De Grote Voetbaldraad [Deel 26]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    2 hele andere spelers qua type spel?

2. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Vd Vaart kan zeker ook wel een controlerende rol vervullen. Ik denk dat Vd Vaart prima zou passen bij Arsenal.

3. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ook zonder Fabregas weg te doen, kunnen ze hem wel halen hoor;)
    Zou hem graag bij Arsenal zien, komt zijn eigen spel denk ook zeker ten goede!

4. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Krijgen we nog meer van dit soort momentjes:

5. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Daar gaat het niet om, Fabregas is in mijn ogen veel dynamischer in zijn spel....

Van der Vaart zou juist iemand als Fabregas achter/naast zich moeten hebben. Die 2 vullen elkaar uitstekend aan i.m.o.

En dat hakje, Andorra come on....in de Premier League krijg je daar echt de kans niet voor op deze manier

Laatst bewerkt: 20 mei 2010
  6. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Het was maar een voorbeeldfilmpje. Jeeezzz!

Als je vind dat Vd Vaart niet dynamisch is in zijn spel heb je niet goed op hem gelet. Daarnaast vind ik dat Vd Vaart veel meer scorend vermogen heeft dan Fabregas. Ik denk dat Vd Vaart met 2 defensieve controleurs prima kan functioneren. Sterker nog, ik weet het wel zeker.

7. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Link

Denk niet dat dit waar is, het zou wel goed voor hem en AZ zijn. 7 miljoen is een mooi bedrag voor iemand die afgelopen seizoen weinig heeft gepresteerd en nog 1 jaar contract heeft denk ik.

8. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Idd, voor hem en AZ, Juve gaat echt niet terug naar de absolute top als ze spelers als Dembele aan gaan trekken.

Opvallend dat Touré in al die opstellingen hier ineens een mogelijke basisplaats krijgt terwijl Pep in die punt naar achter gewoon altijd Busquets zal zetten hoor:confused:

En het feit dat Ooijerin de jeugd van Ajax heeft gespeeld zorgt er echt niet voor dat ik een positievere mening over hem krijg hoor. Het komt respectloos over omdat ik ook geen respect voor hem heb; een bijzonder misselijk mannetje vind ik het en ik maakte die opmerking over het rijtje Gio en Makaay, omdat hij in tegenstelling tot de eerdergenoemden nooit een Europese carriere of veel aanzien heeft gehad.

9. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Geen Torres bitte. Prima speler maar we komen nu om in de aanvallers. Daarnaast moet hij volgens mij echt een belachelijk bedrag kosten.

Dat dus, maar dan Iniesta en Xavi omgedraaid.
    Niet helemaal juist. Touré mocht dit seizoen vooral opdraven in competitieduels (tegen de mindere goden). Busquets kreeg dus wel de voorkeur, maar het is niet zo dat hij alles speelt.

EDIT: 2009/10 FC Barcelona Primera División 24 1

Hij heeft dus toch gewoon 24 wedstrijden gespeeld.

10. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    bron: http://www.AZ.nl/index.php?id=27&newsid=245824&folderid=222

Helaas is AZ er toch weer ingetrapt. Lens zal ongetwijfeld voor een fooitje zijn weggedaan en enig scorend vermogen dat AZ nog bezat is weg.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ik denk dat de mensen die een lening bij DSB namen destijds nog een betere deal hadden gemaakt dan deze 8).

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Gvd, dit is een heel goeie zet van PSV. Wat had ik hem graag bij Ajax gezien.

13. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Ik snap er echt niks van. Ze hebben zo'n goed beleid en scoutingsapparaat bij AZ, maar elke keer gaan spelers naar andere nederlandse clubs die maar een paar plekken hoger staan voor een bedrag dat het noemen niet waard is.

Het is te hopen dat verbeek Marcellis aan het ballen krijgt anders is het helemaal een verneukte deal.

14. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Mooizo, prachtige transferruil. Weet alleen niet of er geld mee gemoeid is maar dat maakt niet uit... Beide spelers zullen nu meer aan spelen toekomen en dat verdienen ze!!! Marcellis wordt een top verdediger en ik denk een steunpilaar voor Oranje in de toekomst. En Lens wordt ook een super buitenspeler. Goede transferruil zoals ik al eerder zei! :)

15. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
  16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Beide spelers? Lens kon toch rekenen op een basisplek bij AZ?

17. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Tweede seizoendshelft stond hij regelmatig in de basis ja, maar daarvoor moest Lens het vooral hebben van invalbeurten.

18. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    De meerderheid van de AZ-supporters (op AZ-fanpage dan) is er dik tevreden mee. Terwijl ik denk: Lens is een groot talent, Marcellis ook, maar daar heeft AZ op het moment toch minder aan. Plus dat je voor Lens gewoon meer kunt krijgen.

Stel dat we alleen El Hamdaoui nog houden, dan wordt het een zwaar seizoen.
    Hammie wilde toch ook al weg...

Volgens mij groeide hij onder Advocaat uit tot een basisspeler en dat zou onder Verbeek niet anders zijn geweest.

Laatst bewerkt: 21 mei 2010
  19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    8)

Oftewel volgend jaar had hij wel een vaste basisplek gehad, hij ontwikkeld zich nog.

20. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Precies wat ik zeg dus ;) .

Maar ik denk dat PSV wel geld erbij heeft gegeven. Enkele maandan geleden waren er roddels die vertelden dat PSV Marcellis +3,5 mln bood voor lens, wat de deal een stuk 'eerlijker' zou maken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina