Het Grote Voetbalshirt Topic [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 17 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KaleDop

KaleDop eW

Leuk Bevonden:
    0
    Een vraagje: Ik heb onlangs het uit shirt van het Nederlands elftal 2008-2010 gekocht. Nu ben ik benieuwd of hij echt is. Bedrukking, logo's etc klopt, alleen hoort de rood, wit, blauwe streep in het midden in de stof te zitten? Oftewel; is deze ook van polyester/in de stof verwerkt?

2. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Noooooooooooo! Die uitshirt van Barca is echt drama............

Die thuis shirt is gewoon prachtig en die keepers tenue vind ik ook wel wat hebben :).

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Heh, dat keeper shirt van Barca is net een zebra print.. en dat uitshirt van een of ander Afrikaans land! 8)

Thuis shirt is wel tof vind ik, alleen het broekje inderdaad wat minder.

Krijgt Ajax eigenlijk een ander thuis shirt?

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Uiteraard. Duurt aardig lang voordat ie uitgelekt is zeg.. hij moet pas in juli komen trouwens.

Laatst bewerkt: 21 mei 2010
  5. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ik vind dat uitshirt niet lelijk.

En de broekjes bij het thuisshirt ook niet ;)

Villa _O_

6. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Vind het thuishirt wel mooi maar dacht dat het broekje in het rood niet zo mooi zou zijn maar nu ik hem bij Villa zie dan is het wel erg mooi. Uitshirt ben ik niet weg van!

7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Nice, Villa in Barçakit. Ik dacht overigens te zien dat de kraag en andere accenten goud zijn, maar dat is dus (helaas) gewoon geel. Broek valt wel weer mee. Uitshirt valt misschien in het echt ook wel mee. Wachten tot we er een speler in spotten.

8. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar je ST PAULI shirts kan halen, een witte uit shirt van dit seizoen.

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wow, ik was ook aan het twijfelen bij het broekje maar nu je het bij een speler (Villa) ziet is het best mooi hoor. Zeker een mooi shirt!

Uitshirt zal ook wel meevallen hoor, als je zometeen spelers erin ziet lopen denk ik dat het wel meevalt. Zo is het inderdaad 'niet zo mooi', nee.

Keepersshirt heeft wel wat vind ik, mouwen zijn apart maar dat kan je als iets goeds, maar ook als iets slechts zien. Mij lijkt het in ieder geval wel vet.

10. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Gister nieuwe oranje shirt besteld bij bornprosper.. Was de enige op de sites die gelijkwaardig was aan het originele shirt van Nederland. Helaas zat de nieuwe bedrukking er niet bij:mad:. Ben benieuwd!

11. KaleDop

KaleDop eW

Leuk Bevonden:
    0
    Niemand? Ik verwachte minstens 1 reply van de mensen die er verstand van hebben!

12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Zal vast (over uitshirt), maar het uitshirt van dit (het vorige ondertussen :+) seizoen vind ik vele malen sexier. Ben blij dat ik die iig heb liggen. :cool:

Ik zit bij het Nederlandshirt wel te twijfelen over een neppe of een echte.

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dat roodroze-achtige shirt? Prachtige outfit.
    Als ik ergens de gehele outfit (sokken, broekje, shirt) voor zo'n 70 euro (of minder) zie hangen, dan koop ik hem zeker. Is nu toch al 'oud' shirt, dus zal wel afgeprijst worden.

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Oranje-roze inderdaad. Ligt er ook een beetje aan wat de lichtval is.

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Denk dat ik die oranje/roze ook ga halen, vind het thuis en uit dit jaar niet zo bijzonder. En lijkt mij sowieso dat die oranje/roze shirt aankomend seizoen het 3e tenue gaat worden dus die gebruiken ze nog.

16. 1989

1989 Keeping it real

Leuk Bevonden:
    0
    Nogmaals:

WEET IEMAND MISSCHIEN EEN SITE WAAR JE VOETBAL SHORTS KAN KOPEN ??

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Weet iemand een site waar je het FC Barcelona Away Kit 09/10 Maat L kan krijgen voor een mooi prijsje?
    Shirt + Broekje + Sokken.

Ben op zoek naar dit tenue / nieuwe thuis tenue.

18. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Op Ebay heb je altijd genoeg keus. Ik koop er zelf ook veel shirts, je moet alleen van te voren wel even de feedback door lezen en naar de prijzen kijken om te bepalen of de verkoper in orde is, evenals de shirts. Die link die ik geef is uiteraard een fake, maar je kan ook wel echte shirts + broekjes vinden voor een mooie prijs.

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dankjewel Cookie!

Nu nog kiezen tussen dat tenue of de nieuwe, maar die zal wel wat duurder zijn.

20. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Nieuwe reclamepic van de awaykit.

Stiekem beter dan die eerste pic die ik postte. :)

EDIT: Heeft er één lopen slapen die bovenstaande plaatje in elkaar geflanst heeft. Staat "home kit" links boven.

Nog eentje van de echte home kit om het af te leren.

[​IMG][​IMG][​IMG]

Laatst bewerkt: 25 mei 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina