Ik ook niet, heb nu 2 keer in de finale gestaan met Brazil en heb er 1 van gewonnen.
En hoe zit dat nou met divisie? Ik heb in divisie 9 6x gewonnen en 0x verloren. Dat zijn 18 punten en ben nog niet gepromoveerd?
//edit; Net mooi potje gehad hahahah, Nederland tegen Bosnië H.
Die gast was zóóó irritant he. Hij kwam op 2-0, heletijd tijdrekken, en het was nog maar 40e min ofzo. Ik maak 2-1. Toen maakte hij weer 3-1. Maar toen begon ik beter te worden en haalde hij mij de heletijd van achteren neer. Dus de 1ste rode kaart was er snel. Ik maak de 3-2. Toen haalde hij me weer neer met iemand die al geel had dus nog een x rood. Ik maak 3-3. Toen maakte ik 4-3 (was bijna allemaal in de slotfase). Hij maakt in de 90e min met 2 rode kaarten ook nog een lucky goal, dus 4-4. Dus hij helemaal flippen met z'n celebration. Ik neem de aftrap, doe een truc met elia en wordt weer neergehaald, 3e rode kaart voor die gast. Neem de vrijetrap kort, pass naar kuyt en hij schiet de bal ik die hoek. Wahahahah, ik was zo blij he. Echt lekker voor die gozer! Wat een irritant ventje.
Laatst bewerkt door een moderator: 19 mei 2010