[gb]Rock Band 3[/gb]
Ontwikkelaar: Harmonix
Uitgever: EA Games
Genre: Rhythm game.
Platform(s): Xbox 360, PS3, WII en DS.
Spelers: 1-8
Opties: Single en Multiplayer.
Releasedatum: 28 Oktober
Officiële Website: www.rockband.com
XBW Gamepage: http://archief.xboxworld.nl/game/2074/rock-band-3/p
[gb]Informatie/gb]
[gb]Pro Mode[/gb]
Pro mode is dus een nieuwe mode waarmee Harmonix je een beetje wegwijs wil maken in het leren van een echt instrument. Voor elk instrument is het anders.
Pro Drums:
In Pro mode voor drums heeft Harmonix naast de bestaande 4 pads, 3 cymbals toegevoegd. Dit zorgt ervoor dat je cymbal hits ook daadwerkelijk op een cymbal raakt en niet op een pad. Je moet het Cymbal pack apart aanschaffen, de adviesprijs hiervoor is:
LET OP: De cymbals zijn niet aan te sluiten op de RB1 kit. Hiervoor heb je een RB2, Beatles, RB3 kit nodig. Voor de ION drum rocker heb je speciale cymbals nodig. De Rock Band 3 cymbals passen daar niet op.
Alle liedjes die in Rock Band 3 speelbaar zijn hebben pro drums.(Dus ook alle DLC.)
Pro Keyboard:
Met het Pro Keyboard op expert heb je de precieze noten uit het liedje.
Pro Guitar & Bass:
Vocals:
[gb]FAQ[/gb]
FAQ:
Is Rock Band 3 speelbaar met instrumenten van Guitar Hero?
- Ja, Rock Band 3 is speelbaar met instrumenten van vorige Guitar Hero titles.
Is Rock Band 3 speelbaar met instrumenten van Rock Band?
- Jup, Rock Band 3 is volledig speelbaar met instrumenten uit de vorige delen.
Als je het zeker wilt weten kun je het beste nog even hier kijken: Klik
Ik wil mijn Rock Band 2 liedjes overzetten naar Rock Band 3, is dit mogelijk?
- Ja dat is mogelijk. Echter zullen een paar liedjes niet exporten. (Meer info hier)
Het exporten werkt via de code achter op je Rock Band 2 boekje(dus de code die je hebt gebruikt voor de gratis 20 DLC liedjes.)
Deze voer je simpel in bij Redeem Code op je xbox, vervolgens betaal je 800 Microsoft Points en kan je de liedjes naar je HDD downloaden en spelen in Rock Band 3.
(Zorg dat je 1.93GB vrij hebt op je HDD!!)
Zijn Lego:Rock Band, Green Day: Rock Band, het AC/DC live trackpack en Rock Band 1 ook te spelen in Rock Band 3?
- Ja, alle liedjes uit LRB, GDRB, AC/DC zijn te exporteren naar RB3. Van RB1 zijn niet alle nummers te exporteren naar Rock Band 3.
Is dat gratis?
- Behalve het AC/DC trackpack is het niet gratis. Check hier wat het kost en welke liedjes over te zetten zijn.
Ik hoorde dat er meer dan 2000 liedjes te downloaden zijn!! Maar waar vind ik die dan?
- Als je in het hoofdmenu van Rock Band 3 bent, ga je naar Get More Songs. Vervolgens klik je de Music Store aan en kun je door alle liedjes heen browsen. Meer info hier
Individuele liedjes kosten meestal 160 MSP* en soms 80 MSP*, sommige liedjes zijn ook in packs verkrijgbaar, die prijzen verschillen in het aantal liedjes, dat
in het pack zit.
Hoeveel songs zitten er in Rock Band 3?
- Dit kun je lezen onder het kopje tracklist. Er zitten 83 liedjes in het spel.
Als ik op liedjes sorteer waar keyboard inzit, zie ik er maar 63, hoe kan dat?
- Dit komt omdat er niet in elk Rock Band 3 liedje een keyboard stuk zit.
Wat is "Pro Mode" waar ik in dit topic veel over lees?
- Dit is een speciale mode in het spel waarmee je leert hoe je daadwerkelijk het nummer speelt.
(Zie het kopje Pro Mode voor meer info.)
Kan ik met dit spel echt keyboard leren spelen?
- Voor dit zie ook de info onder het kopje Pro Mode.
[gb]Screenshots/gb]
[gb]Filmpjes/gb]
[gt]101021[/gt]
[gt]703525[/gt]
[gt]704658]/gt]
[gt]704346[/gt]
[gt]704155[/gt]
[gb]Reviews/Previews/Artikelen/gb]
Reviews:
[gb]Tracklist[/gb]
[gb]Box Art[/gb]
[gb]Verder/gb]
Kijk hier persoonlijk naar uit.
Oja en voor iedereen die dit topic bekijkt om hate comments te doen. Laat dat gewoon, iedereen weet ondertussen ook wel dat jullie vinden dat er teveel van dit soort games uitkomen.
_0/
|