De MMA en K1 thread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Greathoudini, 30 jul 2009.

1. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Tsja, live kijken is vaak erg kut hoor. Het merendeel van de events worden in Las Vegas gehouden, ook een groot deel in Californië en het word daar op een zaterdagavond lokale tijd gehouden, dus in onze tijdzone is het midden in de nacht, rond een uur of 5-6 bij ons dacht ik, dan duurt het ook nog eens drie uur lang. Dus wat hij zei is dan wel niet 'live' maar wel de meest ideale oplossing voor mij.

Nou is van het weekend UFC110 in Australie, wanneer het daar avond is, is het bij ons zaterdag midden op de dag. Ik heb niet gekeken naar de uitzendtijden, maar die moet op een normale tijd live te volgen zijn, maar ja, dan moet je wel helemaal geen donder te doen hebben overdag op zaterdag.

En UFC112 vind plaats in Abu Dhabi (eerste UFC outdoor event trouwens), die vind opzich plaats op ideale tijden voor ons. Als dat live te zien is en het daar 's avonds gehouden word, zal het bij ons mooi vroeg op de avond zijn en wss nog voor het stappen gaan afgelopen zijn.

Maar goed, zoals ik zei is vinden het merendeel van de events plaats op erg onorthodoxe tijden voor Europeanen.

2. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Oh, dat bedoelde hij met 'niet zo snugger'. Overigens gaf ik daar nog steeds het correcte antwoord op. 110 wordt op de normale tijd in de VS uitgezonden en het begint ergens 's middags in Australië. Het blijft een Amerikaanse onderneming.

3. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof dat het morgenochtend live is.
    De gevechten waar ik vooral naar uitkijk zijn big Nog tegen Velasquez, Wandy tegen Bisping en Crocop tegen Perosh.
    De card is pas geleden nog veranderd, de oorspronkelijke tegenstander van Crocop heeft een blessure ofzo.

4. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Klopt, hij zou tegen Rothwell moeten, Dat had me net iets bruter geleken, maar goed, Nog tegen Velasquez en Wanderlei tegen Bisping is zeker erg vet.

5. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Filmpje van Strikeforce heavyweight championship battle van uberheem tegen rogers

6. run n attack

run n attack Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    2 van de nepste mma heavyweight around

7. Greathoudini

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Alistair toch wel gevaarlijk sterk is als hij zich vol op het mma zou concentreren. Hij heeft alleen een niet al te beste kin.

8. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Wat ik me afvraag;
    Je ziet dat er altijd vooral gasten neergaan op take-downs of echt een goeie klap.
    Trappen doen ze niet eens zo heel veel lijkt wel. Vooral het goede slagwerk geeft snel een ko oid.

Wat zou er winnen als je een topbokser (bijv. Tyson in z'n glorietijd) in de ring zou zetten tegenover Bonjasky (in z'n glorietijd)?
    En dan bijv. op MMA regels maar dan zonder het grond werk?

Laatst bewerkt: 22 mei 2010
  9. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Sowieso Tyson.
    Ik ben sowieso geen bonjasky liefhebber, en Tyson sloeg zo ongelooflijk hard dat bonjasky ko is in no time.

10. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Muhammed ali tegen fedor lijkt me pas leuk 8)

11. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ligt eraan wat de regels dan zijn.. Fedor en Ali hebben natuurlijk allebei hun eigen voordelen. Als de regels ook MMA zonder grondwerk zou zijn, zou Ali denk ik winnen. Fedor moet het meer hebben van het grondwerk, en trappen is al helemaal niet zn sterke punt.

Btw, waar volgen jullie die MMA fights? Op youtube staan meestal alleen echt oude fights..
    En is er ook een schema waarop te zien is wanneer en wie op een bepaalde tijd moeten vechten?

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Enige wat ik kijk zijn de UFC en Strikeforce events en die haal ik de volgende ochtend gewoon van de torrent sites binnen

13. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    http://www.mmator.com/ *)

14. Greathoudini

Leuk Bevonden:
    0
    ik kijk altijd hier op dat forum worden altijd livestreams gegeven en als je die niet kan kijken kan je de volgende dag altijd wel een link vinden naar alle gevechten.
    En Fedor zou Muhammed Ali slopen als hij op de grond zou komen en Muhammed Ali zou ook niet veel van Fedor overhouden als ze niet naar de grond mochten lijkt mij:+ zijn totaal verschillende soorten vechtsport.
    Zijn er nog meer mensen die zaterdag naar de ArenA gaan met it's showtime?

15. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Nah, ligt eraan wie als 1e goed doorkomt. Een rake klap van Tyson en Bonjasky zou KO gegaan zijn, en een rake vliegende knie en Tyson zou sterretjes zijn gaan tellen.

My 0,02 :)

16. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hoezo??? Ik denk eerlijk gezegd dat Alistair het Fedor erg moeilijk gaat maken als Fedor binnenkort van Werdum wint.

Rogers lijkt mij een zeer degelijke heavyweight maar geen top 5 materiaal.

Aankomende zaterdag (oftewel zondagochtend ;)) Rampage vs Evans :cool: . Dit gaat echt een knalpartij worden.

17. run n attack

run n attack Active Member

Leuk Bevonden:
    0

heel strike force bestaat uit vechters die uit de ufc zijn gekicked of gewoon rond uit slecht zijn fedor is een lachertje tebang om zijn nummer 1 kwijt teraken vandaar niet naar ufc komen wat een sukkel en ja idd zaterdag wordt vet aleen niet de main event dat wordt weer bager

18. Greathoudini

Leuk Bevonden:
    0
    of je krijgt een beetje verstand van MMA|:- Fedor heeft zo ongeveer iedereen die ooit UFC kampioen was verslagen.

19. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Je hebt gelijk hoor, maar ik denk dat Tyson eerder door komt met een klap dan Bonjasky met een knie. Enige waar bonjasky, tyson echt kapot mee kan maken is met low-kicks.

Maar wees eens eerlijk; Wie zou er winnen?:+ (gewoon ff een naam noemen)

20. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Heb ik iets gemist? Zover ik weet laat het management van Fedor hem niet vechten tegen overeem...

Anyway ik volg het allemaal niet zo lang (pas een iets meer dan half jaartje oid, voorheen jaren K1) maar heb zojuist UFC 1 gekeken en wat is dat vet zeg :D:D. Ook gewoon hoe die jiu jitsu gast van iedereen wint echt geniaal \o/ En bijna geen regels \o/

Maargoed de meeste hadden toen nog geen takedown defenses en grondwerk en ja dan wordt het vrij lastig als een jiu jitsu mannetje op je hebt :)... denk dat hij met de skills van toen nu in de ufc niet lang vol zou houden hehe.. maar toch prachtig mooi spul om te zien!! (*is ufc 2/tm15 aant binnen halen :D)
    edit: haha wat een gast hij chocked en locked gewoon elke tegenstander tot nu toe.

Laatst bewerkt: 28 mei 2010

Deel Deze Pagina