Hmmm, het verschil tussen de desire en legend is dus met name gebaseerd op de processor (1ghz vs 600mhz) tegen de style van de aluminium body van de legend.
In principe ziet die Desire er ook niet al te gek uit, maar toch trekt de legend mij meer aan. Overigens vraag ik me af of jullie (eigenaars van een legend even samenvoegen
) je legend al eens hebben laten vallen van, laten we zeggen een meter. Zelf heb ik een keer mijn Touch van een halve meter plat het scherm laten vallen en hij was direct stuk. Ik weet dus ook zeker dat als ik weer een touch phone neem, het eerste wat ik erbij koop een leather/silicon case is. Ik vraag dit omdat ik op meerdere plaatsen heb gezien dat het een "stevig design" is, maar dat is me te vaag. Meest relaxte aan die oude phones is toch de onbreekbaarheid. De legend zal natuurlijk niet in de buurt komen vd onbreekbaarheid van een, laten we zeggen k750i of 3310, maar een beetje solide toestel zou toch wel zo fijn zijn voor de onhandige momenten.
Denk dat ik binnenkort maar eens naar de vodafone winkel ga en ga kijken of er misschien iets te regelen valt dat ik de legend al een maandje eerder kan ontvangen.
Overigens hoop ik dat de camera nog van enige kwaliteit is. De iPhone heeft slechts 3 megapixel, maar de foto's die ik daarvan zie zijn meestal toch wel redelijk, terwijl die van mijn Touch die ook 3megapixel had, toch echt ontzettend lelijk waren. Met name als de zon niet volop aanwezig was zegmaar. Snap dat het met meerdere factoren dan enkel megapixel te maken heeft, maar hoe bevalt jullie de kwaliteit van de foto's/video's?
Hoop ook niet dat ik na een jaar baal dat de legend al redelijk verouderd is tov de processor vd Desire.
Laatste dingetje.
Ik zie dus internet sharing in zo'n filmpje. Ik neem aan dat dit inhoud dat je de legend kan aansluiten op een laptop, op een plek waar deze normaal geen internet zou hebben en je dan vervolgens kan internetten op je laptop. Of zit er meer achter? Zal vast de energie van een laptop zuigen als een malle?!Klik om te vergroten...