De Grote Voetbaldraad [Deel 26]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Als Ooijer slim is zet hij er een punt achter. Zijn oude niveau heeft hij geen enkel moment meer gehaald sinds hij bij PSV speelt.

2. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad.

PSV moet zo snel mogelijk al die spelers weg doen. Ooijer (al weg), Dszuzsak, Kromkamp, en Afellay. Behalve dat ze ontzettend zwaar wegen op de balans qua salaris kosten (Kromkamp= 2 miljoen per jaar |:-) leveren ze nu nog iets op, Afellay en Dszuzsak tenminste.

Heerlijk filmpje van Robben op de vorige pagina! De goal tegen ManU was zoooo heerlijk !:)

Laatst bewerkt: 19 mei 2010
  3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Verdient Kromkamp twee miljoen per jaar? :emo:

Dat ze Ooijer weg doen maakt ze direct 40% sympathieker. Wat een galbak is dat toch. Niet eens door dat neppe ophitserige gedrag, maar juist omdat ie denkt dat ie zo'n ervaren 'vedette' is dat ie dat denkt te moeten gebruiken. Hilarisch, wat een enorme kneus. En bovendien gaan ze er voetballend ook op vooruit door hem weg te doen. Nu Bertus Van Marwijk nog.

4. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Ook mooi hoe hij zichzelf in het rijtje van Gio en Makaay noemt.

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Waarom?
    Makaay en Gio zijn beide oude profs met een internationale carriere die er na het WK de brui aangeven, waarom kan Ooijer daar niet tussen?
    Hij zegt nergens dat hij qua kwaliteit in dat rijtje hoort, maar qua leeftijd zeker wel.

6. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan zit m'n vader in het rijtje van maradona, pele en cruijff.

7. Miem

Miem Up The Boro

Leuk Bevonden:
    3
    is jou pa international ? :+

van Villa vind ik wel jammer moest gewoon bij Valencia blijven Barca en Real kopen alles op =, en dat maakt het voetbal er niet spannender op =(

8. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Je weet dat Ooijer ooit een Jood Ajacied was he? :emo:

Yup, en hij hoeft niet op kunstgras te spelen als hij dat niet wilt in verband met zijn knieën :lol: :')

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Serieus? HELEMAAAAL WEG DOEN DAN. :D

Ik snap niet wat hij nog bij PSV doet. Leuk voor het Jong PSV team maarja, verder komt het ook niet. Zeker geen twee miljoen per jaar waard.

10. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja hij kwam van het grote Liverpool af he :) . Maar zo zijn er wel meer spelers die zwaar wegen op de balans en die gaat PSV er hopelijk nu allemaal uitgooien zodat er wat goede inversteringen gedaan kunnen worden.

Spelers die weg mogen/moeten van mij bij PSV:
    - Ooijer -> haalt zijn oude niveau nooit (gelukkig wordt zijn contract niet verlengt)
    - Salcido -> Leuke speler en heeft zijn momenten, maar maakt veel domme fouten
    - Afellay -> Hij verdient het om een stapje hogerop te gaan
    - Dszuzsak -> Onprofessionele houding.
    - Kromkamp -> Duur!!!
    - Dirk Marcellis -> Hij mag blijven van mij maar het is zonde om zo'n talent op de bank te laten zitten....

Ik zou zeggen: geef de jeugd een kans. Ik heb alleen maar sporadisch jonge spelers gezien bij PSV zoals Wuytens, Ojo, Labyad en Vukovic. Geef deze jongens een vertrouwen zou ik zeggen en we kunnen nog mooie dingen verwachten :)

11. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    40 miljoen voor David Villa. Logisch. Ibrahimovich heeft niet gebracht wat er van hem verwacht werd. Eto'o doet het wel O.K bij Inter, niet zo goed als bij Barçelona. Barçelona wil voetballers hebben, het liefst snelle spelers.

Nu hoop ik, heel stiekem, dat Torres ook die overstap naar Barça maakt :+ Damn. Villa - Torres - Messi. Dan Pedro, Bojan naar Italië of Engeland. Ibra mag terug naar Ajax ... als Suaréz dan toch vertrekt :+

12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Villa. _O_

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Óke.. Zlatan gaat echt niet banken hoor! :D

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Alsof hij dat nou niet doen dan.. Hij zit nu ook vaak op de bank hoor.

Doe mij maar Torres bij Barcelona, met Villa en Messi erachter als schaduwspitsen. Villa LF, Messi RF. :)
    Torres zou zo mooi zijn bij Barcelona, kan me het echt al voorstellen. Villa ook hoor.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Kan toch niet zo zijn dat ze nu ook nog Torres halen.. wtf halen die lui het geld vandaan :eek:

En dan zouden ze ook nog steeds geinteresseerd zijn in Fabregas.. zit er stiekem achter Barca ook een rijke olieboer of mogen de socio's dat ophoesten?

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Chelsea en City hebben al interesse getoond in Zlatan in ieder geval.

En geen Torres graag, lijkt me sowieso ook al niet te gebeuren en is onnodig. Gewoon Pedro-Villa-Messi, klaar.

17. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    En ik denk dat die gasten ook prima samen kunnen spelen. Zou echt de beste aanval in tijden zijn imo

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ach ach, Pluisje toch. Lavezzi is ook al niet goed genoeg, sjongejonge. :3
    Cambiasso, Zanetti en Lavezzi niet. Lavezzi is nog bedenkelijk, vanwege de ongelofelijke kwaliteit die ze al voorin hebben staan. Maar het middenveld en verdediging is ronduit zwak vind ik zelf, snap er nog steeds niets van.

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Doe mij maar;

- - Torres - -
    - Villa - Messi -

Leuk toch, doe mij Villa, Torres en Fabregas maar hoor. Leuk meesterlijk trio van Spanje.

Zou kunnen ja, maar misschien pakt het ook slecht uit. En dan zit je met een probleem.

20. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    À la Real Madrid bijvoorbeeld? Ja, dat zou inderdaad kloten zijn..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina