De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 30]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 4 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Europa League kan ik me ook nog Liverpool - Atletico voor de geest halen die op verlenging uitliep. Penalty's heb ik volgensmij niet gezien. En idd, in de CL geen 1 verlenging.

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Inderdaad wel apart ja, andere jaren waren er toch altijd best veel verlengingen?

Penalties vind ik altijd wel leuk als ik niet echt een favoriet heb. Extra 35 minuten voetbal + spanning :+

3. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer voor Bayern, ze hadden gewoon te weinig kwaliteit en creativiteit om tot scoren te komen. Ik ben geen fan van het voetbal wat Inter speelt, maar ze zijn er wel gewoon erg goed in.

4. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat vond ik ook raar, dacht dat het al was afgeschaft
    want je hebt dan gewoon 30min langer een uitgoal multiplier .. lekker oneerlijk

5. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Golden Goal was stukken leuker! Maar dat is ook weer oneerlijk als die wordt gemaakt in de 92e minuut of iets dergelijks. De multiplier zou inderdaad afgeschaft mogen worden ja

6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wat een emoties gisteravond. Kan het nog steeds totaal niet bevatten. Zoveel schitterende momenten naast uiteraard de goals: de tranen bij Zanetti en Cambiasso, Moratti met de beker, Mourinho die eindelijk liet zien mens te zijn door te huilen en te lachen. Wat een grandioos gevoel dit, na al die donkere tyfusjaren. Toen ik vanmorgen thuis kwam op Sky nog zitten nagenieten van de huldiging in San Siro. De selectie kwam pas om 0600 uur bij het ochtendgloren in het stadion aan en toen zaten er nog steeds 50000 mensen te wachten om hun helden te eren.

CAMPIONI D´EUROPA!!

7. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Donkere tyfusjaren met 5 jaar op rij het kampioenschap ? :+ ;)

Gun het je wel. Aan het eind kan je zeggen dat Inter het gewoon verdiend heeft, maar ik was wel voor Bayern. Helaas werd duidelijk dat ze daadwerkelijk een middelmatig elftal hebben met weinig sterren. Als je het individueel tegen elkaar afweegt is Inter gewoon de betere. En als collectief zijn er maar weinig teams net zo sterk.

8. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Donker valt toch wel mee, jullie zijn nu toch ook alweer 5/6 jaar achter elkaar kampioen geworden? Ik weet de geschiedenis daarvoor niet, onder andere met de omkoopschandalen enzovoorts.
    Maar ik vind het wel een beetje hypocriet van Mourinho, eerst tranen laten zien en dan niet eens mee gaan met de huldiging in Milaan, wat vind jij ervaan Nera, als rasechte Intersupporter?

Gefeliciteerd trouwens!

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Mourinho was duidelijk geëmotioneerd bij de gedachte dat het stadion waar in hij stond volgend jaar zijn thuisbasis wordt.
    Positieve emoties kan deze man slecht uiten :p.

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Aha klopt ja. Vond het wel leuk om te zien hoe hij zich inhield bij de 2-0 en na de wedstrijd.
    Ach ja, hij heeft nu dat imago, en wilt het ook zo houden.

11. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    We hebben voor de recente successen heel veel donkere kutjaren gekend. Zowel in Europa als in Italië. Twee keer het kampioenschap op vreselijke wijze misgelopen en in Europa geen voet aan de grond gekregen ondanks belachelijk veel weggegooide miljoenen. Sinds enkele jaren is er eindelijk een fatsoenlijk project opgezet voor de lange termijn (met dank aan Mancini) en dat heeft zich mede dit jaar uitbetaald met dank aan Mourinho en zijn mentale werk.

Inter mag dan nu een topclub zijn, we zijn dat van 1989 tot 2006 absoluut niet geweest en hebben nu eindelijk waar we al die tijd zo keihard voor hebben gevochten.

In augustus de schitterende strijd tussen Atléti en Inter _O_

12. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    http://www.vi.nl/Nieuws-item/180741/Inter-bezorgt-Italie-evenaring-Europees-record.htm

De Duitsers en Italianen zijn ff inefficient als het gaat om finale/winst ratio zeg. :eek:

13. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Lol!! De genoemde sterspelers komen toch niet! :lol:
    Maar met 100 miljoen kunnen ze wel mooi Sneijder halen van Inter, waarschijnlijk wordt het de duurste Nederlandse speler ooit dan :D

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Denk je van niet? Ik weet zeker dat als ze genoeg geld opleggen voor een van die spelers dat ze wel gaan hoor, alleen Gerrard en Lampard weet ik niet.

Liefst Rooney of Torres, onmogelijk; Gerrard. ;3

15. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie hooguit Cole komen en heel misschien Drogba, als ze flink willen betalen maar Real heeft toch geen spitsen nodig :thumbs:

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Als ze Higuain weg doen, wat de geruchten zijn/waren, dan denk ik van wel hoor. Ze verkopen Higuain voor een mooi bedragje aan zo'n club als Manchester City, en dan gaan ze Rooney of iemand anders proberen te halen.

De kans dat ze Rooney ook daadwerkelijk binnen kunnen halen is wel verdomd klein, zie Ferguson hem niet (snel) wegdoen. Dan moeten ze ook echt meteen de honderdmiljoen op tafel leggen.

17. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    En ze hebben precies hondermiljoen te besteden :+:+

Maar Ferguson wou toch een extra spits? Dacht dat ze interesse hadden in Suarez...

Maar we zullen zien hoe het goed op de transfermarkt, ben ook wel benieuwd wat Excelsior allemaal van plan is :thumbs:

18. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Denk dat Mourinho dan ook eerder voor Drogba gaat en aangezien Drogba hem adoreert zie ik dat nog wel gebeuren (natuurlijk wel voor een miljoentje of veertig/vijftig).

19. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Aan Rooney heeft Real denk niet zoveel en denk ook niet dat ie weg wil
    waarom willen ze Higuain wegdoen eigenlijk?

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Inderdaad, misschien zijn die wel bereid om Rooney over te kopen *)

Ferguson wilde inderdaad een extra spits en Suarez stond op het lijstje, ja. Van die 100 miljoen zouden ze wel wat leuke spelers kunnen kopen, denk je niet?

Rooney zou wel vet zijn in een Real Madrid shirt, past er ook wel bij denk ik. Die zou er ook echt 40 in schieten met zo'n team :cool:

Ik zie ze niet snel Drogba proberen te halen. Ashley Cole denk ik wel, een goede LB missen ze nog. Drenthe geven ze jammer genoeg de kans niet.

Zo lang ze maar van Torres afblijven, want die wil ik niet bij Real Madrid zien, maar bij Barca. :D

Ik denk dat ze aan Rooney een geweldige spits hebben. Hij is geweldig en ik weet zeker dat hij er wel zo'n 35/40 per seizoen in kan leggen met zo'n team achter zich.

Laatst bewerkt: 24 mei 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina