Show je schoenen! [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Syn3rgy, 23 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Damn, nog niks kunnen vinden vandaag. Al die dope exclusive Adidasjes bij Footlocker die ik wil hebben ze allemaal niet meer in 12. Toms heeft die classic Nike SB newspaper voor €50, hoogste maat 10,5. Fuuuu. Ook niet echt veel Supra's gezien, alleen nieuwere modellen.

Wil deze gaan halen, grootste maat via Skatestore is 11, fuuuu 8). Dan maar even naar Rotterdam volgende week ofzo, kijken of ze daar wat hebben. :mad:

2. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Met dank aan Reuj! :)

3. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    Exclusieve schoenen bij footlocker?

Wat?

4. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Wow, die zijn vet man. Op skatestore staat er ook een zwarte versie die er ook dope uitziet maar die is weer duurder.

5. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.868
    Nja, zullen vast niet exclusive zijn maar kan ze nergens vinden buiten Footlocker.

Wil die, bij een Footlocker filiaal had ie ze nog maar niet meer in 12. Volgens die gozer was 12 van die soort uitverkocht in heel Europa. 8)

@Ali, ja die zwarte zijn ook wel nice inderdaad.

Laatst bewerkt: 19 mei 2010
  6. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga ze misschien halen, twijfel alleen tussen de zwarte en de grijze en heb laatst nog schoenen gekocht maarja ik heb verder alleen nog dunks liggen hier en die vind ik nu ontzettend lelijk en lomp :lol:

En Footlocker kan best exclusives hebben hoor, ze hebben toch altijd van die schoenen die gedesigned zijn door een bekende artiest oid.

7. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nice! :eek: waar heb je die gehaald/besteld? :)

8. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Thanks. :)
    Ze zijn onder andere hier te verkrijgen.

9. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    Als ze door een bekende artiest ontworpen zijn hoeven ze niet exclusief te zijn. Exclusief zijn ze als er maar weinig van gemaakt zijn en dat is vaak niet het geval als ze in een van de grootste winkelketens liggen.

10. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, als ze alleen verkocht worden door Footlocker zijn ze imo toch nog een klein beetje exclusief.

11. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    Ja footlocker verkoopt ze exclusief dan, maar dat maakt het nog geen exclusieve schoen.

Begrijp wel wat je bedoelt hoor ;)

Edit;

Ik heb nu deze op het oog. Alleen bij een maatje 46, zijn dit dan niet HUGE schoenen? Vroeger heb ik wel meer nike sb dunks gehad, maar toen zat ik nog in een maatje 42-43 ofzo.

Eigenlijk zou ik het model even in de winkel moeten passen, maar wat zegt xbw?

Laatst bewerkt: 20 mei 2010
  12. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    Als alles in verhouding is kan het wel gewoon toch? als je nou 1.60 was dan was het een ander verhaal geweest denk ik:+

13. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    Ja zit wel wat in. Ben 1.93 dus het is nou niet echt uit verhouding ofzo. Maar ik heb hier 2 paar sb high dunks staan die ik nooit draag omdat ik het gewoon bigass boten vind. Vraag me af hoeveel anders dat is met low dunks, ga morgen na me examen maar is even een paartje passen in de winkel.

14. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet echt. In de meeste beetje grote steden zitten er vaak al meer dan 2 ketens, dus het is niet zo dat je er al teveel moeite voor moet doen. Als het nou een beperkte uitgave is....

15. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Zolang je geen skinnys draagt, zal alles goed gaan denk ik.

16. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Tof, ik wilde ze ook al halen. Twijfel alleen nog over de kleur. Of ik neem de zwarte, of de witte. Zwarte vind ik persoonlijk wat beter.

Edit; Heb nu die blauwe gezien, die zien er ook erg tof uit.. Denk dat die het worden. Van de week 'ff kijken in de stad.

Laatst bewerkt: 21 mei 2010
  17. Kleenex

Kleenex Zakdoek van het jaar

Leuk Bevonden:
    1
    Die moet ik ook nog halen... Blauw of wit.
    Van de week na college maar eens in Amsterdam kijken.

18. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.868
    Die zwarte heb ik gisteren in de laatste Footlocker die er nog was in A'dam gekocht in maat 12. Die andere zie je overal, maar die zwarte hebben ze niet veel meer.

19. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    :) :thumbs:

20. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Heb deze vandaag gekocht:
    [​IMG]\

Vind ze wel zomers:9