[XOne] Dead Space

Discussie in 'Games' gestart door Sognare, 17 dec 2007.

  1. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Maar is de demo ook moeilijker?

    Want ik ga elke keer dood...

    Of is dat gewoon omdat ik nog niet weet hoe alles werkt?
     
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.849
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Komt er van Dead Space ook een soort van GOTY editie, waarbij alle DLC al bij is inbegrepen!?

    Heb de game nooit gekocht ivm dat er al voor meer dan 60 euro aan DLC online stond terwijl de game nog moest uitkomen enzo...
     
  3. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    In de DLC zitten alleen wat andere pakken en verbetering voor je wapens.Verder niks.
    Dus denk niet dat er een GOTY komt van Dead Space
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Eindelijk weer eens mee verder gegaan, dit is echt een game die ik heb laten liggen en daar is nu eindelijk verandering aan gekomen. Hoe dan ook...vraagje.


    De pulse rifle...alternate-fire....wat houd die precies in? Isaac schiet iets omhoog ofzo...maar ondertussen doet hij geen schade bij vijanden ermee, wat doet deze?
     
  5. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist deze game uitgespeeld, omg wat is deze game fantastisch goed. Kan niet wachten op deel 2
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ben ik nou een pussy of is deze game best wel spooky? ;)

    En ik wilde deze toenertijd persé in de nacht spelen, lichten uit en all that..nou dat ga ik dus echt niet doen. Ik hou het wel gewoon bij overdag, en dan wel licht uit natuurlijk anders zie je geen flikker :p
     
  7. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bent geen pussy ;)
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Heerlijk die opspelende muziek he als er dingen gebeuren in die game, dat maakt het toch allemaal nog extra hectisch en spannend, poeh!!!! Die DLC's zijn het niet waard? Erg jammer dat het allemaal wat kost...een fucking kostuum en verbetering voor je wapen, please zeg.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ben weer verder gegaan met de game, goh wat een fantastische maar spooky sfeer in de game zeg. Constant allemaal geluiden en die ambience...het voegt echt zo veel toe , niet normaal.

    Paar vraagjes..

    Ik zit nu zonder Stasis, is er een andere manier om die weer bij te vullen of kan ik alleen maar die stasis packs kopen daarvoor? Welke wapens zijn echt aan te raden? Ik heb op dit moment alleen de Plasma-cutter, heb net de Pulse Rifle verkocht zodat ik een stasis pack kan aanschaffen.
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Je hebt eigenlijk niet meer nodig dan de Plasma Cutter. Eerste wapen wat je krijgt, maar ook direct het beste.
    Pulse Rifle en Line Gun zijn de enige anderen die ik zo nu en dan gebruikte.

    Je kunt een cheat gebruiken om je Stasis bij te vullen. :+
    Daarbuiten heb je dacht ik ook nog hier en daar oplaadpunten voor je Stasis.
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja ik dacht al dat er van die oplaaddingetjes waren, ik zit de hele omgeving al af te zoeken maar helaas kan ik het nog niet vinden. Cheaten doe ik niet aan, zooooo'n hekel aan. Ik had al de 'balls' om gelijk de eerste keer de game op hard te zetten, dus dan al helemaaaaaaal niet cheaten ;)
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    :eek: Je vergeet de Ripper. Plasma cutter eerst helemaal upgraden en daarna de ripper en je bent niet meer te stoppen :D
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik had die cheat per ongeluk voor ik aan de game begon gelezen (was er dus niet naar op zoek!).
    Maar ik kon het niet laten om em te gebruiken als ik in moeilijkheden zat. :'-( Hij was zo gemakkelijk te onthouden en snel in te voeren dat het té verleidelijk was om het niet te doen.

    *schaam*

    Ik zal het bij Dead Space 2 niet meer doen. :cool: (hoop ik. :p)
    Ripper... was dat niet die zaag? Vond ik niet zo nuttig eerlijk gezegd. :p
    Leuk om te gebruiken, maar nuttig niet.
     
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    The Ripper is stiekem het beste wapen in het spel.
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmmmm..die zie ik nog niet in de winkel staan hier, dus ik zal nog even verder moeten gaan in de game denk ik :)
    In de winkel heb ik nu....


    Line gun
    Flamethrower
    Level 2 suit

    en verder dus ammo en die packs.

    Ik denk dat een Level 2 suit wel erg nuttig zal zijn nu onderhand, maar moet ik nog wel even doorsparen. Maar de Plasma cutter gewoon helemaal upgraden eerst? Ok dan zal ik dat zeker doen. Maar daar heb ik van die nodes voor nodig, moet ik die kopen of gewoon puur vinden onderweg? (ben er echt even een tijdje uit geweest dus dan moet ik alles weer even weten zeg maar)

    Je kunt echt zoveel upgraden en je vind maar weinig van die nodes, de makers wilden duidelijk niet dat je te schnell dingen kon upgraden, haha.

    Zit nu bij chapter 3, bij die soort cargo lift die zijwaarts gaat en aan de overkanten wacht een hele groep rotbeesten je op, en dat is een knap waardeloos stukje,lol. Ik heb de Pulse rifle al verkocht zodat ik wat meer kogels voor de Plasma cutter kon kopen. Ik merk wel als je in gevecht bent met die beesten en je kogels zijn op..dan ben je gewoon de lul toch? Want slaan of stampen doet maar weinig schade bij ze ....:mad:
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2010
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Zo net uitgespeeld op hard...

    Gisteren zo'n beetje de hele dag gespeeld en toen ik bij de eindbaas kwam, was het me bijna gelukt, en de keren erna gingen gigantisch fout, totdat ik er zo zat van was dat ik gewoon ermee stopte. Duidelijk een geval van te lang spelen en dan op een gegeven moment gaat het niet meer...


    Gisteren kreeg ik nadat je op de grond gegooid word weer door dat beest, dat ie ineens 2 pods uitspuugt en daaruit komen van die 'zwangere' zombies, en die verziekten het de hele tijd voor mij. Vandaag toen ik het probeerde, kwamen die zombies helemaal niet, ik denk dat je gewoon niet te dichtbij het beest moet staan..dan spuugt ie die pods ook niet, ik schrok bij het einde wel zeg, dat hele korte stukje even..hahahahap

    Topgame verder, wel een paar echte KLOTE beesten in die game, vooral die snelle-rotbeesten en die kleine etters die je van afstand bespugen zeg maar, en dan ook gewoon die 'lockdown' stukjes begonnen mij soms wel te irriteren, dat je echt van alle kanten word aangevallen. Maar ja, uitgespeeld...klaar!!!!
     
  17. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zal hem weer is een keer gaan spelen(heb hem nog niet uit)deel 2 ga ik ook zeker kopen
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb alleen het eerste stuk nog maar gespeeld :+

    Eerst even Mirror's Edge van het weekend uitspelen en dan aan deze beginnen
     
  19. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Zo, vanmiddag eindelijk Impossible uitgespeeld, en dus ook op 1000G \o/ Laat Dead Space 2 maar komen!
     
  20. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Whoaaaaah, de eerste twee chapters uitgespeeld. Het is best goed te doen, maar de eerste paar keer schrok ik me echt helemaal verrot. Speel ook bijna nooit horror-games, omdat ik hier niet van houd. Dit is echt wel beter, speelt lekker. Als je eenmaal de schrik te boven bent, wat heel snel gaat 8), is het echt awesome om die kut aliens helemaal kapot te knallen. Nu maar even een pauze houden, want anders ga ik dat niet trekken. _O_
     

Deel Deze Pagina