Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Denk niet dat het veel nut heeft hoor. Want ik ( en andere ) zien dingen door een Oranje bril. Is gelukkig ook niet gek ook :+

Snap gewoon van andere mensen hun hele argument niet. Het is AL 70 jaar geleden? Dus? Moeten we het dan zomaar vergeten? Don't think so.

Meine Entschuldigungen :emo:

Dat bedoelde ik. Ik zal degene niet DIRECT slaan ... maar heb het met het EK ook meegemaakt :+ Stel Russen in de binnenstand. Jep, dat was rennen geblazen.

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    In z'n gezicht spugen vind ik ook de grens hoor.

3. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Over Duitsland gesproken, het viel me maar weer eens op hoe het er ook aan toe kan gaan in een bekerfinale.

Sommige Werder Bremen spelers (Frings) begonnen zich wel te ergeren aan het verlies en maakten domme overtredingen, maar bij het uitreiken van de beker kregen de Werder spelers gewoon een sportief applaus van de Bayern spelers en was de sfeer na de wedstrijd gewoon zoals het zou moeten zijn.

4. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Echt heel kansloos die haat tegen Duitsland. 1940-1945 en 1974, toen waren jullie nog niet eens geboren. Sowieso het hele argument om de 2e wereldoorlog erbij te halen vind ik raar, bovendien is Duitsland tegenwoordig leidend op zoveel gebieden die alleen maar positiviteit uitstralen. Elke duitser die ik heb gesproken is zeer vriendelijk en gastvrij.

Ik zie Portugal liever verliezen.

@JeePee hieronder, niet echt haatgevoelens, maar soort van misgunnen :)

Laatst bewerkt: 18 mei 2010
  5. JeePee

JeePee Guest

Maakt sowieso niet uit tegen welk land die haat is. Iemand in elkaar willen meppen vanwege het steunen van een andere ploeg... dieper valt haast niet te gaan =(

Trouwens Rampage... ruilde jij de Scirocco niet in voor een A3? Moffenwagens! Vieze verrader!!!

Laatst bewerkt door een moderator: 18 mei 2010
  6. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0

Hier in Eindhoven kon er niks of niemand door de Binnenring omdat de Turkse maatschapij hier alles blokkeerde. Ik heb hier absoluut niet tegen maar doe dit niet op gebied waar je andere mensen er mee lastig valt. Toen Nederland de wedstrijden tegen Frankrijk, Italië of zelfs Roemenië won heb ik nergens last van gehad. Misschien was dit anders in '88 maar toen was ik er nog niet ;) .

Ik ken de historie, en die historie rondom de wedstrijd Nederland - Duitsland (of omgekeerd) vind ik persoonlijk niet zo speciaal. Elk land waar je een belangrijke wedstrijd van verliest ga je toch niet daarom haten.

Dat is ook zeker zo en ik geef iedereen daar ook groot gelijk in, we moeten dat nooit vergeten. Maar ik vind niet dat je daar vandaag de dag nog een land voor mag heten. Bundskanseliers spreken nog jaarlijks hun afschuw uit over de daden van hun land TOENDERTIJD.

Triest. :emo:

Dat heeft er niks mee te maken dat ik Duits liefhebbende hippie ben, dat ben ik niet. Maar stel dat hier wat Duitse zakenmensen zijn die gezellig de wedstrijd willen kijken, laat ze dan en zeg dat je het niet op prijs stelt. Of zeg desnoods tegen je maten dat het sukkels zijn, of wat vaak voorkomt hier, moffen. Maar je gaat toch niet gelijk op de vuist??:emo:

7. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329

En die andere gast hoort ook bij het bovenstaand plaatje. Ze mogen van mij best juichen en zal ook heus niet gelijk op de vuist gaan ... maar als je uitgeschakeld word door .... ( vul land in ) dan hoor je niet in een land vol Oranje-supporters zo uitbundig te zijn.

Maar laten we voor de verandering maar lekker on-topic weer praten want dit I <3 GERMANY gezeik duurt alweer lang genoeg.

8. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
  9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    alsof v. marwijk 3 linksbacks mee gaat nemen..

10. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Waarvan er 2 op meerderde posities kunnen spelen:thumbs:

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Wow, heb ff een 1000 euro bet geplaatst op unibet :p.

Heb de volgende groepswinnaars gedaan:
    Frankrijk
    Argentinië
    Engeland
    Duitsland
    Nederland
    Italië
    Brazilië/Portugal
    Spanje

Op de Brazilië variant staat 25 euro, op de Portugal 15.
    Het zal vast anders gaan, maar heb het met 4 maten gedaan dus dat wordt lachen.

12. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Serieus gewoon 1000 euro :+? Wut?

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    1000 euro is wat ik win he ;)
    Inleg 25 euro.

14. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Hoe oud ben jij eigenlijk? 8)

/edit:
    Nee, natuurlijk niet, maar dat staat wel compleet los van de generatie Duitsers nu, en al helemaal van het voetbal.

Maar goed, er zijn wel meer mensen in de wereld met een ernstig gebrek aan relativeringsvermogen dus laat ook maar. :)

15. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Wie kunnen er dan op andere posities spelen? Anita en van Bockworst?
    Welke posities zou je die willen laten spelen?! Controlerend op het middenveld waar we al zeker 4 man voor hebben en waar Schneijder of van der Vaart ook des noods nog kunnen zeker.

Die twee zijn eigenlijk net als Ooijer die er ook bij staat, zeker voor de 'ervaring', te matig om mee te gaan, maar gaan mee omdat er niks beters voor handen is.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ach, ik zeg nergens dat ik Duitsland 'haat' omwille van wereldoorlogen, het gaat er gewoon om dat het aartsrivalen zijn op voetbal gebied.
    Dat speelt bij ons Oranjesupporters, bij de Duitse supporters en het spelers op het veld, dat is een feit.
    Dus je hoort niet voor die gasten te juichen (tenzij je er geld op hebt ingezet O-))

17. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Alsnog geen slimme keuze. Ben er voorstander van dat op elke positie twee spelers kunnen spelen die daar hun specialiteit hebben. Ik zeg: Anita mee als tweede linksback, Boulahrouz en Vlaar voor respectievelijk rechtsback en centraal. En Schaars in plaats van Engelaar.

18. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1988 was een gekkenhuis, ABSOLUUT EEN GEKKENHUIS, alles was oranje, haha wat een toernooi was dat. Echt jammer voor de jongere onder ons, maar dat moet je echt meemaken. Toen hadden we ook een thriller tegen duitsland. Natuurlijk hoef je de oorlog er niet bij te halen(das triest genoeg geweest) maar een speciale wedstrijd blijft het toch altijd wel, mooi toch ?

19. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Het blijft zeker een speciale wedstrijd. Heerlijke rivaliteit die wat mij betreft nooit verloren mag gaan. Ook onze vrienden uit het oosten denken daar hetzelfde over. Jammer genoeg loopt er tegenwoordig niet meer een echte Duitse teringlijer rond van het kaliber Matthäus, Völler of Oliver Kahn. Dat maakte het nog altijd een tikkeltje meer speciaal.

20. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een tyfustekst op de oranje bus zeg...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina