De Grote Examenthread van 2010

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door KhaosFoShow, 15 apr 2010.

1. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Nope, mag allemaal niet. Je mag minimaal een 3.5 komen te staan gemiddeld wat afgerond word naar een 4. En dan heb je nog twee compensatiepunten nodig anders slaag je niet.

2. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

En dit gaat over het examen of het eindcijfer? Want examen cijfer ben ik de lul,
    eindcijfer ben ik geslaagd

3. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat over het eindcijfer.

4. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

oeeh., dan ben ik geslaagd. maar het maakt dus niet uit, of je een 3 of lager haalt voor je EXAMEN?
    Zolangs je maar een 3.5 of hoger staat voor je EINDCIJFER?

Laatst bewerkt door een moderator: 26 mei 2010
  5. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    duh...

6. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Jochieee no stressss :cool:.

Eindcijfer is geen examencijfer. Dat snap je zelf denk ook wel toch? :cool:

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    serieus waarom verdiep je je daar nu pas in.. examens zijn al bijna afgelopen 8) toch wel handig om te weten wat je kan halen of niet dan.

8. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Snap ook niet hoe je dat niet kan weten. Het is 100x gezegd in het examenjaar en waarschijnlijk wist je dat daarvoor ook al, de meesten althans :+ 99% kijkt van te voren ook al wat hij of zij mag halen.

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Klopt, haast elke leraar heeft het wel uitgelegd en daarnaast heb ik ook nog een examenkrant gekregen met alle info erin.

10. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, ik ga zo eventjes biologie maken...
    Ben benieuwd hoe het gaat want ik heb niks voorbereid, maar ik kan wel goed met Binas overweg :+

11. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga zo eff Engels maken.

Suc6 iedereen vandaag! :thumbs:

12. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga maar beginnen met aardrijkskunde leren, meer mensen hier die dat schijtvak hebben?

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    gelukkig niet

maarja, ik heb dan weer M&O:+

14. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ben nu bezig met economie, maar is beetje raar, want ik was al aan het leren en toen zeiden vrienden dat bijvoorbeeld mo=0 bijvoorbeeld niet hoeft. Ik dacht gewoon weer alle 8 modules van Praktische Economie, maar schijnt dus een hoop niet in te komen (betalingsbalans dus bijvoorbeeld ook nog). Dus ik ging kijken bij Syllabus kijken, wat aangeraden werd en daar staat het in domeinen vermeld, maar praktische economie werkt niet in domeinen.

15. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb M&O en Ak |:-. M&O is gewoon die opdrachten maken en dan haal je meestal wel een voldoende. Maar zelfs als je alles kent voor aardrijkskunde kan je nog een onvoldoende halen. Het samengevat boekje dat ik heb gekregen van school vind ik ook maar vaag, is even dik als twee van de vier boeken :lol:

16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    misschien bij jou op school , maar bij geeft m'n M&O leraar toetsen die een stuk lastiger zijn dan het CE. Ben al blij dat ik er een 5.5 voor sta (meer dan de helft v/d klas staat een onvoldoende).

17. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
  18. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb een vraag,

Ik had zonet Engels en het ging vrij goed:D

Het duurde wel lang door alle verhalen en kwam een beetje in tijdnood, toch had ik nog wel genoeg tijd over voor de laatste vraag : een brief schrijven naar BBC.

Voor de 13 punten wou ik een mooie goede brief maken en heb er dus goed mijn best op gedaan en kreeg hem net op tijd helemaal goed af, maar ik kon niet meer het aantal woorden vermelden.

Is dit heel erg? en wat gebeurt en nu met mijn vehaal nu het aantal woorden niet vermeld is? ik zat mooi tussen de 100 en 140 woorden (wat de opdracht was)

alvast bedankt

19. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Maakt niet veel uit denk ik, alleen moet de leraar zelf even de woorden tellen ;). Wij (HAVO) hoeven toch geen brief ofwel?!

20. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina