of smerig om heel eerlijk te zijn. Jammer voor Duitsland.

Natuurlijk goed voor het Nederlands elftal, maar dat is bij elke blessure van een vedette (van ander land). Maar niets speciaals voor mij omdat het een Duitser is. Er is natuurlijk rivaliteit, maar geen haat in mij (alleen haat qua lelijk voetbal).

Wat een vreselijke overtreding was dat zeg.

[yt]vvUIoHGJl4U[/yt]

17. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Alves is niet overgewaardeerd maar wel een beetje wisselvallig. Als hij topfit is zijn zijn voorzetten perfect en hij is verder aan de bal ook snel en technisch vaardig. Hij klikt ook regelmatig geniaal met Messi. Verder is hij de man die ongetwijfeld elke wedstrijd de meeste meters maakt. Altijd 110% inzet. Je zult hem er nooit op betrappen dat hij er de pet naar gooit. Verder is het gewoon een droog figuur. Vorig jaar was hij tijdens het vieren van de CL of het kampioenschap op een gegeven moment heel loos aan het pielen met een apparaat wat van die snippers in de lucht blies. Had hij dat ding gemold. Ja wel een beetje kinderachtig maar ik kan daar wel om lachen. Nee, Alves is een held.

Verdedigend is hij al flink verbeterd sinds zijn vertrek bij Sevilla, maar het is inderdaad niet zijn sterkste punt. Door bovengenoemde punten vind ik hem echter wel een held.

Yaya was trouwens geniaal gisteren. Die man mag echt niet weg. En zeker als hij weg gaat dan koop ik juist nog wel een keer een shirt met zijn naam er op.

18. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Jij spoort niet ... :emo:

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Gaat inderdaad ver, maar zo'n overtreding gun ik niemand.

20. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    'Juichen voor Duitsland'....

Die drie woorden had ik nog nooit in deze volgorde gezien.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina