idd Real Barcelona en ook nog ff Fabregas proberen weg te halen bij Arsenal die Chygrynskiy hadden ze vorig jaar ook voor slechts 25 miljoen gekocht
Het is al jaren bekend dat Barça interesse heeft in Cesc, dus daar is niks raar aan. De transfer van Chygrynskiy was in ieder geval wel slecht ja, qua prijs en qua speler.
Oh mijn god Dit is nog erger dan FIFA op amateur.. Overigens is er een gerucht dat Manchester United Suarez al heeft opgegeven en zijn zinnen nu heeft gezet op Angel di Maria.
Laat ik ff eerlijk zijn. Ik was die hele speler al vergeten joh . Maarja wat wil je ook met een verdedigend duo als Puyol en Pique, waarbij je eigenlijk al twee goede vervangers in de plaats hebt (Marquez en Milito).
Hahaha lachwekkend. Zie die scheids ook echt zo strompelen van: "Even kijken, gvd...... nog 20 minuten !"
Had vorig seizoen al moeten gebeuren. Nu kijken of ze Zlatan kwijt kunnen raken, anders heb ik geen idee hoe ze dat gaan oplossen.
Zlatan bij Arsenal? Hmmm, weet niet of ze een dergelijke 'persoonlijkheid' daar willen hebben. Zlatan is wel wat voor Real. Zo'n omstreden transfer zou bovendien wel bij hem passen. Toch verminderen de kansen van Bojan om een keer echt door te breken door de komst van Villa net zo zeer.
PSV niet verder met international Ooijer 19 mei 2010 André Ooijer kan een langer verblijf bij PSV vergeten. De Eindhovense ploeg biedt de routinier geen nieuw contract aan. Wel kan hij in een andere functie bij de club blijven. Ooijer reageerde volgens de club 'teleurgesteld' op de beslissing van de clubleiding en neemt pas na het WK in Zuid-Afrika een beslissing over zijn toekomst. Tegenover FCUpdate.nl liet Ooijer vorige week nog weten dat hij graag nog minimaal één jaar bij PSV wilde blijven. "In clubverband wil ik nog een jaar door. Roy Makaay en Giovanni van Bronckhorst stoppen deze zomer, maar zo ver ben ik nog niet. Ik heb zeker de intentie om nog een jaar voor PSV te spelen", aldus de mandekker. De 35-jarige Ooijer keerde afgelopen zomer terug bij PSV, na een periode in Engeland bij Blackburn Rovers. In Eindhoven was hij, mede door een blessure, niet altijd verzekerd van een basisplaats. Toch kwam de verdediger, die op de dag van de WK-finale zijn 36ste verjaardag viert, tijdens 37 wedstrijden van PSV in actie. beste nieuws wat ik in weken vanuit het PSV-kamp hoor