MCB is idd erg strak. Heb ze nu 4x gezien en ze blijven erg vetjes. Hun nieuwere werk klinkt ook erg lekker en ik kijk best wel uit naar hun album release in Augustus.
Heb het album nu 3x beluisterd maar ik vind het niet zo. Ik vind die teksten echt van een K3 niveau. Daar zingen ze ook 800x hetzelfde. Vroeger, en dan spreek ik over 6 jaar geleden ofzo, luisterde ik behoorlijk veel Sepultura en Soulfly maar nu vind ik er vrij weinig meer aan. En dat ligt dus grotendeels aan de uber eentonige teksten.
Mechanize is idd een erg sterke plaat. Vooral Powershifter vind ik erg nice. Heb je ze nog live gezien eind februari in de melkweg?
Ik hoop dat ik vrij kan krijgen voor Fortarock want ik wil er zeker heen. Sowieso word ik best wel nat van KSE. In 2007 of 2006 speelde ze op een doordeweekse dag in Tivoli maar toen had ik net tentamen week. En sindsdien zijn ze nooit meer gekomen. Ja op Lowlands een keertje, maar daar heb ik geen bal aan. Echt jammer, eind vorig jaar spelen ze wel 3 en 6 december ofzo in België maar naar NL komen ze niet.
Verder vind ik Fear Factory erg strak en wil ik ook erg graag Kreator live zien. BFMV boeit me niet zo heel veel meer omdat hun 2e album erg matig is en hun 3e album gewoon rond uit kut is.
Laatst bewerkt: 20 mei 2010