1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA World Cup 2010 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Gisteren de achtste finale gehaald offline met Engeland en moest tegen Ghana. Ik dacht; laat ik het eens proberen op Legendary. Ik won (met moeite) met 2-0. Doelpogingen en balbezit waren vrijwel gelijk. Ik ben dus wel bang dat ik tegen grotere teams er dus gewoon uit lig.

    Het valt mij op dat er op Legendary continu wordt getikt. Over en weer. Heel vervelend :p.
     
  2. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    En dat de tegenstander veel meer mag dan jij, want dan fluit de scheids weer
     
  3. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    AWESOME !!! Ik ben volgens mij echt een stuk beter geworden. Eindelijk de groepsfase voorbij door alle wedstrijden te winnen. Ik ga nu als Engeland door het leven en stond net vlak voor rust 4-0 tegen Argentinie :). Toen quitte die.

    Ik snap best wel dat mensen het vervelend vinden, maar ik heb nu meer het gevoel van; ik ben gewoon beter en je kan het niet aan dus je trekt je stekker er maar uit xD. Best een lekker gevoel.

    Ooit word ik goed in dit soort games, ik heb vertrouwen :p.
     
  4. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Die 4-2-4 opstelling speelt echt lekker met Brazilie.
    Nooit gedacht dat ik veel kansen zou creeren met die opstelling :eek:
     
  5. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Engeland is natuurlijk wel het beste land in de game. ;) Op alle linies zoveel snelheid en kracht dat je sowieso elke wedstrijd wel scoort. En als je scoort worden je spelers alleen maar beter.

    Ik vind het overigens jammer dat iedereen met Engeland, Brazilië, Frankrijk en Argentinië speelt. Speel je zelf met België en dan moet je elke wedstrijd tegen Engeland of Spanje oid. Dat is bij voorbaat al oneerlijk.
     
  6. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Waar ik me erg aan hekel is dat de Voordeel voor je Tegenstander/ of jezelf hier tienmalen erger is dan FIFA 10.

    Bij deze game weet je al vanaf het begin van de match wie de game gaat winnen.
    Zo speelde ik tegen Argentinie en had hij in de 1e vijf minuten een levensgrote kans.
    Een afvallende bal kwm voor de voeten van hem en omdat mij keeper ver weg was kon hij hem rustig aannemen.
    Je zou denken vanaf 10 meter met rust aan de bal dat hij hem er wel inschiet.
    Nee hij schiet op de deklat.
    Na de 1-0 had die gozer precies dezelfde kans en WEER raakt hij de lat.
    De 2-0 van mij was een grove fout van zijn keeper die soms ook echt fantastisch is in het spel.
    Uiteindelijk met 7-1 gewonnen.

    Dan speel ik een potje tegen Engeland en dan voel ik meteen dat me spelers anders rennen en reageren dan de vorige 10 potjes terwijl er nergens lagg te bekennen is.
    Aanames gaan fout en de Passes zijn rond uit slecht en de voor het doel krijg je 200% scoringskans niet eens op doel.
    Het leuke is dat je tegenstander in dit soort wedstrijden vaak van die rommelige goals scoort en niet eens mooie opbouwende aanvallen.
     
  7. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik heb nooit moeite met Engeland, Spanje, Frankrijk, Italïe en Argetinië, tenzij de gamer echt goed is. Ik heb vooral moeite met Duitsland en Portugal vanwege hun formatie.

    Heb net mijn 2e world cup gewonnen met Ivoorkust.
    in de Finale die vieze duitsers verslagen met 1-2.
     
  8. Munnie

    Munnie Guest

    Vandaag ook weer genoeg meegemaakt met dit spel. Speel ff potje tegen een vriend, en wat doet m'n keeper als hij alleen op doel afloopt? Hij duikt terwijl de speler nog 3 meter voor hem is en nog niet eens geschoten heeft. Toen kon hij de bal er zo inlopen. Wel ff om gelachen maar slaat natuurlijk nergens op?! :lol:

    Verder speelde ik nog ff online world cup met Brazilië. Ik stond in de finale die ik verlies van Argentinië, met 3-1 ofzo. Ga ik terug naar het menu en wil ik weer opnieuw beginnen. Klik ik op speel wedstrijd, kan ik weer een finale spelen. Dit keer tegen Frankrijk. Ik dacht echt van wtf???? :emo:
    Ook die finale verloren, maar dat is toch raar? 2 finales achter elkaar? Zal wel bug zijn ofzo?

    En toch vind ik het een mooi spel. :9
     
  9. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Vandaag WK gewonnen met Nederland op Wereldklasse, laatste 2 wedstrijden wel moeilijk gehad tegen Engeland en Brazilie, maar toch allebei 2-0 gewonnen. Nu nog beetje achievements halen en lekker gamen als ik straks even geen zin heb in Red Dead Redemption:). Gok dat ik nog veel naar deze game ga terug grijpen net als ik dat erg vaak naar FIFA 10 heb gedaan.
     
  10. hotymoty

    hotymoty Active Member

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je ook nu een hele eigen selectie maken?
     
  11. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik werd gisteren in de volgende ronde uitgeschakeld door Brazilie met 4-3 :mad:. Het was een smerig ventje. Hij stond 4-1 voor en hij gaat alleen nog maar rondtikken zonder echt de aanval op te zoeken. Gelukkig nog 4-3 van kunnen maken, maar dat was iets te laat.

    Daarna opnieuw een World Cup gestart en dit keer met Brazilie. Maar wat een baggerteam vind ik dat zeg. Ik kan er totaal niet mee overweg.
     
  12. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Probeer 4-2-4 met ze.
    Dat vind ik echt lekker spelen met Brazilie.

    Opstelling :

    [DM]Julio Cesar

    [RV]Dani Alves
    [CV]Juan
    [CV]Basis Verdediger
    [LV]Basis Verdediger

    [CM]Anderson/Gilberto Silva
    [CM]Diego

    [RV]Kaka
    [CA]Adriano
    [CA]Luis Fabiano
    [LV]Robinho
     
  13. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Speel zelf bijna altijd 4-1-2-1-2 / 4-2-3-1 , en heb niks te klagen.:)
     
  14. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Adriano is echt een beest in deze game btw. En dat linkerbeen, wat een kanonskogels produceert die zeg!
     
  15. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    6-0-4 mensen ....

    Valsspelers .
    Had gewoon 5 verdedigers naats de doelman gezet en allemaal in het hokje gedaan.
    6 Keepers -.-
     
  16. Munnie

    Munnie Guest

    Ik ook niet, heb nu 2 keer in de finale gestaan met Brazil en heb er 1 van gewonnen. :)

    En hoe zit dat nou met divisie? Ik heb in divisie 9 6x gewonnen en 0x verloren. Dat zijn 18 punten en ben nog niet gepromoveerd? :confused:

    //edit; Net mooi potje gehad hahahah, Nederland tegen Bosnië H.
    Die gast was zóóó irritant he. Hij kwam op 2-0, heletijd tijdrekken, en het was nog maar 40e min ofzo. Ik maak 2-1. Toen maakte hij weer 3-1. Maar toen begon ik beter te worden en haalde hij mij de heletijd van achteren neer. Dus de 1ste rode kaart was er snel. Ik maak de 3-2. Toen haalde hij me weer neer met iemand die al geel had dus nog een x rood. Ik maak 3-3. Toen maakte ik 4-3 (was bijna allemaal in de slotfase). Hij maakt in de 90e min met 2 rode kaarten ook nog een lucky goal, dus 4-4. Dus hij helemaal flippen met z'n celebration. Ik neem de aftrap, doe een truc met elia en wordt weer neergehaald, 3e rode kaart voor die gast. Neem de vrijetrap kort, pass naar kuyt en hij schiet de bal ik die hoek. Wahahahah, ik was zo blij he. Echt lekker voor die gozer! Wat een irritant ventje. :lol:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 mei 2010
  17. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Lijk me ritme weer gevonden te hebben :)

    Ben van 36 wins en 50 losses gegaan naar 55 wins en 53 losses
    En 3x achter elkaar gepromoveerd :)
     
  18. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    iemand hier tips voor vrije trappen op doel?

    of misschien een link naar een guide ofzo? :)
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik weet geen guide, maar je moet proberen met je linker stick de bal te krullen. Als je gewoon recht voor goal staat, naar het muurtje toe richten, linker stick naar voren houden (zodat de bal snel daalt) en dan (B) inhouden tot het tweede balkje/streepje.

    Je kan ook proberen hem op het muurtje te krullen, lukt ook vaag.
     
  20. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Zoho wat heb ik een hekel aan Pepe, Lucio en Mertesacker. Zij zitte echt overal tusse..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina