Zo net uitgespeeld op hard...
Gisteren zo'n beetje de hele dag gespeeld en toen ik bij de eindbaas kwam, was het me bijna gelukt, en de keren erna gingen gigantisch fout, totdat ik er zo zat van was dat ik gewoon ermee stopte. Duidelijk een geval van te lang spelen en dan op een gegeven moment gaat het niet meer...
Gisteren kreeg ik nadat je op de grond gegooid word weer door dat beest, dat ie ineens 2 pods uitspuugt en daaruit komen van die 'zwangere' zombies, en die verziekten het de hele tijd voor mij. Vandaag toen ik het probeerde, kwamen die zombies helemaal niet, ik denk dat je gewoon niet te dichtbij het beest moet staan..dan spuugt ie die pods ook niet, ik schrok bij het einde wel zeg, dat hele korte stukje even..hahahahap
Topgame verder, wel een paar echte KLOTE beesten in die game, vooral die snelle-rotbeesten en die kleine etters die je van afstand bespugen zeg maar, en dan ook gewoon die 'lockdown' stukjes begonnen mij soms wel te irriteren, dat je echt van alle kanten word aangevallen. Maar ja, uitgespeeld...klaar!!!!