Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Nah ik heb ook geen hekel aan Duitsland. Zullen vast wedstrijden zijn waarbij ik eerder voor duitsland ben dan de tegenstander.

Zolang Frankrijk en Portugal maar niet winnen..

2. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had in de halve finale liever Duitsland door dan Turkije. Ik weet nog hoe dat ging na de kwartfinale; Turken gingen massaal de straat op en kon niet eens normaal door het centrum. Stel je voor dat ze door zouden gaan naar de finale; dan zou het verkeer een week plat liggen en dan hebben ze de finale nog niet eens gewonnen.

De aswolk vandaag de dag is er niks bij.....

Het was dus uit noodzaak dat ik voor Duitsland was

3. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Alles liever dan die moffen een van deze twee de lucht in zien houden:

4. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Sorry hoor ... maar waar slaat deze hele post op?

De Turkse gemeenschap staat gewoon MASSAAL achter hun ploeg. Dat is toch niet meer dan normaal? Als Nederland wint dan maken wij ook de straten onveilig ... Persoonlijk heb ik liever Turken dan Duitsers. Turken proberen nog een beetje Nederlands / Engels, dat hoef je aan een Duitser niet te vragen.

5. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    in 2008 lag heel het centrum van Eindhoven plat omdat de Turkse gemeenschap het zonodig moest vieren dat ze in de halve finale stonden. Ik heb niks tegen de Turkse gemeenschap maar dat vond ik behoorlijk associaal ;) .

En dat sommige members hier die Duitsers moffen noemen of terug verwijzen naar de Tweede Wereldoorlog, komop zeg |:-

En scheit aan dat ik voor Duitsland juich. Ik zie hier op het forum zat mensen die voor buitenlandse teams zijn en dat respecteer ik ook. Ik ben half Duits/half Frans maar voel me 100% Eindhovenaar en bij het WK sta ik voor Nederland. Maar als Nederland eruit ligt mag ik toch wel een ander team steunen? Jullie steunden in 2008 waarschijnlijk allemaal Spanje in de finale dusja....

Laatst bewerkt: 18 mei 2010
  6. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Inderdaad zeg. Get over it. Die fucking oorlog is 70 jaar geleden, is het niet eens tijd om de nieuwe generatie de nieuwe generatie te laten en eens normaal te gaan doen? :emo:

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12

8. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Precies, haat tegen Duitland is zo 1940-1945. Ik sta ook wanneer Nederland eruit ligt voor Duitsland te juichen. Juichen voor Portugal doe ik dan nooit!

9. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Jij edit je post even 7 uur later? Lang over na moeten denken :+ Wat loop je nou weer over Turken te zeiken ventje? Wij mogen niks over Duitsers zeggen maar zelf ben je ook goed bezig. De Turken vierde hun overwinning. Dat doen wij Nederlands ook. Heb jij wel hetzelfde EK gezien als ons? Vast niet. Want toen Oranje van Italië won ging heel de binnenstad los. Geen Turk die er moeilijk over doet, althans, de Turken die ik ken deden dat niet. Gun die mensen ook hun plezier en scheer niet alles over één kam.

Kortom, Nederland - Duitsland bestaat al zolang ik me kan herinneren. Verdiep je eigen daar eens in, misschien zie je het dan zelf ooit wel eens.

=( =( =(
    ... voor Duitsland juichen.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Is dit geen OW waard dan?

Edit: iedereen die zegt 'get over it de oorlog is 65 jaar geleden'.. Kom op zeg, 1974 dan?

11. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Juichen is trouwens een groot woord, ik juich al niet voor Nederland, heb niks met voetbal, maar vind de sfeer om het EK/WK wel leuk altijd, zeker als we winnen.

12. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Laten we 2002 niet vergeten... =(

13. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Duitsland heeft ons vaker dwars gelegen, niet alleen met voetbal of de oorlog. Zie de post van Tyrant of raadpleeg Wikipedia eens. Voor de rest is jou post maar woozy. Je juicht niet voor Nederland, maar het is leuk als we winnen :+ Kortom, jij kijkt voor het voetbal ... maar daar geef je niks om. Waarom kijk je dan?

14. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de sfeer altijd leuk met het WK.

Al het oranje, het voetbal.

Maar voor de Duitsers juichen vind ik ook not done.
    Niet dat ik tegen Duitsers ben, maar je zal me niet zien mee juichen.

15. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Als er een eventuele finale zou komen tussen Nederland - Duitsland en ik zie iemand die juicht voor Duitsland ... dan, ja. Dan mag hij HEEL hard gaan rennen of op z'n fahrrad stappen.

16. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    You serious? Zo ja, dan heb ik met je te doen... :'-(

17. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik ook met jou ... :emo: Damn, wat zijn er hier toch een stel liefhebbende Duitsland hippies.

Als je als Duitser in Nederland komt, hoor je je eigen maar gewoon te gedragen. VOORAL tijdens een WK. Er zijn gelukkig nog vele andere die het niet op prijs stellen als een stel Duitsers voor je neus uitbundig staan te juichen. Datzelfde geld overigens voor een Nederlander in Duitsland.

18. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Ik vind de sfeer leuk, lezen is zeker erg lastig door je oranje bril?

19. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Die Duitslandhaat viel tussen 40/45 nou juist wel mee in Nederland, heb ik begrepen van wat docu's die ik de laatste tijd voorbij heb zien komen. Vooral daarna is de haat enorm toegenomen omdat men ging beseffen wat er was gebeurd.

20. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Naja dan zijn we wel empatisch voor elkaar :D

Maar tuurlijk stel ik het ook niet op prijs als een oosterbuur gaat staan juichen, maar fysiek reageren gaat me toch echt iets te ver.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina