Ik zie alleen maar een hoop smoesjes van "ik kan dit niet, ik wil dat niet". Natuurlijk kun je wel gewoon een bak voer klaar maken en mee nemen om dan in de pauzes op school weg te werken. Je hoeft het niet eens op te warmen. Ik maak elke ochtend rijst, kip, cashew noten, pot sperziebonen en een gesneden tomaatje of 2 in 1 of 2 bakken. Die doe ik in me tas en neem het mee. Als ik moet eten hoef ik alleen die bak te openen en meer niet. Op school werkt het precies hetzelfde. Zo moeilijk is het niet hoor en iedereen kan dit. Er zijn wel meer mensen die ook naar school gaan en ook gewoon bakken met voer mee nemen. Dus waarom kan jij het opeens niet? Dan neem je ipv je normale brood dit soort spul mee. Een bak met fatsoenlijk voer neemt heel wat minder ruimte in dan de ladingen brood die je anders mee moet sjouwen om aan dezelfde hoeveelheid voeding te komen.
Ik herinner me nog van vroegah dat in mijn kluisje al mijn boeken stonden. Dus in mijn tas zat bijna nooit wat, behalve de boeken die tussen die pauzes nodig waren. En naar huis nam ik alleen de boeken voor leerwerk, want het maak werk was altijd in de les al af. Dus in de ochtend naar school was er altijd meer dan genoeg ruimte voor me eten. En ik niet alleen. Sommigen hadden grotere onhandige bakken vond ik die ze ook gewoon mee nemen. Dus nogmaals...waarom kan jij het dan opeens niet?
Als je iets wilt moet je er wel wat voor over hebben. En dat is niet alleen zo met fitness en een gezond lichaam, maar met alles wat je in het leven wilt. Als je niet eens discipline kunt opbrengen voor iets simpels als dit. Hoe wil je dan ooit discipline ontwikkelen om ook maar iets in je verdere leven te bereiken? Dus smoesjes om geen rijst/kip of iets soortgelijks te kunnen eten op school is onzin. En eventuele aandacht die je krijgt moet je gewoon negeren en trekt vanzelf wel weg.
Nee je hoeft geen 45mins cardio te doen. Maar dat betekend wel dat je voeding moet kloppen en dat je zeer intensief je 60-75mins kracht training moet gaan doen. En dus niet alleen maar wat biceps en borst oefeningen, maar ook squaten en deadliften zodat je lichaam meer energie verbruikt. Ook zul je de rust intervals tussen sets kort moeten houden, dus geen gesprekken gaan zitten voeren tussen door met vrienden en bekenden die je toevallig tegen komt. Dat doe je maar voor of na de training aan de bar.
Whey neem je altijd VOOR de training en niet er na.
Nee van Dextro gaan je tanden niet rotten
Laatst bewerkt door een moderator: 18 mei 2010