Ben het hier zeker mee eens. Het seizoen is (misschien) minder als het vorige, maar nog steeds verre van slecht. Hij speelde op een paar wedstrijden na het hele seizoen gewoon goed hoor. Negen miljoen vind ik veel te weinig.
Sorry dat ik het zeg, heb veel respect voor jou en je posts hoor, maar hier ben ik het serieus helemaal mee oneens. Het zal wel liggen aan dat ik een PSV-supporter ben en hem dus meer volg, en misschien kan het nog zijn dat die elleboogjes en uitspraken tegen Ajax waren maarja.
Richting de vijftien vind ik zeker niet teveel van het goede. Hij draait, zoals ik al duizendveel (DUIZENDVEEL?!) keren gezegd heb , dit seizoen inderdaad minder als vorig seizoen maar nog steeds gewoon goed. Hij is nog steeds een van de betere spelers in de Eredivisie, en zal het in het buitenland ook goed doen. Ben ik zeker van.
Dat van die aantal uitspraken naar rivalen, ach ja, dat is bij iedereen en altijd zo dus vind niet echt dat je dat hierin mee mag laten tellen. Elke speler die gewoon helemaal op het kampioenschap gericht en geconcentreerd is doet dit wel. Overal op de wereld kom je dit tegen dusja, zolang het geen scheldwoorden zijn of racistische dingen oid. vind ik het niet erg (bij geen enkele ploeg, natuurlijk). Dit is dan vooral ook een emotioneel argument, samen met 'dat arrogante hoofd van hem', dus dat telt niet echt mee aan de prijs
Hij kan zeker een hoger niveau aan, en ik gun het hem ook wel. Meeste hiervan is gewoon mijn mening, dus zal natuurlijk zijn dat jij (jullie) hier anders over denken.
Laatst bewerkt: 19 mei 2010