Als je wielrennen volgt dan weet je dat ducrot soms onzin lult over het verleden van een renner. Laatst keek ik parijs-roubaix op de nos bij een vriend van mij(hij kijkt liever nos). Daar zij ducrot ik meen iets over boom. Hij zei dat aan het begin van zijn carriere in het bed van lars boom had geslapen omdat hij goede relatie had met de ouders van boom. Maar ducrot Begon 30 jaar geleden met wielrennen alleen jammer genoeg voor hem was lars boom toen nog niet geboren. En ik word ook helemaal gek van het woord moderne wielrennen waar ducrot het te vaak over heeft. Het peloton kan niet meer zonder oortjes begrijp dat nou! 3 jaar geleden was classica san sebastian op de nos. In het gebied waar die klassieker gehouden word worden veel olijven geteelt. Ducrot meende dat de wegen kleefden omdat er olijven in dat gebied groeide. Meneer ducrot ze groeien niet op de weg . Afgelopen keer toen freire milaan san remo won, zei dhr. ducrot aan het begin dat freire afgeschreven was en even later won die. En zo kan ik nog wel tijdje doorgaan een en al ergernis als ik zit te kijken.
Laatst bewerkt: 14 mei 2010