1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Rock Band 3

Discussie in 'Games' gestart door Nugget Leg, 9 mrt 2010.

  1. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0

    [​IMG]


    [gb]Rock Band 3[/gb]



    Ontwikkelaar: Harmonix
    Uitgever: EA Games
    Genre: Rhythm game.
    Platform(s): Xbox 360, PS3, WII en DS.
    Spelers: 1-8
    Opties: Single en Multiplayer.
    Releasedatum: 28 Oktober
    Officiële Website: www.rockband.com
    XBW Gamepage: http://archief.xboxworld.nl/game/2074/rock-band-3/p

    [gb]Informatie=(/gb]

    [gb]Pro Mode[/gb]

    Pro mode is dus een nieuwe mode waarmee Harmonix je een beetje wegwijs wil maken in het leren van een echt instrument. Voor elk instrument is het anders.
    Pro Drums:
    In Pro mode voor drums heeft Harmonix naast de bestaande 4 pads, 3 cymbals toegevoegd. Dit zorgt ervoor dat je cymbal hits ook daadwerkelijk op een cymbal raakt en niet op een pad. Je moet het Cymbal pack apart aanschaffen, de adviesprijs hiervoor is:
    LET OP: De cymbals zijn niet aan te sluiten op de RB1 kit. Hiervoor heb je een RB2, Beatles, RB3 kit nodig. Voor de ION drum rocker heb je speciale cymbals nodig. De Rock Band 3 cymbals passen daar niet op.
    Alle liedjes die in Rock Band 3 speelbaar zijn hebben pro drums.(Dus ook alle DLC.)

    Pro Keyboard:
    Met het Pro Keyboard op expert heb je de precieze noten uit het liedje.

    Pro Guitar & Bass:

    Vocals:


    [gb]FAQ[/gb]
    FAQ:

    Is Rock Band 3 speelbaar met instrumenten van Guitar Hero?
    - Ja, Rock Band 3 is speelbaar met instrumenten van vorige Guitar Hero titles.

    Is Rock Band 3 speelbaar met instrumenten van Rock Band?
    - Jup, Rock Band 3 is volledig speelbaar met instrumenten uit de vorige delen.

    Als je het zeker wilt weten kun je het beste nog even hier kijken: Klik

    Ik wil mijn Rock Band 2 liedjes overzetten naar Rock Band 3, is dit mogelijk?
    - Ja dat is mogelijk. Echter zullen een paar liedjes niet exporten. (Meer info hier)
    Het exporten werkt via de code achter op je Rock Band 2 boekje(dus de code die je hebt gebruikt voor de gratis 20 DLC liedjes.)
    Deze voer je simpel in bij Redeem Code op je xbox, vervolgens betaal je 800 Microsoft Points en kan je de liedjes naar je HDD downloaden en spelen in Rock Band 3.
    (Zorg dat je 1.93GB vrij hebt op je HDD!!)

    Zijn Lego:Rock Band, Green Day: Rock Band, het AC/DC live trackpack en Rock Band 1 ook te spelen in Rock Band 3?
    - Ja, alle liedjes uit LRB, GDRB, AC/DC zijn te exporteren naar RB3. Van RB1 zijn niet alle nummers te exporteren naar Rock Band 3.

    Is dat gratis?
    - Behalve het AC/DC trackpack is het niet gratis. Check hier wat het kost en welke liedjes over te zetten zijn.

    Ik hoorde dat er meer dan 2000 liedjes te downloaden zijn!! Maar waar vind ik die dan?
    - Als je in het hoofdmenu van Rock Band 3 bent, ga je naar Get More Songs. Vervolgens klik je de Music Store aan en kun je door alle liedjes heen browsen. Meer info hier
    Individuele liedjes kosten meestal 160 MSP* en soms 80 MSP*, sommige liedjes zijn ook in packs verkrijgbaar, die prijzen verschillen in het aantal liedjes, dat
    in het pack zit.

    Hoeveel songs zitten er in Rock Band 3?
    - Dit kun je lezen onder het kopje tracklist. Er zitten 83 liedjes in het spel.

    Als ik op liedjes sorteer waar keyboard inzit, zie ik er maar 63, hoe kan dat?
    - Dit komt omdat er niet in elk Rock Band 3 liedje een keyboard stuk zit.

    Wat is "Pro Mode" waar ik in dit topic veel over lees?
    - Dit is een speciale mode in het spel waarmee je leert hoe je daadwerkelijk het nummer speelt.
    (Zie het kopje Pro Mode voor meer info.)

    Kan ik met dit spel echt keyboard leren spelen?
    - Voor dit zie ook de info onder het kopje Pro Mode.
    [gb]Screenshots=(/gb]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [gb]Filmpjes=(/gb]

    [gt]101021[/gt]
    [gt]703525[/gt]
    [gt]704658]/gt]
    [gt]704346[/gt]
    [gt]704155[/gt]

    [gb]Reviews/Previews/Artikelen=(/gb]

    Reviews:


    [gb]Tracklist[/gb]

    [gb]Box Art[/gb]
    [​IMG]
    [gb]Verder=(/gb]

    Kijk hier persoonlijk naar uit.
    Oja en voor iedereen die dit topic bekijkt om hate comments te doen. Laat dat gewoon, iedereen weet ondertussen ook wel dat jullie vinden dat er teveel van dit soort games uitkomen.
    _0/
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2010
  2. zal wel goed verkocht worden anders komen ze niet met zo veel delen lijkt wel lego komt ook nog wat aan
     
  3. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Er is nooit genoeg Rock Band voor mij. :9 Ik ben vooral benieuwd hoe ze de engine gaan veranderen. Ik neem aan dat je gewoon al je nummers kan importeren, en aangezien ik zoveel downloads heb, vind ik de gameplay gewoon erg belangrijk. :)

    En natuurlijk hoop ik op eindelijk wat Dire Straits, Cream en Zeppelin. :cool:
     
  4. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Goed nieuws en ook ik hoop op wat meer mainstream nummers. Ik zie echt veels te veel harde commerciële zooi.

    Ik hoop dus op Rolling Stones, U2 (beiden zouden recht hebben op een eigen Rockband versie!!), Dire straits en mijn favoriet Tears for Fears.
    (voor Songs from the big chair, het album dus, zou ik grof geld over hebben als ze dit zouden uitbrengen).

    Het zal er nooit van komen, maar wat dacht je van een Golden Earring versie of gewoon hun greatest hits als dlc _O_


    Hm, ik lees dat de zoon van George Harrison aan de game werkt en dat hij ook heeft meegewerkt aan deel 2? Hij zegt dat hij instrumenten wil zodat je echt muziek leert spelen.
    Jammer dat die Yourock guitar zo slecht verkrijgbaar is, anders had ik m al besteld.

    Zo te zien is die alleen nog leverbaar in België. Nu heb ik wel familie in België, maar dat is wel een gedoe. ff wachten nog maar.

    Hopelijk blijven ze trouw aan hun noten etc, want hoe ze dit bij the Beatles hebben gedaan was niet goed. Dan moest je echt turen of je de noot goed had geraakt, waarna je een andere weer mistte.
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2010
  5. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    waar blijft Rock Band Pearl Jam eigenlijk?8)
    Die was vorig jaar namelijk aangekondigt.
     
  6. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Niet echt, er werd verteld dat er ze bezig waren met een "Pearl Jam project", wat later het album Backspacer te zijn. (die overigens echt steengoed is)

    Dat zeiden ze toen ook bij The Who, maar dat is die Superbowl S-mashup geworden. En laatst ook met Jimi Hendrix. Dat wordt ook geen full game, maar dlc.
     
  7. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Dat is toch ook prima?

    De hele Rockband game zit perfect inelkaar, dus een heel album op dlc uitbrengen is toch al top?!
    Denk dat ze dan meer verkopen dan wanneer er bijv n pearl jam versie uit zou komen, omdat alleen de grote fans die zullen kopen.


    Hopelijk komt er bij Rockband 3 meer ondersteuning voor de yourock guitar. Ik begrijp alleen niet echt waarom dat ding wel naar Belgie wordt verstuurd en niet naar Nederland.
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2010
  8. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    1e artiest bekend.
     
  9. SysanApse

    SysanApse Guest

    tvp.

    Rock Band is gewoon verslavend.
     
  10. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    tvp. xD donder op man. Maarreh, ja deze koop ik 100%, dus.
     
  11. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Hopelijk komt er een mooie ondersteuning voor de YouRockGuitar.
    Ik zit er aan te denken om m naar familie in België te laten versturen, aangezien er naar NL nog niet wordt verzonden.

    Heb nog nooit een gitaar in mn handen gehad, maar het lijkt me te gek om hiermee zelf een beetje mee te gaan zitten klooien.
     
  12. SysanApse

    SysanApse Guest

    :+

    Iemand die nog dingen echt veranderd wilt zien in RB3, en wat ?
     
  13. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de Green Day Rock band demo afsluit krijg je een scherm met dit erop.
    [​IMG]

    Kijk dan eens goed naar het tekentje rechts. Keyboard bevestigd.
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Yay \o/ Ik zit volgens mij al best lang te roepen om een Keyboard Hero achtige game. :+

    Wel wéér een extra instrument in huis...
     
  15. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Hier even een wat betere screen, op dat plaatje kon je niet echt zien dat het een keyboard was.

    Maar wat ik nu denk is, Vocal Harmonies + Keyboard = Bohemiam Rhapsody?
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zou kunnen natuurlijk, maar aangezien die al in GH6 zit is de kans natuurlijk niet groot dat die ook in RB3 zit.
     
  17. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Hmm, of juist wel? Hoeveel nummers zitten niet zowel in een GH game als in een RB game? ;)
     
  18. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Het zal altijd wel kunnen natuurlijk, ik hoop het wel, en een Muse nummer in Rock Band 3 zou helemaal vet wezen ;)
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2010
  19. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Weet je wat ze echt zouden moeten maken? 'Orchestra Hero'!8)
    Dat je ipv gitaar, bas, drums en zang moet spelen op een plastic viooltje, een cello en slagwerk ofzo. En dan ook allemaal beroemde stukken van Mozart enz. erin stoppen. Ik weet zeker dat daarvoor een markt is. :+
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ze zouden dan iig al 1 koper hebben. :cool:

    Ik zou het geweldig vinden als ze andere genres ook gaan verkennen. Ben al helemaal blij met DJ Hero, maar met klassiek zou ik ook zeker geen problemen hebben.
     

Deel Deze Pagina